Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames

Houden jullie ook stiekem die hoop?
    Ik wel.. zoals vandaag ook; last van erge hoofdpijn terwijl ik daar eigenlijk amper/nooit last van heb, geen eetlust. Vanochtend en net totaal geen zin om te eten, maar doe het toch... eet wel heel weinig. En heb ook wel eens gelezen dat er wel dames zijn die soms wat last hebben van spotting tijdens zwangerschap en dat er dames zijn die pas na 1 week of 2 week positief testen.... Dus blijf die hoop houden! :) Misschien niet zo slim he!

Ga nu toch wel elke week een zw test doen. Of zal dat overbodig zijn???:(

2. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ons lijstje

Liefwondertje - 23 jaar - wens 1ste kindje - 8 juli 2011 ronde ? - geen menstratie vanaf 14 juli '11 - 5 maart Gynaecoloog (14.30)

Troelala21 - 26 jaar - 4e kindje - Sept 2011 - al 129 dagen geen ongi- eventueel afspraken HA/Gyn?

Zwangerwens- 27jaar - 1ste kindje - 15okt gestopt met de pil - zit in 2e ronde CD85, zwtesten negatief - 16 maart afspraak gynaecoloog

Madelyn - 24 jaar - 1e kindje - Gestopt met de pil in juni 2010 - eindelijk ZWANGER -uitgerekend op 13 oktober 2012 - 1e echo op 13 maart

Kayleigh87 - 24 jaar - wens 1ste kindje - ronde 4 (maand 8/9) - weer geen menstruatie vanaf ergens 23 dec - Moet van HA tempen (opschrijven) en nog 4 maanden wacht!!!

Chila - 22 jaar - 1ste kindje - begin juni gestopt met de pil - 2e ronde? - sinds oktober geen menstruatie meer - onderzoeken gehad, grote kans op pcos, geen verdere onderzoeken, moet afwachten dus nu naar een kliniek

Leanne - 26 jaar - gaan voor 1ste wonder! - eind november gestopt met pil, eerste "echte"ongesteldheid na 10 weken, nu tweede ronde

3. leanne2

leanne2 Niet meer actief

@zwangerwens ja ik ben toch echt benieuwd naar je! gewoon af en toe een testje! ook niet te vaak! scheelt je klauwen met geld ;)

ik merk overigens dat ik soms wat tegelijkertijd met anderen wat aan het typen ben. want merk dan dat er voor mij ook berichten zijn geplaatst die ik nog niet gelezen had haha. drukte!

misschien handig dat iedereen ook gewoon in zn handtekening de vorderingen plaatst. dat leest soms ook makkelijker!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Leanne2, ik heb ernstig over gewicht en al mijn artsen zeggen dat het daar niet aan kan liggen, mijn beste vriendin is gewoon slank en had ook lange cyclussen, zei had PCOS, dat heb ik dan weer niet hier is op gecontroleerd...

Zwangerwens, goed dat je de afspraak hebt!!

Volgens mij vergeet ik er een hoop, sorry!!

5. chila

chila Niet meer actief

Ik snap je helemaal hoor, je gaat dingen zoeken waarom het zo lang duurt he! Ik heb dit ook, zit onder de puisten, misselijk, buikpijn etc. en dan weer niet. Heel stom.

Ik heb in het ziekenhuis ook te horen gekregen dat ik iets te zwaar ben niet veel, het is niet zo dat ik heel veel overgewicht heb maargoed dat weet ik zelf ook wel. 5 kilo moet eraf maargoed ik ben het daar niet mee eens maar dat had ik geloof ik al getypt in 1 van mijn vorige berichten.

In het ziekenhuis hebben ze een bepaalde protocol waar ze aan vast zitten en als dan blijkt dat je een te hoge bmi hebt helpen ze je niet (tenminste in ons ziekenhuis :() Maar een onregelmatige cyclus is natuurlijk niet altijd de oorzaak van overgewicht. Dus voor iedereen; laat je niet afschepen zoals ze bij mij hebben gedaan!!

6. leanne2

leanne2 Niet meer actief

@kaileygh wat apart dat ze je daar dan niet op controleren! misschien heb ik overigens wat gemist maar wat betekent cd 69 in je handtekening? wel apart dat je de eerste twee maand gewoon een normale cyclus had en ineens slaat dat om!

