Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

30 maart

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik heb berekening gemaakt via een lijstje van mijn vriendin (verloskundige) en daar komt uit dat je in week 4 zit, maar dat kunnen ze ook aangeven als 3w 4d ;)

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kayleigh: het is voorbij! Whoehoe!!! Ik kan niet wachten tot het vanavond is hahahahaha.... :p
    Succes meid!

Hier is mijn menstruatie over, dus ik kan niet wachten tot het avond is :D...
    Kunnen we weer aan de slag ;)...

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

All,
    Nou dames, manlief heeft gisteren gebelt naar de afd gyno van het eerste ziekenhuis waar we dus doorverwezen waren...de secretaresse gaf aan dat de verwijsbrief 28 feb al doorgestuurd was naar het Erasmus MC. Daarna dus gebelt naar het Erasmus waar ze nog nooit hadden gehoord van de bewuste verwijsbrief. Weer terug gebelt naar het eerste ziekenhuis, of ze de brief nogmaals wilden faxen...vroegen ze daar naar welk nummer?!?! Poeeeeh...manlief heeft ze dus even uitgelegd wat hun taak is en wat zijn taak vooral niet is ;) nu horen we als het goed is over een week wat van het Erasmus....ben benieuwd ;)

Momenteel nog niet ongesteld...

5. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik kan er ook zo moe van worden, dat die gasten niet gewoon doen wat ze moeten doen. Juist wij die er geen verstand van hebben van hun werk, moeten alles regelen. Wat een gedoe...

Wanneer ga je testen, zie dat je 3 dagen overtijd ben ;) ?

6. Embarazada

Liefwndertje,
    Nou..weet je...bij mij is over tijd een rekbaar begrip..zoals je kunt zien is mijn cyclus nog niet regelmatig, maar wel korter...ik heb volgens mij ongeveer 30 dagen aangehouden als cyclus in de banner...dus ik wacht sowieso deze week nog af met testen..dit weekend zal ik wel testen als ik nog niet ongesteld ben ;)
    Manlief wil erg graag dat ik test, maar dat wil hij altijd ;)

7. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Okeey, jah ik zie het, heb een beetje te snel gereageerd...
    Ik zag alleen de 3 dagen overtijd staan, heb verder nergens naar gekeken. Maar dan word het even spannend...

8. Embarazada

Hihi, maakt ook helemaal niet uit ;)
    Maar goed..ik vind het ook nu voor het eerst wat spannend...hihi...terwijl ik toch eigenlijk nergens ECHT last van heb...heb wel wat vage dingetjes...zo heb ik veel last van mijn darmen, hoofdpijn (migraine zelfs) en ben ik moe...maar goed...ik ben ook aan het afstuderen..dus ja ;)

9. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hihi, wat zal het zijn...Laten we hopen op een lief klein wondertje. En succes met afstuderen. ;)

10. Embarazada

Dank je wel meid...de laatste lootjes zijnn het zwaarst zullen we maar zeggen ;) In alle opzichten ;)
    Maar goed...ik hoop het idd heel erg, maar durf het ook weer niet...;)

11. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    yoehooeee, waar is iedereen ?? :p

Najah vandaag weer langs de vampieren geweest, morgen gaan we in Leerdam een dagje meelopen, krijgen we een rondleiding bij een bedrijf. Misschien als ik het leuk vind, is het voor lange tijd. Morgen om 10 uur in Leerdam zijn. En daarna meteen door naar de huisarts. Heb er gek genoeg nog zin in ook....:S

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kayleigh, jammer dat je je zo opgefokt voelt. Misschien helpt beetje sporten bij jou ook wel. Heeft mij gister heel goed gedaan!

@Chila, hoe voel je je verder?
    @mamavanjoshua, fijn dat je ongi over is hihi. Vanav lekker genieten haha

@hier voel ik me gelukkig weer een stuk beter. Morgen voor laatste echo met clomid 50, want verwacht niet dat ie nu nog aangeslagen is. Dus zal ik morgen weer opnieuw beginnen met provera en dan weer clomid! Hoop zo dat deze wel gaat aanslaan? Maar vraag me wel aan waarom de dosering 50mg niet aanslaat en de 100mg eventueel wel?? Snap dat dosering hoger is maar verder qua werking???? Weet iemand van jullie het?

