Hallo Dames allemaal. Hoe gaat het bij jullie allemaal, hier gaat het prima met de pillen, nog een paar daagjes, ben dan wel benieuwd of de menstruatie ook doorzet...Ik hoop het maar. Heb van de week een ovu testen en een zw test gedaan, gewoon voor de lol...bevestiging... De ovu was redelijk donker, maar meende na lang tuuuuuren ook een iniminiscule lijntje te zien op de zw.....maar nu durf ik niet meer te testen...wanneer zou het verstandig zijn om te testen... Na bepaald aantal dagen zou het toch donkerder moeten worden?
@liefwondertje Spannend hoor! Hoop voor je dat de primolut aanslaat! Maar hoe daarna dan? Krijg je daarna wat anders voorgeschreven om eisprong op te wekken? Wat betreft die test...tsja...is lastig.. Ik heb dat zelf ook ooit gezien(dacht ik) maar was gewoon negatief. Gewoon nog een paar daagjes wachten! Ik ben dinsdag geheel onverwacht ongesteld geworden...zat nog op een eisprong (als ik die al heb) te wachten haha. Cyclus van 40 dagen dus. Valt mee... Ik had tot aan menstruatie dat mijn bmm open bleef staan, meestal gaat die bij mij wel dicht in de twee weken voor menstruatie. Weet iemand trouwens of ze bij een intake op de fertiliteitspoli al onderzoeken gaan doen? Heb namelijk geen idee wat ik kan verwachten. Ik en mijn vriend moeten in ieder geval wel een vragenlijst ingevuld meenemen.
Hier 100% zeker dat ik eisprong heb gehad. Alleen woe avond had ik iets bruine afscheiding. Gisterochtend 1x bij afvegen, tijdens sporten 1x roze slijm. Verder hele dag niks. En vanmiddag opeens weer wat minimale afscheiding en wat roze slijm. Weet niet wat het is en heb de hoop al weer opgegeven!! Wel sinds 2 dagen zulke borrelende darmen en vannacht opeens klaar wakker! Heb ik echt nog nooit in mijn leven mee gemaakt! Ben zo emo nu!!!
Yipppppieeee....Vandaag de laatste dag, zometeen nog 1 pilleke primolut, pff wat een gedoe vind ik het maar, 3 x per dag er aan denken om die pil te nemen. Maar gelukkig vanavond nog 1tje en dan is het voorlopig klaar, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
owjah en dames help eens even. Nu ik klaar ben met primolut, mag ik dan beginnen met Teunisbloemtabletten en/of etos zwanger worden pillen, of moet ik eerst wachten op de menstruatie, komt dat "gelijk" of duurt dat nog wel een weekje ofzo?
Liefwondertje, binnen de laatste pil (gister dus) en 3 dagen moet je gaan menstrueren.. Dus binnen nu en woensdag ergens... Bij mij duurde het dik 3 dagen Succes... Enne ik zou pas beginnen met etos of teunis als je eenmaal hebt gemenstrueerd...
Ik weet van niks...mijn huisarts is liever lui als moe... Maar bel denk ik zowieso wel, gewoon vragen wat ik verder moet doen.
Ja inderdaad... Ik hoop dat je cyclus weer op gang komt... Ik ben benieuwd, zit op CD 27 na de primolut... Maar ben bang voor nog een horrorcyclus. Gelukkig mag ik vrijdag weer terug...
oooh ik ben inderdaad ook bang voor een horrorcyclus, heb echt gewoon het idee/gevoel dat het absoluut niet aanslaat.
Ik ken het gevoel... Zo frustrerend... Ik heb het geluk 8 juni naar gyn te mogen... Wil nu eindelijk verder, dan maar weer primolut en dan clomid... Kijken of dat helpt...
Hej dames, Heb mij hier al eens eerder gemeld op het forum. Vandaag bij de gyn te horen gekregen dat ik pcos heb. Ben vandaag begonnen met een kuurtje duphaston voor 10 dagen en als ik ongi wordt de derde dag beginnen met 50 mg clomid. Ben erg benieuwd of dit gelijk aan slaat, zo ja, dan krijg ik voor een aantal maanden mee naar huis en mogen we het eerst nog zelf proberen. Lukt het dan binnen een half jaar nog niet, gaan we ook de medisch molen in. Hoop niet dat het zo ver hoeft te komen. Hoop snel op een mooie plakbeeb! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de anderen, hoe reageerden jullie op de diagnose pcos? Ik vermoedde het al langere tijd maar vond het toch nog best wel een shock om het op echo bevestigd te zien. Ben nu ook best wel beetje boos dat mn lichaam me zo in de steek laat. Ook overigens op het feit dat ik 4 weken terug ook al een inwendige echo heb gehad bij een andere gyn, maar die niet naar mn eierstokken had gekeken! Dan was ik nu mssn al een stap verder geweest! :x
Ja het is even een tegenvaller de diagnose, maar gelukkig is het heel goed te behandelen. Ik kreeg provera en clomid. Clomid 50mg sloeg niet aan, de 100 mg gelukkig wel. Heb vandaag of morgen 2wk geleden eisprong gehad! Dus zit op wachtbankje..... Ik hoop dat het bij jou snel aanslaat!! Heel veel sterkte komende periode!
ooooh ik heb buikpijn, en krampen, vanmorgen even met me schoonmoeder boodschappen gedaan en bij de Lidl een leuk babykleedje gehaald van Pooh en Bambi ♥. Maar was blij dat ik weer thuis was. Dacht echt dat ik leegliep, maar helaas nog niks
Hopelijk komt het snel los! Hier vanochtend niet getest! En vandaag ook helemaal geen afscheiding meer gehad!! Dus spannend!!