vandaag naar de vk geweest voor de eerste echo. we zouden 8 weken opweg zijn maar zagen een leeg vruchtzakje van 6 weken. ook was er nog wat te zien wat op een vruchtzakje lijkt maar ook een bloedpropkje kunnen zijn. volgende week vrijdag mogen we terug komen om te kijken of er wt groeid of niet dus een spannende week voor ons groetjes berna
Jeetje wat spannend! Hoop echt voor je dat het allemaal goed is. Sterkte met afwachten de komende week!
hey babs, ik was ook 8 weken bij mijn echo... ze zagen een klein leeg vruchtzakje... dus helaas het werd een mikraam... voor een 2de echo ging ik nssr de ginocoloog ik kreeg dit maal een inwendige echo en wat denk je een baby van 5,5 week binnen en ik zag een kloppend hartje... dus plaese vraag even een inwendige echo aan liefs knuffel
Het kan nog alle kanten op inderdaad. Ik was ook 2 weken minder lang zwanger dan ik zelf dacht. Maarja, ik wil je niet blij maken met een dode mus, het kan natuurlijk ook mis zijn.. (al duim ik heel hard voor jullie van niet)
dank je wel allemaal, ik heb ook een inwendige echo gehad donderdag en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. het gekke is dat ik echt nog alle symptomen heb, hoelang blijft dat dan, want dat geeft best beetje hoop
jeetje babs, wat klote zeg... ja de symptomen kunnen er nog best zijn, omdat je lichaam nog steeds denkt dat je zwanger bent... maar ben je niet net als ik gewoon veel korte zwanger? ik wil je natuurlijk niet van streek brengen.. maar ik wilde perse mijn mk zelf af laten komen en uiteindelijk heb ik wel een kloppend hartje gezien... wat zeiden ze bij je echo ervan?? dikke vette knuffel
@ Babs: wat vervelend voor jou en je partner. Heel veel sterkte de komende tijd. Over de symptomen: zolang er een vrucht(zakje) in je baarmoeder zit blijft je lichaam hcg aanmaken. Daardoor voel je je nog steeds zwanger. Mag je nog een keer terug komen voor een echo om te zien of er toch een vruchtje zit? Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ik heb 3 weken lang elke week een echo gehad om te zien of het vruchtje goed groeide.
de echo zag twee dingen, een vruchtzak van 6, 5 weken en iets dat leek op een vruchtzak van 5,5 weken, ongeveer, maar het kon ook een bloedpropje zijn., maar er was zowiezo een vruchtzak te zien de vorige keer was ik ok minder ver maar dat werd alsnog een mk. wil me niet te veel wijsmaken dat het goed zit maar de symptomen zijn nog zo aan wezig, weet gewoon niet wat ik moet denken of niet
Moeilijk die onzekerheid, ik weet hoe je je voelt. Ik hoop dat je snel meer weet, wanneer heb je je afspraak?
we hebben vrijdag 20 november weer een echo om kwart over 1 dus nog even een paar daagjes wachten. jij sterkte met je verlies, ook ik weer inderdaad hoe je je voelt, begin van dit jaar ook al miskraam gehad met 11 weken
Pff gek wordt je he van dat wachten. Ons leven stond op dat moment echt stil. We leefden van echo naar echo, vreselijk. Veel sterkte meid met de komende dagen. Ik duim voor je dat je een goede echo krijgt!
dank je wel ja je leeft van dag tot dat, je bent er constant mee bezig, vooral om dat ik nog niet ongi ben terwijl de kans heel groot was dat het verkeerd ging. nou ja nog een paar nachtjes dan weten we meer groetjes babs
Hoi Meiden, terug van de vk en toch weer een miskraam, volgende week naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken wat de oorzaak is en wat we er aan kunnen doen. groetjes babs
Ach gossie toch Babs... wat naar voor je! Wacht je op een spontane miskraam of kies je voor een curretage? Ik wil jou en je man/vriend heel veel sterkte wensen de komende periode. Succes met alle onderzoeken. Knuffel!