Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wat fijn dat je verwijzing hebt meis! Daar hoef ik niet om te vragen bij me ha. Ik zal vanmiddag nog even de k2v5 testen halen, en daar morgenochtend 1 van doen. Als die negatief is dan kan ik er gewoon vanuit gaan het niet zo is. Wil toch voor de zekerheid 2 verschillende testen doen. En anders hoop ik ongi te worden deze week!

2. Troelala21

Kunnen we trouwens niet beter een clubje maken bij zwanger worden clubs. Bijv "zwanger worden met lange cyclus". Roep maar wat hoor....misschien komen er dan wel meer dames bij....

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks. Ik vind het echt raar hoor, jij bent ook nog langer overtijd. Ik moest ook echt praten als brugman, maar ik dacht ik ga hier niet weg voordat ik een verwijzing heb. Misschien moet je het nogmaals proberen of bij een andere huisarts proberen en aangeven dat je nu echt doorgestuurd wil worden! En zonder verwijzing niet de praktijk uitloopt hahah....
    Suc6 morgen vroeg. Ik duim voor je! Laat je het even weten!!

En over het andere forum. Mag van mij. Maar vind het zo ook wel goed. Als er heel veel dames zitten raak ik het overzicht een beetje kwijt van wie is wie ook al weer hihihi. Maar goed hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Laat maar even weten wat de bedoeling is:)

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Troelala, dat kan aan Lotte gevraagd worden geloof ik... Bij mijn 2 andere topic's hebben ze dat al zelf gedaan na een aantal berichten, dat werd ook meer een clubje ;)

5. Troelala21

Oh oke, dat mag van mij ook!

6. Troelala21

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

7. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Zo is het inderdaad wel overzichtelijk, en als ze goed zoeken...komen ze hier vanzelf wel.
    Zwangerwens, toppie, haha ook weer wat erbij gelult, goed gedaan joh! brb ff pauze.

8. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ons lijstje

Liefwondertje
    - 23 jaar - wens 1ste kindje - 8 juli 2011 ronde ? - geen menstratie vanaf 14 juli '11 - 5 maart Gynaecoloog (14.30)

Troelala21 - 26 jaar - 4e kindje - Sept 2011 - al 129 dagen geen ongi- eventueel afspraken HA/Gyn?

Zwangerwens- 27jaar - 1ste kindje - 15okt gestopt met de pil - zit in 2e ronde CD85, zwtesten negatief - belt 27-2 met huisarts voor afspraak

Madelyn - 24 jaar - 1e kindje - Gestopt met de pil in juni 2010 - eindelijk ZWANGER -uitgerekend op 13 oktober 2012 - 1e echo op 13 maart

Kayleigh87 - 24 jaar - wens 1ste kindje - ronde 4 (maand 8/9) - weer geen menstruatie vanaf ergens 23 dec - Moet van HA tempen (opschrijven) en nog 4 maanden wacht!!!

Chila - 22 jaar - 1ste kindje - begin juni gestopt met de pil - 2e ronde? - sinds oktober geen menstruatie meer - onderzoeken gehad, grote kans op pcos, geen verdere onderzoeken, moet afwachten dus nu naar een kliniek

9. Infantem Amor

Haha je was me voor :p

Ben even mijn oppas kinderen opgaan halen en ze aan de gang gezet, want ze zijn zo druk...

10. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Oooh das ook gezellig, zijn ze wel een beetje lief ;), hihi ik had niks te doen, dus ik had het alvast gedaan.
    Ga zo weer even een ovu-test er tegenaan gooien. Ben benieuwd.:D

11. Infantem Amor

Ja zijn voorbeeldige kinderen, alleen soms zo druk... Vooral als er vriendjes zijn... Zijn drie pubers, tweeling van 11 en hun zus van 12 jaar... Super gezellig, vooral morgen want dan moeten ze bakken ;) Van zich zelf he... Dan word er cake of koekjes gebakken, met thee enz...

12. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Okeey dat zijn zeker puberende kinderen, maar die kun je leuk aan t werk zetten jah, het word morgen een gezllige dag, harstikke leuk.

13. Infantem Amor

Meestal doen ze zelf hun dingetjes op zich wel, merk alleen dat ik de oudste van 12 soms moet sturen, dan weet ze zelf niks te doen of dan word ze uit verveling erg druk... De jongste het meisje van de 2ling vind het altijd leuk om een cake te bakken enz.. Is zo leuk, ze liggen erg dicht bij elkaar en toch zijn het 3 totaal andere kinderen... Tweeling is dus een meisje en een jongen en dan hebben ze nog een oudere zus... Super gezellig...

14. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Moet je vaak oppassen of is het 1 keer in de week, ik had laatst ook een oppasadresje van drie kinderen, vaak werden het er meer omdat ze dan vriendinnetjes meenamen vanuit school, waren 3 meiden van 7 10 en 12, was ook harstikke gezellig, maar wel 3 gillende meiden..haha, maar vaak gingen we knutselen of buiten naar de paarden toe, of als het nodig was huis werk maken, we hebben ook wel is pizza gemaakt, dat was ook erg leuk, mochten ze zelf weten wat ze er op gingen doen.

15. Infantem Amor

Ik pas om de week op maandag en dinsdag van 14.30 tot 17.30 op. Pas je nu niet meer op dan?

16. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Nee die mensen zijn verhuisd. En ik heb later ander werk gekregen waarbij is hele dagen moest werken, toen ik oppas deed, werkte ik alleen de ochtende, en smiddags oppas.

17. Infantem Amor

Oke, ja ik werk in de oudere zorg en doe dit erbij... Ik vind wel heel leuk, ken de kinderen al meer dan 7 jaar...

18. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    zow hey, okeey das dan echt al van jongs af aan.
    Ik heb een tijdje zorg en welzijn gedaan, en heb toen de oppas er ook bij gedaan, maar met de opleiding ben ik gestopt. En daarna naar een bakkerij school gegaan, en nu werk ik in een broodbakkerij. Ga binnenkort een opleiding doen voor dierentrimster, en een eigen zaak ;)

19. Troelala21

goedenavond meiden
    Ik heb de testen van k2v5 binnen gehaald daar ga ik er morgen 1 van doen. En een potje puur mama van vsm kan ook wel wat vitamines gebruiken en voor je zwanger raakt is het ook goed dus......

Wat leuk oppassen op pubers! Kan niet wachten tot me eigen kinderen wat ouder zijn haha.....Ik vind het nu ook super hoor op deze leeftijd, elke fase heeft wel wat. Maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe ze straks zijn als ze ouder zijn. Maar voor nu mag het nog wel heeeeeeeel lang duren want het gaat al zo hard!! De oudste word alweer 8 jaar pff.....waar blijft de tijd!

20. Infantem Amor

Je hebt 3 kindjes troelala, welke leeftijden als ik vragen mag? De oudste 8 jaar?

Deel Deze Pagina