wat zou jij doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikkuh1985, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,

mijn vriend en ik zijn afgelopen woensdag de 10de voor de eerste keer naar het ziekenhuis geweest aangezien we al 2,5 jaar bezig zijn een 1ste kindje te krijgen.
    nu moet mijn vriend 2 keer zaad inleveren en wanneer hij dus zaad inlevert mag je min. 3 en max. 5 dgn. ervor geen zaadlozing gehad hebben.
    nu wilt me vriend morgenochtend de eerste inleveren.
    ik ben nu gisteren dus begonnen weer met ovutesten en die was dus bijna positief dus als ik kijk naar die van de vorige ronde dan zouden we vandaag en positieve test misschien krijgen.
    zouden jullie nu gewoon wachten tot volgende week dan met de eerste zaadlozing of zouden jullie je ei gewoon laten lopen en het zaad morgen inleveren.

alvast bedankt voor de reacties

2. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    Hoi Ikke,

Ik heb hier ook over nagedacht omdat we binnenkort ook zaad in moeten gaan leveren.
    Misschien krijg je achteraf spijt als je nu niet geklusd heb tijdens je vruchtbare dagen.
    En wat is 1 week op 2,5 jaar, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ik heb ook nog een vraag aan je, mijn huisarts heeft alleen maar ontlasting en urine potjes, hebben jullie een speciaal sperma potje? Ik ga morgen het ziekenhuis hier over bellen maar vroeg me af wat het bij jullie was.

succes!!!

3. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hoi Ikkuh,

Ja da's wel vervelend, je wil je eitje ook niet laten schieten natuurlijk, misschien kan je even kontakt opnemen met het zh, of het eventueel verschoven kan worden, omdat je juist nu je eisprong hebt??

Ik zie dat je al 2,5 jaar bezig bent, waarom dan nu pas naar het zh?? Is toch al héél lang of niet??

XXX

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik zou een week wachten.

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    groen29-->

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    groen--> ik zou niet precies weten of daar verschil in zit in die potjes zowiezo moet het potje 100% steriel zijn ofzoiets? zodat ie gewoon echt schoon is denk ik maar ik zal het even aan me vriend vragen of dat op het potje staat dat het speciaal voor zaad is.

devil81--> 2,5 jaar is idd erg lang ja waarom we zo lang gewacht hebben is omdat we eerste gewoon niet bewust bezig waren we hielden ook totaal geen rekening met vruchtbare dagen enz. totdat we een jaar of anderhalf jaar verder waren toen begonnen we ons wel af te vragen en besloten we wat gerichter bezig te zijn maarja nu zijn we weer een tijd verder en hebben we toch eindelijk de stap genomen ik denk zelf dat ik hiervoor er toch ook misschien nog niet klaar voor was.

bedankt voor jullie reacties allemaal

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik zou ook een week wachten denk ik. ligt er natuurlijk ook aan wat vriendlief wil

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    nou zoals ik dus al dacht heb rond 5 uur een ovutest gedaan en die was nu dus positief.

8chantal8--> gelukkig denkt mijn mannetje precies ook zo dan maar wat later.

wij hebben dus nu besloten vanavond gewoon onze kans nog te pakken en niet te laten lopen en me mannetje gaat nu dan vrijdag zijn zaad inleveren.

thnx voor jullie reacties

Share This Page