@Liefwondertje, kan je eindelijk beginnen met een nieuwe ronde! Heel veel suc6 @Chila en mamavanjoshua bedankt voor jullie felicitaties!!
Had ik trouwens al gezegd dat ik inmiddels geopereerd ben? Ik ben al ruim 8 kilo kwijt sinds 23 mei . Ik ben echt superblij dat ik deze operatie heb gedaan. Op naar de BMI onder de 35, zodat ik weer geholpen kan worden met zwanger worden .
Poeffff, volgens mij heb ik een menstruatie van 10 jaar, heb nog nooit zoveel gehad, bij mij is het altijd minimaal geweest. (was geen maandverband voor nodig, tijdens de pil ) Maar nu toch maar even gehaald. Tjah zowieso de afgelopen 10 maanden niet nodig gehad. Dus vanmiddag toch maar even naar de winkel gerend.
MamavanJoshua, netjes dat je nu af valt... Succes Liefwondertje, haha herkenbaar dat je heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel boedverliest, ik heb dat altijd gehad, maar nu toch nog heel wat meer met die primolut... Sterkte er mee
Kayleigh: Hier gaat het goed, dankje. Veel misselijk en erg moe. Maar hoort erbij he . Inmiddels 3 echo's gehad en nu ben ik officieel over naar de verloskundigepraktijk hier in de buurt. Woensdag de termijnecho. Ik krijg wel extra groeiecho;s omdat ik iets te zwaar ben. Maar verder groeit ons wondertje goed, en mn buik ook Helaas is schoonzus wat minder blij voor ons. Ze heeft nu al 2 x ruzie gezocht met me en ik ben dat helemaal zat. Wil geen stress voor ons kind en ze blijft maar bezig. Ze is jaloers en wil ons uit elkaar hebben. Vriendlief heeft dan ook ruzie met dr. Ik ben benieuwd wat je gyn zegt. Dat gezeik over gewicht ook altijd. Bah! Hopelijk krijg je gewoon primolut en clomid. Laat je het ff weten? @Liefwondertje: Haha, dat is normaal hoor. Had ik ook met duphaston. Normaal met de pil bijna niets en na dat kuurtje liep ik leeg! Was er ook echt beroerd van toen. Succes!
Ik moet 10 dagen primolut gaan slikken, in de 3 dagen er na krijg ik ergens mijn menstruatie. Dan moet ik op 3de dag van mijn menstruatie clomid gaan slikken tot 7de dag en dan op 10de dag echo om te kijken of het aan gaat slaan... Chila, de echoscopist blijft moeilijk doen, ik wil je gewicht weten om je BMI uit te rekenen, die gyn heeft er niks over gezegd, om eerlijk te zijn hoop ik dat ik als ik zwanger raak meteen naar verloskundige mag, want dit ziekenhuis vind ik niks... gezeur om alles...
@mamavJ, wat goed dat je zo aan het afvallen bent! Nu volhouden he! @liefwondertje, ja vervelend he zoveel bloedverlies. @Chila, balen dat je zo misselik bent. Hou je er nog wel wat in!! Er jammer dat je schoonzus zo moeilijk doet! Ze kon mij de boom in haha. En idd denk om je zelf, stress is niet goed voor jou en je kind!! @kayleigh, wat een gezeur elke keer over dat gewicht. Je weet zelf vast ook dat je wat te zwaar bent, maar ze moeten nou ook een begrijpen dat dat heus niet altijd invloed heeft op het zwanger worden! Fijn dat je met primolut en clomid mag beginnen. Het kan best langer duren dan 3 dgn voordat je ongi wordt hoor! Bij mij kwam het altijde de 4e dag. Maar wel op 3e dag ongi beginnen met clomid!! Heel veel suc6 deze ronde!!!
zwangerwens, mijn vorige menstruatie is opgewekt met primolut en dat was precies op dag 3 dat ik ging menstrueren dus ik neem aan nu ook... We zullen zien wat het deze rond doet...
Oh het kan ook best hoor, maar je zei zo in de 3 dagen erna......dus ik dacht ze denk dat dat altijd zo is haha. Maar het verschilt per persoon en per keer. Maar bij mij waren de beide keren ook op dag 4! Dus hopelijk bij jou ook, kan je lekker snel aan de volgende ronde beginnen!!
