Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouw000

vrouw000 Lid

10 jun 2012
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi.
    Hoe krijgen jullie onder julie tekst die banner?
    Liefwondertje: gebruik je nu ook clomid omdat he weet wanneer jou eisprong is?
    Voordat ik primolut kreeg had ik een cyclus van 225 dagen en toen dankzij de primolut een ontrekkingsbloeding gekregen.
    Nu alweer op dag 83.
    Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor woensdag.
    Een inwendige echo. Best spannend. Alles is natuurlijk nieuw voor mij.

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Liefwondertje, nee dat geloof ik meteen haha... Ik woon zelf op 5 min van het dorp af en op de terug weg van mijn werk kom ik een aantal winkels tegen ;) Sorry trouwens, was niet lullig bedoeld...

Vrouw000, ik heb mijn banner bij Babytickers » gemaakt en dan krijg je een code of url en die kun je in je handtekening zetten...
    Als je in die grijze balk boven naar gebruikersinstellingen gaat en deze aan klikt dan komt er een lijstje aan de linker te staan en daar staan ergens handtekening tussen... Hoop dat ik een beetje duidelijk ben haha...

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Uh? wat doet die thermometer? Je temperatuur meten alleen of meer?

4. Infantem Amor

Welke thermometer?

Die van liefwondertje meten op 2 cijfers achter de komma nauwkeurig.
    Bijvoorbeeld wij meten 36.4 en dan geeft die aan 36.41

5. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

6. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Haha kayleigh, dat had ik al door.
    Over lam gesproken...Kun je zien hoe lam ik ben, uiteindelijk nog steeds niet besteld.:)
    Vrouw000, ik heb verder geen clomid, ik heb alleen primolut gehad, en weet vooralsnog niet waarneer mijn eisprong is, vandaar dat ik wil gaan themperaturen. Tijdens de eisprong ofzo gaat je temperatuur omhoog...(als ik em snap)

7. Infantem Amor

Je krijgt dan eerst een temp daling en daarna een verhoging en die blijft dan een stuk hoger al die verre daling...
    Ik heb PCO dus mijn kaartje is niet helemaal een goed voorbeeld...
    Maar bij mijn eisprong op CD 9 zie je wel eerst die daling en dan de stijging goed...

8. Infantem Amor

Ik ben heel erg benieuwd, moet vandaag werken dus heb maar even snel een tampon in gedaan en extra maandverband... Gister avond nog seks gehad ;) en vanmorgen kwam der "sorry" nog wat van zijn zooitje naar beneden en dat was roze van kleur... Dus ik denk dat ik in de loop van de dag echt ga menstrueren, ook aan de buikpijn te merken..
    Dus heb even in mijn handtekening staan CD43 of 1, ben benieuwd als het vandaag doorzet mag ik vrijdag beginnen met clomid en volgende week zaterdag echo...

9. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Zet em op! Kayleigh...Hoop voor je dat het doorzet..

10. Infantem Amor

Donderdag 28 juni heb ik de echo ;)
    Heeft inderdaad doorgezet, het is nu (nog) niet zo heftig als de vorige keer... De buikpijn daar in tegen erger...

11. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Oooh ik heb al 2 dagen buikpijn, vandaag echt heel erg. Kan het een eisprong zijn, en doen die echt zoveel pijn. Hier was de menstruatiepijn niks bij. T is echt ver onderin je buik.

Hoe gaat het met jou Kayleigh...?

12. Infantem Amor

Liefwondertje, dat zou wel moeten kunnen, ik voel mijn ei ook altijd goed..

En bij mij, uhm ik ben ongi geworden, maar niet zo heftig als normaal, heb nog wel dat ik leeg loop maar kan het nu met veel minder doen ;)
    Vanavond mag ik beginnen met de eerste clomid. Dus ben benieuwd of en hoe het aanslaat. Ik krijg donderdag een echo om te kijken hoe mijn lichaam er op reageert...

13. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Okeey, tjah bij mij weten heb ik nooit bij mij een eisprong gevoeld, maar misschien omdat ik het nu beter in de gaten kan houden en er misschien een nette cyclus is. Wel apart dat het precies na 14 dagen was donderdag de 7de eerste dag menstruatie, en nu donderdag 2 weken erna eisprong... I hope so!

14. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    nog steeds elke dag af en toe steken en krampen....nog steeds een eisprong?? of wat anders...of gewoon niks. Heel vreemd allemaal. We wachten nog maar 2 weken af...

15. Infantem Amor

Nog 2 weken afwachten en dan testen?!

16. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Haha, je bent ook altijd de eerste:p.
    Hoe is het verder, nog aan de clomid?

Pff zit net de eerste verhalen te lezen uit dit topic, zijn er gewoon al 4 zwanger geworden....

17. Infantem Amor

Ja dat ziet er zo oneerlijk uit he...

Haha ik weet niet wat me over komt ;)
    In de beschrijving van de clomid staat dat je depressief kunt reageren enz... Nou ja bij mij het omgekeerde, ben super vrolijk, heb super veel energie, alleen heb ik af en toe opvliegers...
    En gister na de seks verloor ik behoorlijk wat helderrood erg dun bloed... Ik was al van mijn menstruatie af :(
    Die primolut, daar werd ik somber van en die maakte me moe en futloos, maar dat is helemaal weg nu :D

Haha ja ik heb op maandag en dinsdag de ochtend vrij en de middag oppassen (waar ik ook op mijn laptop kan) of ik moet naar school en de rest van de week vaak de middagen vrij... En ik krijg een mail wanneer er iets gepost is :p

18. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Oh heya das flauw, hoe heb je dat ingesteld. Kun je dat per abbonement aangeven, of krijg je overal post van.
    Oppaswerk heb ik ook een tijdje gedaan...maar de kinderen werden te oud. Maar goed dat het het omgekeerde is, futloos en chaggie is niet prettig. Ik was ook het hele weekend happy, maar dat sloeg niet over op vriendlief, die was (zn eigen woorden) knuffelloos...:( Zit je eindelijk een keer met je eisprong, heb je een vent die niet wilt, maarjah uiteindelijk toch nog 1 keer gelukt, of het geholpen heeft weet ik niet, maar we zien wel. Ben blij dat het nu misschien weer allemaal op de rit is.

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jullie komt die tijd ook snel dames!!! Kop op:)
    Wie weet slaat de 1e ronde direct wel positief uit!!!

20. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik hoop het zo, vind het nu lang zat duren, bijna 1 jaar gestopt met de pil...8/7/11

Deel Deze Pagina