7. leanne2

leanne2 Niet meer actief

@chila ik las net ook een bericht waarin staat dat als je een bmi hebt tussen 21 en 29 dat je dan wel goed zit! nu is het vanaf 25 te hoog.. maar gelukkig val ik hier nog onder!

tja het is soms ook gewoon gissen naar het antwoord waarom het zolang duurt.

wel weet ik dat ik op mn 16 mooi slank was :D maar toen ook erg regelmatig was...

gewoon ontpillen dus! #hate it :p

8. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hihi, als er iemand zich zorgen moet maken over het gewicht ben ik het wel ;)...bij mij mogen er echt een hoop kilos af. Ik ben 1,75. En zit net op de 100:(. Maargoed ben al vanaf januari begonnen met afvallen, en er is al 4 kilo af.

9. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    owjah en ik ging gisteren een appel eten, voelde me maag al wat raar doen, maar had zo iets van ik verbeeld het me. Maar later had ik me appel op en werd me toch een partijtje misselijk.
    Maar gisteren weer een ovutest gedaan en die was heel licht, en die van de dag er voor was redelijk donker. Het schommelt hier echt heel raar. De ene dag niks en de andere dag is tie weer donkerder. Snap er geen hol van.

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Meiden ik ben wel giga dom haha, ik heb een vk hier in de straat wonen haha ik ken haar ook heel goed. Ik probeerde haar net te bellen maar ze neemt niet op, dus heb haar maar even een mail gestuurd met me verhaal. Kijken wat zij gaat zeggen!

@gewicht ik was voor ik zwanger raakte van me 1e maar een mug van nog geen 50 kilo nu na 3 zwangerschappen of eigenlijk gezegd 5 zwangerschappen is dat wel anders! Ben nu zowat het dubbele. Zat er eerst niet zo mee, maar nu ik elke keer in de spiegel kijk en graag zwanger wil worden zit ik er toch wel mee. Wil er graag afvallen maar het lukt me maar niet......

@hoop ik hou ook stiekem hoop hoor kan maar niet verklaren waarom ik last van me buik heb, me borsten die zoooooo gevoelig zijn en maar niet ongi worden pff. Maar diep van binnen weet ik ook wel dat ik niet zwanger ben, maar gewoon geduld moet hebben.

11. Infantem Amor

Oh en Leanne, ik denk inderdaad dat je nog aan het ontpillen bent want je bent in nov eigenlijk pas gestopt met de pil ;)

En ze hebben daar juist wel op gecontroleerd en ik heb dat niet ;)

CD staat voor Cyclus Dag...

12. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Meiden ik ga weer even verder met de huishoudelijke klusjes, niet te veel kletsen, want dan moet ik alles weer inhalen.
    Moet ff het huis van kant hebben, komen vrijdag kijkers :p

13. Troelala21

whaha ik moet ook nog alles aan de kant hebben heb niet zoveel zin vandaag!

14. mamalovely

13 okt 2010
    7
    0
    0
    Hallo Lady's,

Ik heb een prachtig zoontje van 3 en anderhalf jaar geleden hebben mn vriend en ik besloten voor een 2e te gaan! en ik heb zelf ook hele onregelmatige cyclus! ene keer meer dan 60 dagen en dan weer iets korter en dan weer langer...egt om gek van te worden!!
    ik had al een paar keer van die goedkope ovulatietestjes opgehaald maar die werden bij mij nooit positief! wat een rommel! dus toen maar weer tijdje 'gewoon proberen' en dat lukte dus gewoon niet!!
    nu heb ik vorige maand een dure ovulatietest gekocht van clear blue.. met 20 teststrips erin zodat ik mn vruchtbare dagen niet mis zou lopen... dus ik druk testen natuurlijk.. en zondag 12 februari kwam dan eindleijk een smiley in beeld dus die avond en de dag erna flink geklust!! en het domme is.. normaal voel ik nooit wat..geen eisprong en ook de innesteldag verneem ik nooit!! maar deze maand dus wel! en gister zou ik ongesteld moeten worden en ben dat dus niet geworden! dus vanmorgen gelijk een clear blue test opgehaald... en ja hoor!! na anderhalf jaar eindelijk ZWANGER!!! ik ben zo onwijs blij... heb de hele ochtend gejankt van blijdschap haha!! tis nog heel pril natuurlijk... maar hoop dat alles natuurlijk goed blijft gaan!!
    hoop voor jullie dat het ook gauw raak word en anders zeker een keer ovulatiestrips van CB proberen.. !

15. Troelala21

Wouw heerlijk nieuws meid!! Geniet er lekker van!!