Och Kayleigh wat een moeilijk gedoe zeg! Dat gezeur om het gewicht. Dat is ook dus bij ons de reden geweest dat ze me in het ziekenhuis niet hielpen. Die 5 kilo. Die komt er nu ruim weer bij aan hoor. Ik hoop dat alles snel bij je mag vlotten. Zwangerwens: Ik laat dr ook maar gewoon hoor. Ze kan me de boom in. Wat ik dan niet snap is dat ze wel steeds met boekjes en kleding en leuke dingen voor de baby aan komt zetten? Terwijl ze mij wel kan schieten(zo lijkt het) Deze week hebben we zelfs een kaartje alsnog van dr gekregen. Onbewust krijg ik er toch veel stress van. Ben bang dat ze op mn vriend in gaat praten om mij alsnog te verlaten. En de hormonen werken bij mij dubbelop want ik zat aan de ad medicijnen maar ben daarmee gestopt toen ik zwanger raakte. Alles komt bij mij dus veel harder binnen nu. Wel lastig soms hoor. Ik jank echt om alles!
Chila, ze klinkt me nogal jaloers... Bezitterig... Maar je vriend zal toch niet voor haar bij je weg gaan... Jullie houden toch van elkaar... Maar snap wel dat je erg gestresst raakt van die muts... Pff gister is een van mijn huisdiertjes overleden, ben er gewoon ziek van en door die stomme primolut ben ik nog meer emo-kip... Heeft een acute bloedvergiftiging gehad...
Och wat zielig, kayleigh. Wat voor huisdiertje was het...#Sterkte. Hier vanavond tijdens het voetballen me vermaakt met creatief zijn: Hele leuke kleertjes bewerkt. Wat vinden jullie ervan?
Liefwondertje, 2 leguanen en een helmbasilisk... Nu dus nog maar 1 leguaan... Leuke rompertjes heb je gemaakt...
Hoi meiden, ik ben blij te lezen dat er meer meiden zijn met een lange cyclus die nu toch zwanger zijn, ook al is het dan met behulp van medicatie. Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad, dit is destijds ook 1 van de redenen geweest dat ik aan de pil ging. Nu ben ik in februari met de pil gestopt en wacht ik nog steeds op mijn eerste menstruatie. Ik heb de huisarts al gevraagd hoe het kan, sprak hem voor iets anders, maar van hem moet ik een half jaar wachten als ik dan nog niet ongesteld ben, mag ik bij hem op consult komen. Volgens hem komt het door het ontpillen, ook al zeg ik dat ik voordat ik aan de pil ging ook erg onregelmatig, 60-90 dagen, menstrueerde. Worden jullie het wachten elke keer ook zo zat? En wat deed jullie huisarts ermee?
Mijn huisarts zei ook dat ik moest wachten tot de 6 maanden, ik was het uiteindelijk al zat na 4 maanden en daarna ben ik op eigen initiatief naar de verloskundige geweest, die heeft me doorverwezenen naar gyn in het zh. Die zei doodleuk dat ik te zwaar was, en dat ik eerst maar moest afvallen. Uiteindelijk verweest ze me terug naar de huisarts, Toen daar weer een afspraak gemaakt en toen kwam die met de opmerking nog maar 3 maanden wacht, najah daar ging ik niet mee akkoord, (inmiddels wachten we *toen* al 10 maanden) dus ik bleef zitten waar ik zat, en wilde gewoon medicatie, vond het wel een keer kunnen.... dus uiteindelijk primolut meegkregen voor 10 dagen, en nu meeeegaaa ongi.
Roosje, bij mij wilde ze ook niet kijken voor ik aan een gesloten 6 maanden niet menstrueerde... Ik was toen al 7 maanden verder en nog maar 3x gemenstrueerd... Dus ja ze doen soms erg moeilijk... Na veel gezeur van mij, bij de gyn heb ik nu eindelijk na 12 maanden/ bijna 13 maanden primolut en clomid gekregen... Wil je niet bang maken, maar ze vinden tegenwoordig dat 1 a 2 jaar bezig zijn geen problemen is en dat je na 6 maanden aan eengesloten niet menstrueren pas mag klagen Succes!!!