Lange cyclus, minimaal bruin bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mikjeee89, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben sinds februari gestopt met de pil en wacht nu op mijn menstruatie.
    De vorige cyclus was 49 dagen, behoorlijk lang dus. Afgelopen zaterdag zat ik op dag 50 en had ik heel licht roze afscheiding, eenmalig, vanaf dat moment alleen nog minimaal bruin bloedverlies, echt heel weinig.

Hebben jullie hier ervaring mee? Is dit een menstruatie die er toch nog aan zit te komen, maar tot op heden nog niet doorzet? Of zou het kunnen zijn dat het deze ronde gewoon alles is, dat het hierbij blijft?
    Of is er stiekem toch nog een klein kansje dat ik zwanger ben?

Hopelijk kunnen jullie me meer vertellen! :)

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Bij mij was het deze ronde een teken dat mijn menstruatie er aan zat te komen.. dus het kan zeker dat zijn, maar ook niet..

temp je? of gebruik je ovulatietesten? Zo weet je in ieder geval of je een eisprong hebt (gehad). Bij twijfel kun je een testje doen, maar het kan maanden duren voor je weer een beetje een regelmatige cyclus hebt na het slikken van de pil.

3. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Bij mijn in bruine afscheiding altijd een teken dat m'n ongesteldheid er aan zit te komen! Maar lees ook verhalen dat sommige juist zwanger zijn dan!
    ik hoop voor jou dat t positief is.

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb wel even ovulatietesten gebruikt, maar vanwege mijn lange cyclus bedacht ik me later dat dit totaal geen zin zou hebben op die manier, dus niet de volledige cyclus getest. Wel even een donkerdere teststreep gehad, maar geen echte knaller. Temperaturen heb ik niet gedaan, dus ik heb totaal geen idee wanneer mijn eisprong geweest zou moeten zijn.

Inmiddels geen bruine afscheiding meer nu, misschien in de loop van de dag nog maar voor nu is het even weg. In totaal dus 4 dagen dat minimale bruine bloed gehad.
    Toch van het weekend maar een testje wagen denk ik, dan heb ik tenminste duidelijkheid want dit is echt 10x niks zo ;)

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest, helaas negatief.

Weet dus nog steeds niet wat ik hier nou van moet denken:p
    Echte menstruatie moet nog komen? Of dit was het deze ronde, dat kan natuurlijk ook nog. Voor nu is het over, na 5 dagen minimale hoeveelheid bruin bloed.

6. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hier zelfde!
    Ik had na maarliefst 110 dgn ongeveer roze/bruin verlies
    met 2x n sliertje helderrood.
    Veel slijm vooral (sorry..)
    Verder niks gekomen.. Weet ook niet of ik het een
    menstruatie mag noemen.
    Hoop het wel.. Wacht onderhand al 4 maanden!

7. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Ik kreeg van de week te horen van assistent gynn dat je bruin verlies niet als menstruatie mag zien. Ik heb 5 dagen bruin gehad en de dag erna was het rood. Dus misschien breekt je ongesteldheid wel door.

8. Flamingo88

22 mrt 2016
    77
    21
    8
    hoi ik zit op dag 91 na het stoppen met de pil... eenmalig drie dagen twee weken terug wat roze afscheiding verder ook niks

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Er is helaas niets meer doorgebroken, dit was het dan denk ik voor deze ronde.. Heel vreemd, omdat ik de keer ervoor wel flink ongesteld was.
    Daarom vind ik het zo vreemd dat het dit keer zo weinig was, het stelde echt niets voor.
    Maargoed.. we zullen zien hoe het nu verder gaat verlopen!:)

10. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    We lopen z'n beetje gelijk..
    Ik ben 2-2 gestopt..
    Heb 2dgn roze/bruin verlies gehad met veel slijm
    en 2 spoortjes helderrood.. En toen was t alweer gebeurd.
    Dat was vorige week..
    Hopen dat de volgende ronde een 'echte' menstruatie is.

Deel Deze Pagina