Lange cyclus na mislukte ivf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koekjesbakker, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Fijn dat jou menstruatie doorgebroken is! Hoelang was je cyclus nu?

Bij mij nog steeds niks.. Inmiddels al op dag 35. Als ik aankomende vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik wel even bellen. Hoop niet dat mijn IVF schema in de war komt door me late menstruatie

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Vervelend dat het zo lang duurt Clarajilla! Hopelijk komt het toch snel en kan je ook weer starten! Moet je dan eerst weer aan de pil?

Ik had nu een cyclus van 32 dagen, voor mij netjes. Arts gaf aan door een flinke stimulatie dat de eierstokken erg gezwollen zijn en dat de rustmaand nodig is om deze tot rust te laten komen. Daardoor duurt het vaak langer voordat je ongesteld bent.

3. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Oh Marissie...nou ben dan benieuwd of je wel opgelucht voelt of toch nog beetje teleurgesteld? Hopelijk is je komende cyclus redelijk vlot en kun je snel voor een tp gaan!
    Ik ben nog steeds niet ongesteld..ook geen tekenen van. Vergeleken met m eigen cyclus inmiddels 9 dagen laat maar als m'n eisprong idd pas vorige week woensdag was heb ik nog tot overmorgen...is het er dan nog niet zal ik wel weer een testje wagen (tegen beter weten in ws maar goed)
    Succes Marissie iig! X

4. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Balen dat je ongesteldheid er nog niet aan komt!! Hopelijk voor jou ook snel! Jammer dat er niets is waardoor je het kunt beïnvloeden..

Ben toch wel opgelucht, had ook totaal geen verwachting dat ik zwanger was nadat de terugplaatsing was mislukt. Dus op naar de cryo!

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik wist wel dat een maand rust goed was voor je lichaam. Even geen hormonen. Al had ik wel gelijk door willen gaan XD
    Ik ben nu ook vergeleken met mijn eigen cyclus 7-9 dagen te laat.. En ook geen tekenen voor me menstruatie.

En ja klopt moet/mag hierna weer aan de pil.

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben ook eindelijk ongesteld geworden vanmorgen.
    Vanaf overmorgen aan de pil.

7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Gelukkig!! Heb je al een datum voor de 1e echo?
    Koekjesbakker, jij ook ongesteld geworden?
    Ik mag morgen bellen voor de echo voor de meting van het baarmoederslijmvlies.

8. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ha fijn voor jullie! Hier nog steeds niks...morgen denk ik..mss uiterlijk overmorgen..maar dan moet 't wel een keer komen hoor!
    Wat ik er ook zo vervelend aan vind is dat ik nu nog steeds geen idee heb van een volgende tp en ik dus niks kan plannen...staan paar weekendjes weg ih vizier maar ja...

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja 24 april hoef ik pas voor een fm. Daarvoor doen ze geen echo's bij ons ziekenhuis.

Ja snap ik dat is vervelend! Ik durf ook niks ver vooruit te plannen ivm misschien toekomstige terugplaatsingen na de icsi poging..
    Hopelijk heb je snel meer zekerheid

10. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi zullen we weer verder kletsen in de groep? @Marissie & Clarajilla?

Hier nog steeds niks doorgebroken...als mn eisprong idd woe de 22e was (dinsdag de 21e vruchtbaar slijm dacht ik) is vandaag m'n NOD( altijd een lf van 12 dagen). Ik heb wel wat kramp maar meestal word ik echt ongesteld wakker.
    Hop hop kom maar door, dit is ook niet goed voor mn hoop...

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hè balen... Maar heb jij trouwens meestal maar zo kort vruchtbaar slijm joh?

Ik heb meestal een periode van zo'n 8 dagen vruchtbaar slijm, en het laat zich ook niet altijd even goed zien bij het afvegen op de wc, zegmaar. Als ik zo'n periode heb dat ik het zeker wil weten, bekijk ik hoe rekbaar het slijm in m'n vagina is. Even m'n middel- en ringvinger in me, wat slijm 'ophalen'. Als ik die vingers van elkaar doe en het heldere slijm overleeft meer dan 4cm zonder te knappen, is m'n ei nog niet gesprongen. En als je t vaker op de dag checkt telt je meest rekbare observatie, zegmaar. De volgende dag is dan 1 dpo. Ik check m'n slijm dan ook nog altijd voor de zekerheid. Het is 1dpo als je slijm niet meer plakt, romig en wit is geworden.

Je zou t nog even kunnen checken... En anders komt t misschien morgen.

Hoe dan ook: hopelijk snel! ;)

12. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    @Mlady, ja ik ken die methode, mijn slijm wisselt nogal, soms idd een paar dagen maar meestal totaal onopgemerkt eigenlijk of pas dik na mn eisprong :( Wist dit altijd zeker bv in het IUI traject.
    Omdat het op dinsdag echt heel opvallend was (echt een klodder excusez ;)) en woensdag was dat niet meer. Maar ja het zou natuurlijk prima kunnen dat m'n ei uiteindelijk pas donderdag was of zelfs vrijdag, al lijkt me vrijdag wel heel sterk.
    Dan is mss morgen idd pas mn NOD.
    Nou morgen nog maar even afwachten dan...vind het gevoel van stilstaan wel irritant, wil ook graag door!

13. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Begrijp je gevoel van stilstaan en ik duim mee dat je snel ongesteld wordt!

Ik heb mij aangemeld voor de cryo behandeling. Op 15 maart de 1e echo! Gelukkig al vrij snel!

Lijkt me gezellig om in de groep verder te kletsen!

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja snap dat je het irritant vind! Hopelijk komt het voor jou ook snel!

En dat is snel al marissie! Heb je van jezelf altijd snelle eisprong of niet? Hopelijk snel een terug plaatsing!

En ja lijkt me ook gezellig om in de groep verder te praten!

15. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Toch nog maar even een update...hier nog steeds niet ongesteld :( had nog een testje liggen (CB digitaal met indicator) maar die was zoals verwacht negatief. Waar blijft in hemelsnaam mn menstruatie??

Wil ook zo graag door zeg en ook mijn vakantie plannen, maar ja dat kan natuurlijk niet tot na mn TP.

16. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Koekjesbakker, is er bij jou al iets??

Clarajilla, meestal is mijn cyclus wat langer, zo rond de 32 dagen. Maar bij de punctie was ik ook goed te stimuleren. Misschien dat ik daarom al op dag 11 de echo heb. Protocol ziekenhuis is sowieso op dag 11,12,13 de echo.

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Koekjesbakker, al ongesteld geworden of nog niet.

@marissie, oh oke! Heb je de terugplaatsing in eigen cyclus of gestimuleerde cyclus?

18. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi, ja ik ben dinsdag ook eindelijk ongesteld worden hoor pff...ik heb volgende week vrijdag (cyclusdag 10) mn eerste echo. Ik hoop dat mn ei wat beter opschiet dan afgelopen maand zodat ik niet ooit ergens een keer half april pas een tp heb...

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fijn, weer vooruit kijken!

Heel veel geluk 🍀💜🍀💛🍀

20. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Eindelijk Koekjesbakker!! Dat is al snel de echo! Ben jij gestart met progynova?? Ik gebruik het 2x2mg.

Deel Deze Pagina