16. Troelala21

Me vk heeft me net terug gemaild en ze zegt dat ik gewoon weer na de dokter moet. Misschien eerst proberen de boel op te wekken met primolut, hopen dat me lichaam zich spoelt en hersteld en daarna zelf de boel weer overneemt. Mocht dat niet werken dan een verwijzing na de gyneacoloog vragen. Kijk zo vk kan ik wat mee! Morgen maar even bellen en vragen hoe en wat!

17. Infantem Amor

Ons lijstje

Liefwondertje
    - 23 jaar - wens 1ste kindje - 8 juli 2011 ronde ? - geen menstratie vanaf 14 juli '11 - 5 maart Gynaecoloog (14.30)

Troelala21 - 26 jaar - 4e kindje - Sept 2011 - al 129 dagen geen ongi- eventueel afspraken HA/Gyn?

Zwangerwens- 27jaar - 1ste kindje - 15okt gestopt met de pil, zit in 2e ronde - Spotting gehad meer niet 16 maart afspraak gyn
    Madelyn - 24 jaar - 1e kindje - Gestopt met de pil in juni 2010 - eindelijk ZWANGER -uitgerekend op 13 oktober 2012 - 1e echo op 13 maart

Kayleigh87 - 24 jaar - wens 1ste kindje - ronde 4 (maand 8/9) - weer geen menstruatie vanaf ergens 23 dec - Moet van HA tempen (opschrijven) en nog 4 maanden wacht!!!

Chila - 22 jaar - 1ste kindje - begin juni gestopt met de pil - 2e ronde? - sinds oktober geen menstruatie meer - onderzoeken gehad, grote kans op pcos, geen verdere onderzoeken, moet afwachten dus nu naar een kliniek

Leanne2 - 26 jaar - voor 1ste wondertje - eind nov gestopt met pil, ronde 2- eerste ongi na 10 weken

18. Infantem Amor

Troelala, leuke leeftijden. Ik heb mijn oppaskinderen zien opgroeien vanaf hun 3,5 en 4,5 jaar tot en met nu... Is wel leuk als je inderdaad even alle aandacht kan richten en heel bewust alles mee kan maken van een laatste zwangerschap.. Vervelend dat je test nega was!! Wel fijn een mee denkende VK...

Leanne, raar dat je temp 2 weken hoog bleef, normaal zou je zeggen dat je dan zwanger bent :$ :(

Chila, ik ben benieuwd hoe het je gaat verlopen bij die kliniek, gelukkig weet je al dat het safe is als ik je verhaal zo lees. En belachelijk dat ze je niet helpen... Mijn sturen ze ook telkens naar huis word er moedeloos van..

Madelyn, ik ben er soms maar paartjes niet en dan moet ik al giga veel bij lezen hihi... Toen straks ging het me ook even te snel, dus heb nu alles op schreven en ga dan maar eens reageren ;)

Lief wondertje, zo te lezen staat je huis in de verkoop?! Spannend...

Mamalovely, super gefeliciteerd. Denk dat ik deze maand toch maar ovu testjes ga kopen van CB.. Uit die goedkopere kom ik niet uit... Dan kloppen de ovu testjes ten aanzien van mijn temp lijst niet :$

All, als ik even dom weg door reken met 28 dagen zou vandaag mijn eisprong zijn, heb de afgelopen dagen al flink geklust en vanmorgen mijn man weer even verleid :)... Heb veel zwangerschapsverschijnselen, maar de afgelopen maanden vaak getest maar ze blijven OMO wit.. Ga dus toch maar weer met de Ovu testjes aan de slag. Misschien dat ik dan meer duidelijkheid krijg, want word nu gewoon naar huis gestuurd wacht nog maar 4 maanden op je ongi... ergens hoop ik dat hij nog 4 maanden weg blijft, want vind het maar niks zo... Mijn lichaam laat me nogal in de steek...

19. chila

chila Niet meer actief

Super, gefeliciteerd!

20. chila

chila Niet meer actief

@kayleigh:

Heb me van te voren goed ingelezen ja en ervaringsverhalen gelezen. Er loopt hier ook een topic over die kliniek in het vruchtbaarheidsbehandelingen forum..
    Ik zou er niet zo snel hebben aangeklopt als ik wist dat dit nog het ontpillen was maar dat geloof ik gewoon niet. Best spannend maar hoop dat ik goed nieuws krijg!

Over jou; ik vind het behoorlijk raar dat je nog 4 maanden moet wachten!! ik zou er hoe dan ook niet mee akkoord gaan! Belachelijk.

Deel Deze Pagina