Pffff ik word er helemaal gek van..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hey allemaal, ik ben de laatste tijd echt mezelf niet meer.. ik word heel de tijd maar gestrest door alles en maak me zoveel zorgen maar kan op dit moment nog niks doen en ik word er knettergek van!

Op 6 februari werd mijn implanon bij de gyn verwijderd. Hij zei dat mn maandstonden normaal vrij snel op gang zouden komen.
    Hier had hij gelijk in. 2dagen (8feb) werd ik ongesteld het was maar heel weinig bloed en wel vrij donker.. Mijn menstruatie heeft drie dagen geduurd (8feb tot en met 10 feb) wel donker en weinig bloed, laatste dag mischien nog maar een drupje ofzo..

Ik ben in de veronderstelling dat mn menstruatie gewoon zoals voorheen zou zijn 29 dagen, dus iedere maand op dezelfde datum ongi (bv altijd op de 8e)

Ik heb toen online mijn eisprong berekend (dit is nooit juist maarja) toch netjes rond die dagen geklust. 22 of 23 feb zou volgens die online testers mijn meest vruchtbare dagzn zijn. We hebben geklust op 20, 21 en 22 februari en dan niet meer tot 27 februari.

Nu begon in op 28 feb ongi krampjes te krijgen en donker bruine afscheiding (oud bloed?) hoofdpijn, lage rugpijn, pijnlijke/gevoelige tepels bij aanrakingen, steekjes rond mn lies enz dus had ik een test gedaan, deze was negatief. Tegen dat ik normaal mijn volgende menstruatie moest krijgen (8maart) waren al veel klachten verminderd of zelfs weg.. ik heb in het tottaal 4 testen gedaan. De laatste was op mijn nod (8maart) alle testen die ik heb gedaan waren negatief. Ik ben nu al 2 weken overtijd vandaag en mn cyclus duurt dus al 42 dagen.. Ik word er helemaal gek van en naar de dokter gaan heeft toch geen zin want die doet toch niks tot dat je een jaar je menstruatie niet hebt gehad.. ik voel me echt kut en ik lig iedere dag steeds meer met mezelf in de knoop en het voelt eerder allemaal als een kwelling op dit moment dan als een droom die uitkomt..

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik zou het eens los proberen te laten, hoe harder jij de denkt aan je ongie en er over stressd hoe langer het kan duren.

je zegt zelf gestressd te zijn en Stress kan je menstruatie tegen houden..

Verder zou ik je lichaam even de kans geven om je cyclus op orde te krijgen.. dit kan even duren.

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Heel erg herkenbaar hoor. Ik had er alleen wel rekening mee gehouden dat het wat langer kon duren voordat mijn cyclus weer op gang zou komen. En je kan aan mijn handtekening zien dat dat ook het geval was helaas.

Houd moed! Het komt echt een keer. Ik had na 3 maanden de ha gebeld en 2 weken later kreeg ik een kuurtje primolut. Misschien is dat een termijn die je aan kan houden voor jezelf?

Heel veel sterkte!

4. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik heb het tegenovergestelde gehad maar na het verwijderen van de Implanon had ik net een dikke 2 maanden (lichtjes uiteraard) mijn ongi.

5. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Probeer inderdaad afleiding te zoeken. Ga leuke dingen doen of je verdiepen in je hobby. Hoe meer stress hoe langer je menstruatie op zich laat wachten.
    En zwanger worden kan best lang duren. Geniet van de voor pret.

6. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Je lijf moet nog even settelen nadat de implanon eruit is gehaald. Dat heeft tijd nodig. Idd probeer te los te laten hoe moeilijk dat ook is!

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

We zijn nog maar anderhalve maand verder. Geef het tijd. Anders zou je er nog wel eens aan onderdoor kunnen gaan als het langer gaat duren dan je hoopt.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ehm tsja... Je cyclus zal eerst op gang moeten komen..

Ik snap dag het vervelend is, maar om nu al
    Gelijk zowat depressief te zijn...

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je bent pas overtijd als je een eisprong gehad hebt..
    Waarschijnlijk moet je cyclus echt nog op gang komen, dat kan echt een tijdje duren!! Probeer er niet teveel op te focussen.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je lichaam is nog niet op orde, dat heeft tijd nodig. Wacht eerst dat eens rustig af. Nu al zo stressen zal alleen maar het tegenovergestelde effect hebben, plus dat je het jezelf alleen maar moeilijk maakt. Helaas heb je niet alles onder controle, laat het dus een beetje los. Succes!

Deel Deze Pagina