Hai, ben ik weer 😊 Dit keer lange cyclus, maar het is niet anders. Klopt mijn kruis?? Ik heb eggwhite ingevuld,want ik kon er niet omheen. Het lag gewoon op mijn wcpapiertje en kon er draden van maken. Had er over gelezen, nooit gezien, maar kon er niet onderuit. Ik heb zelf het gevoel dat het klopt. Wat zeggen jullie?
Nee, hij was op dag 21 met een slowrise op dag 22 en 23 mits hij nu de komende dagen minimaal zo hoog blijft als vandaag.
Ziet dit er goed uit? Vind het vrij stabiel en heb gevoel dat voor een zwangerschap hij wel zeker op 37,2 moet uitkomen... Open bolletje komt door kerst.
Waarom moet hij voor een zwangerschap op zeker 37.2 uitkomen?? Daarbij zit je nu op 6 dpo en valt er nog helemaal niks te zeggen over een eventuele zwangerschap omdat een eventuele innesteling hoogstwaarschijnlijk nog niet is geweest. Daarbij heb je nu een stijging van 0.25 graden ten opzichte van je gemiddeld basaal en dat is hoog genoeg voor een eisprong
Vorige maand had ik lf van 11 dagen, daarom dacht ik dat hij nu wel een keer moet gaat stijgen. Maar dat hoeft helemaal dus niet Nou, afwachten dan maar😊
Helaas betekent het niet veel goeds nee Ik verwacht vandaag of morgen je ongi. Je lf kan 1 dag schommelen. Je zit nu op 13 dpo. Wordt je vandaag ongi dan heb je dus een lf gehad van 12 dagen. K weet niet hoe je weet dat hij vorige maand 11 dagen was maar je bent nog maar in ronde 2 dus je lichaam kan ook nog aan het ontpillen zijn. met dus schommelende lfs als gevolg.
Temp weer naar 37. Bloeden wel gewoon Heel raar. Ben niet ziek ofzo. Zou ik toch maar even testje halen?
Had niet verwacht dat je zo snel was met reageren 🙈 had minimaal aangepast, het is toch wel gewoon normaal vanochtend. Gisteravond niet. Ben gewoon ongesteld. Temp is beetje raar, maar ja Kijk het wel aan
Oh okay hahaha. Tja ik heb ook wel eens een stijging in me temp gehad in mijn ongi. Maar dat mag ook in je ongi periode Hij zal een dezer dagen gaan zakken naar basaal.
Mijn topic was nog niet dicht, dus ik plaats mijn kaartje hier weer in Wat denken jullie van die constante temperatuur?? Raar toch?
Ik vind er niks raars aan eigenlijk... Jij hebt wel vaker in je cyclus een aantal dagen achter elkaar een constante temperatuur.