Heeft hier iemand ervaring met Lucrin wat je hebt gekregen om je endometriose te verminderen? Ik ben op mijn 21ste erachter gekomen dat ik endometriose heb en ben vanaf die tijd al aan verschillende medicijnen geweest. De laatste die ik heb gebruikt was Lucrin. In maart zijn we gestopt hiermee omdat wij een kinderwens hebben. Mijn menstruatie kwam maar niet op gang en nu heb ik van de HA Primolut gekregen om deze op gang te brengen. Echter, heb ik al een week of 2 last van een opgeblazen gevoel en steken onderin me buik, licht gevoelige borsten aan de zijkant (richting oksels) en sinds 4 dagen last van zeer gevoelige tepels. Vorige week had ik ook een dag ontzettend veel last van afscheiding, gewoon wit en het stonk niet verder (klinkt beetje vies miss.). Ik vraag me af of ik zwanger kan zijn of, of dat ik een zwangerschapstest zou kunnen doen? Normaal wacht je tot je NOD maar dat gaat bij mij niet lukken dus... Ik hoop zo dat iemand mij haar ervaring hiermee kan vertellen. Liefs MiMi
http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/186951-endometriose-de-medische-malle-molen.html hier loop uitgebreide topic over! volgens mij als bij jou zo vroeg endo was geconstateerd moest je juist niet met de lucrin stoppen maar gelijk na de laparoscopie en IVF gaan. Zwanger lijkt mij niet te zijn. het is nog te vroeg om iets te voelen voor je NOD.. je kan test proberen maar als die nega is dan ben je voorlopig nog niet zwanger voor je NOD