Hoi allemaal ik zit met iets en dacht ik wil het toch even delen en jullie meningen horen. Mijn cyclus is al ruim 6maanden het zelfde mijn menstruatie begint altijd rond de 23/24ste van de maand. Deze maand tot op de dag van vandaag is er nog niks van te merken. ik heb aardig wat zwangerschapskwaaltjes. Zoals extreem moe, misselijk, gespannen borsten, opgezwollen gevoel, pijn in onderrug, sommige dingen smaken mij ook niet meer oa cola. Ik heb gister de 26ste een test gedaan daar stond op niet zwanger. nu ben ik niet bezig met ovulatie testen en temperaturen waardoor ik weet dat mijn cyclus nu anders kan zijn dan normaal. Maar waarom dan toch al die kwaaltjes. Zou ik toch wel zwanger kunnen zijn??
Als je test negatief is ben je helaas niet zwanger. Die kwaaltjes kunnen ook van iets anders komen. Misschien een wat langere cyclus en reageer je deze maand wat anders op je hormonen. Ik had veel cyclussen aan het einde zulke klachten terwijl ik niet zwanger was. Zeker als je het graag wilt, dan let je overal extra op en valt het misschien meer op.
ja je lichaam kan je goed voor de gek houden. Was er eigenlijk niet echt mee bezig tot dat mijn menstruatie uit bleef...
Ja geduld helaas. Het kan natuurlijk nog hè Soms is een cyclus langer of sla je zelfs een cyclus over. Hopelijk snel duidelijkheid!