13. chila

chila Niet meer actief

Dankje, dan klopt m'n banner :D

14. chila

chila Niet meer actief

@Zwangerwens: ik voel me wel redelijk goed. Ben erg moe! Lig al 2 dagen smiddags een uurtje/anderhalf te slapen want kan me ogen dan gewoon niet open houden. Verder ben ik wel lekker misselijk en heb ik die zeurende rugpijn en zere borsten :$. Verder gaat ie goed. Ben super gelukkig. Heb al superleuke ideeën voor de babykamer.

Fijn dat jij je weer een stukkie beter voelt, het is ook moeilijk. Vooral als het dan niet aanslaat. Ik hoop dat je alsnog een goed groeiend eitje krijgt bij de volgende ronde clomid. Knuff.

15. Embarazada

Zwangerwens,
    Ik heb er verder geen verstand van, maar hoop gewoon echt heel erg dat het werkt!

16. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Zow net bij de huisarts geweest, wat een nare vent is het, meneer wilde me weer naar huis sturen met de mededeling dat ik in september nog maar eens terug moest komen, nou ammahoela, ik blijf net zo lang zitten tot dat ik wat heb, ik moest volgens hem maar meer gaan fietsen en meer gaan bewegen, of aan de pil voor 6 maanden!!!:$ Niet dus...! Ik zeg ik wil die rotzooi uit mijn lijf hebben en niet aan de pil. Maar volgens hem was ik nog jong, en geen 30....dus ik had nog wel even de tijd:x, ik zeg tegen hem, dan had ik ook wel over 6 jaar met de pil kunnen stoppen, je stopt niet met de pil, om vervolgens de gedachte te hebben om over 6 jaar pas zwanger te worden, als je stopt wil je ook het liefst zo snel mogelijk...Maargoed uiteindelijk Provera mee gekregen...met veel moeite. 10 dagen lang, 3 keer per dag. Vanavond even ophalen.:D Hoop dat het daarna uit zich zelf aan de slag gaat. Tsss heb echt een hekel aan die vent, tjongejonge...*zucht*

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tss wat een stomme vent zeg! Goed van je dat je hebt doorgezet!! Hij heeft toch niks te zeggen over leeftijd etc, ben je toch eigen baas in!!

Hier is de eerst tablet provera ook weer binnen! Denk begin direct maar, heb ik dag 1 eral weer op zitten hihi. 10 dagen slikken en dan 3 CD weer starten met clomid!! Ik hoop zo dat deze aanslaat en dat ik niet weer een ronde moet wachten!!

18. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ja ik ben die vent echt zat, de vorige keer in november stuurde die me ook al naar huis, maar jah dat van nog enigzins logisch, maar nu naar 9 maanden vond ik het echt wel genoeg geweest. Heb nu gelukkig provera, kan het over een half uurtje ophalen, moet toch 3 keer per dag innemen. Jah hij wilde mij eerst 6 maanden de pil voorschrijven, en dat samen met sporten...
    Kan toch nooit goed zijn, dat je menstruatie 9 maanden blijft "ophopen" ofzo...Hoop dat het nu na 10 dagen over is. En dat het dan uit zich zelf op gang komt...

19. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Chantal, oh wat zijn artsen tegenwoordig toch arrogante mensen zeg... Je bent nog geen dertig... Ik kreeg van mijn huisarts (de eerste) te horen dat zij 31 was bij de eerste, denk flikker op ik ben nu toch gestopt met pil en ik voel me nu toch K*T bij het feit dat ik niet menstrueer???!! Heel goed dat je door gezet hebt... Ik ga dan vrijdag ook doen, ze wilde mijn man zijn zaad ook controleren, ik zei toen meteen geen denken aan je kijkt eerst maar wat met MIJ mis is... Vonden ze ook niet zo leuk...

20. Embarazada

Meiden, wat is Provera eigenlijk?

Enne, ik zou overstappen meid...z'n big deal is dat overstappen niet en je haat hem straks ook nog wel eens nodig hebben met jullie kindje en dan wil je ook niet dathij je terug stuurt enzo ;)

Ik ben nog steeds aan het w88 op menstruatie, nog geen enkel tekentje ervan!

Deel Deze Pagina