Hoi meiden, Herken je dit: je wil zwanger worden, hebt uitgerekend wanneer je het meest vruchtbaar bent en dan is het zover om aan de bak te gaan; heb je geen zin meer. Ik merk dat het "gepland" vrijen bij mij best wat weerstand oproept. Wil het ook nog niet direct afschaffen (we zijn pas net begonnen). Hebben jullie tips? Groeten, Sasss
ik had eigelijk rond mijn eisprong meer zin... maar ik denk dat ik gewoon verstand op nul had gezet als het niet zo zijn... zou het zonde vinden om een maand te verspillen.
Hm, nee sorry ik heb geen tips voor je. Ik heb juist rond mijn eisprong heeeeel veel zin in sex, dus dat komt natuurlijk mooi uit. Voor mij voelt het dus ook niet als verplicht en gepland vrijen. Succes ermee, ik hoop dat je andere meiden je wellicht beter kunnen helpen dan ik.
Grappig dat jullie juist meer zin hebben. Lichamelijk gezien hoort dat inderdaad ook zo te zijn. Het zal vast een beetje tussen mijn oren zitten. Net als op de middelbare school: als je een boek moest lezen, was het ineens niet leuk meer. Ik wacht gewoon nog even wat andere tips af. Toch bedankt en succes he!
Hoi Sass Same here. Wij hadden al geen grote sexdrang maar enkel de eerste maanden vonden we het nog leuk en spannend om te klussen volgens plan. Dat leidde tot vervelende omstandigheden, als ik dan bv ging eten met eenvriendin op zo een avond en niet wist wanneer ik thuis ging zijn, klusten we nog snel even tevoren.Dat kan wel tellen hoor als afknapper. Ben fier dat mijn ventje het altijd zo goed kan op commando. Maar moet zeggen dat er na 9 rondes bij ons echt de lol af is. Ik kan je daarom niet echt tips geven vrees ik. Wat wij doen is ons vooral op die dagen eraan herinneren dat we voor een beebje gaan. Ik stuur mijn man dan bv overdag een smsje van "vanavond kindje maken?" en hij doet hetzelfde. Dit om het allemaal toch iets romantischer te doen klinken en op zich naar de essentie terug te gaan.. Hopelijk lukt het jullie wat. Oja ik probeer nu ook niet per sé ook in onze niet vruchtbare periode veel vrijen, dat legde ik ons zelfs op...spontaan vrijen moet ook nog eens...op commando..Kwerd er helemaal gek van dus dat doen we nu niet meer of het moest echt spontaan komen natuurlijk...wat na zo lang klussen voor een beebje niet evident is...
Mijn man had er meer last van, dat hij het op commando moeilijk vond... ik heb hem toen gewoon heel erg verleid haha. En omdat ik normaal gesproken niet zo een sexdrive had vond hij het heerlijk. Mijn man zegt nu zelfs dat als we voor een tweede gaan dat hij hoopt dat het niet weer direct raak is... maar goed kan me jullie frustratie ook goed voorstellen hoor... Ik moet zeggen dat ik wel dacht aan kindje maken toen maar dat ik probeerde mezelf wel heel erg op de daad zelf te richten. Ik vind sex en baby niet erg bij elkaar houden vreemd genoeg. Ik krijg nu ook minder zin als ik aan Emma denk. Misschien dat helpt om je heel erg op de daad zelf te richten en niet op het "kindje maken?"
Hier ook juist meer zin rond de eisprong, maar als dat een keer niet zo is, verstand op nul en blik op oneindig.. Nee maar als je eenmaal begint wordt het meestal vanzelf wel leuk toch. Er is natuurlijk ook van alles wat je er aan kunt doen, samen iets leuks doen helpt beter dan bankhangen.
Ik ben zelf pas 3 maanden officieel bezig. Helaas heb ik geen eisprong en dus ook niet meer zin In het verleden had ik dit wel, zodra de eisprong er was werd ik echt ***. Zit momenteel aan de Clomid en die is niet aangeslagen de eerste ronde, dus op naar de 100 MG, ga er vanuit dat dit wel werkt. Mijn man daarentegen vindt het heel vervelend om op commando te klussen, ja meneer denkt dat ik 24 uur per dag 365 dagen per jaar vruchtbaar ben, heb maar even uitgelegd dat het zo niet werk, dus die is wel redelijk bijgetrokken . Hij merkt weer als de vruchtbare dagen er zijn (althans ik dacht dat ik ze had, maar is dus niet zo) en dan loop ik alleen maar, ben vruchtbaar, moet seks anders komt er geen beebje Shame on me zeg... Wij hebben normaliter zo een 1x per week seks.. Voor sommige is dit weinig, maar voor ons goed. En nu wordt het tijdens de vruchtbare periode meer. Ik herken je gedeeltelijk.. Doordat ik de onzekerheid heb van geen eisprong heb ik amper zin om te klussen, ben benieuwd hoe het gaat tijdens de eisprong als ik hem echt heb
ik herken het ja. wij hebben ook moeite met op commando sexen. eerst was ales anders voordat we voor het eggie gingen en we deden nooit aparte dingen maar nu weleens een filmpje bekijken als we echt geen zin hebben. keek eerst nooit geen filmpjes maarja we moesten iets verzinnen en bij hem lukt het en bij mij ook een beetje. anders kan ik dagen zonder sex helaas dus we moesten iets doen. ben wel benieuwd naar andere tips.
Hhaha mijn kerel kan zelfs 2 weken zonder seks... Die vindt dat niet het belangrijkste in een realtie, maar over het algemeen hebben we dus 1x per week seks en inde vruchtbare periode wat meer
Hier had ik meer zin met de eisprong. Dus dat was echt 3x in 2 dagen tijd. En dat was wel gelijk raak
Als je toch nog niet zo lang bezig bent: Gewoon niet uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent, maar gewoon lekker genieten! En vooral je man niet laten weten dat je vruchtbaar bent, roept ook vaak weerstand op: de prestatiedruk kunnen veel mannen niet aan en kan ook nogal frustrerend uitpakken. Succes!
Ik had hetzelfde als jij omdat ik ook uit ging rekenen wanneer ik vruchtbaar was en omdat ik dat ook zag aan mijn cervixslijm. Ik ben daarmee gekapt en wat blijkt: we hebben meer seks, gewoon omdat ik er ook zin in heb als ik er niet zo belachelijk veel mee bezig ben