lange cyclus, tips!

Discussion in 'Zwanger worden' started by sanne1234, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanne1234

sanne1234 Actief lid

Feb 14, 2008
    474
    0
    16
    Ik weet dat er bepaalde middeltjes zijn om te proberen om je cyclus korter/regelmatiger te maken.

O.a. Menstruan en er zijn nog wat middeltjes maar ik kan er niet opkomen.

Kunnen jullie mij op weg helpen?

Mijn cyclussen zijn erg lang voor de bevalling al ongeveer 70 dagen...ik zou met 50 al blij zijn haha

Wij willen voorlopig nog niet voor een derde gaan maar ik wil wel graag van te voren al een beetje zicht krijgen op mijn cyclus. Toen ik de pillen Zwanger Worden van de Etos gebruikte werd het ook al iets beter. Maar meer tips zijn zeker welkom!

Alvast bedankt!

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Efamol pmp zag ik laatst. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Monnikspeper van de Tuinen/Vitotaal :)

Of anders Teunisbloemolie ? Zwanger worden pillen ?

4. sanne1234

sanne1234 Actief lid

Feb 14, 2008
    474
    0
    16
    Ik heb even gegoogled en Efamol klinkt goed! Misschien dat ik dat eens ga proberen.

Iemand ervaring met alleen Teunisbloemolie? Dat schijnt ook wel te helpen toch?
    Efamol is namelijk wel duur en helpt ook tegen menstruatieklachten zeg maar en daar heb ik dan geen last van.
    Maar goed als iets echt helpt maakt het met niet zo heel veel uit dat het iets duurder is.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tarwekiemolie, teunisbloemolie, monnikspeper, zwanger worden pillen van Etos. Tja of het allemaal werkt, geen idee.. Heb het ook allemaal geprobeerd om mijn cyclus korter te krijgen maar het heeft niet echt effect gehad.

Share This Page