Van mijn vriend mag ik nog niet testen. En al helemaal niet stiekum, hij WIL en MOET erbij zijn, wat logisch is natuurlijk. Maar hij wil wachten totdat ik een week overtijd ben. Welke man/vriend wil ook niet meteen testen wanneer je overtijd bent??
mijn man.maar ik begrijp hem wel .maar me man wil wel eerder dan een week testen! als ik 3dagen overtijd ben wil hij het er op wagen ook al zou ik mocht ik niet ongi worden zondag testen! liefs
Ok, beter. Ik snap mijn vriend ook wel. Want hij wil een eventuele terleurstelling voorkomen. Maar aangezien ik een redelijk stabiele cyclus heb, en ik ben meer dan 4 dagen overtijd dan weet ik eigenlijk al wel genoeg, TOCH???
Hier precies hetzelfde..ben nu 5 dagen overtijd en mijn man gelooft er dus echt niet in dat het deze ronde raak is. Hij wil niet weer die teleurstelling..logisch ook, ik zelf eigenlijk ook niet maar ik wil nu gewoon weten of ik nou wel of niet zwanger ben...ook door alle 'kwaaltjes' die ik nu heb. Nou wanneer volgende week mijn ongi nog niet is doorgekomen ga ik toch echt wel testen...(vin het knap van mezelf als ik het nog zolang volhou.....)
Mijn vriend zei dat ook wel s... Maar ik heb het de eerst keer heb ik tog getest voordat het eigenlijk kon. Daarna niet meer, en toen was ik ook zwanger
Een week is wel lang, maar voor mijn NOD testen willen we allebei niet. Wij zijn nu ruim anderhalf jaar bezig en ik heb pas 2 keer een test gedaan. Spaart een hoop geld uit De eerste keer was ik negatief en kwam de dag erna alsnog mijn ongi en de 2e keer positief maar dat is helaas mis gegaan. Ik dacht toen ook ongesteld geworden te zijn maar bleek innesteling, want kreeg ineens kwaaltjes dus toch maar getest.
Mijn vriend heeft nu na 2 jaar bewust de keuze gemaakt dat hij er niet meer bij is. Hij heeft ook echt de hoop opgegeven op een natuurlijke zwangerschap, maar toen we nog net bezig waren vond hij het een dure hobby Als je een regelmatige cyclus hebt is het juist leuk om na 1 week te testen? Als je zwanger bent is de kans groot dat het een knaltest word Succes! Liefs, Sam
Mijn man vindt ook dat ik langer moet wachten. Hij snapt niet goed dat ik er zo ongeduldig bijloop... Maar op dat gebied heeft hij echt niks aan mij te zeggen Ik test wanneer ik wil en dat is op mijn NOD dag, en dan maximum om de 3 dagen Dure hobby idd
die van mij vond t ook altijd onzin dat ik zo vroeg wilde testen.. veel te duur enz enz.. maar ik trek me daar niets van aan hoor.. als ik wil testen doe ik dat.. liever zonder hem.. als t dan posi was.. testte ik of nog een keer met hem of liet ik m gewoon de test zien.. hij wilde er ook altijd liever bij zijn...maar dat nerveuse gedoe van m.. dat doe ik liever alleen.. heb genoeg aan mezelf tijdens t wachten...
Kwam toevallig even op dit topic terecht...bij ons was het precies andersom! Ik had helemaal geen haast met testen maar mijn man wilde 's nachts een test gaan halen
hier ook het zelfde mannetje zecht/zij altijd pffffffffff test is neit zo vroeg nou ik had in dec 50 testen besteld en dacht dan zie ik wel weer wanneer ze op zijn nou had 6 jan een posi test (getest zonder mannetje) en van al die testen zijn er nog maar 10 over zo vaak heb ik na die tijd nog een test gedaan 1 voor in eht boek 1 voor opa en oma 1 omdat ik toch onzeker was 1 omdat ik het neit wou geloven en ga zo nog maar ff door mannetje zecht jij bent een dure hobby met al je testen
Mijn mannetje houdt zich daar niet zo mee bezig eigenlijk. Als ik test, vindt hij dat prima. Ik wil zelf liever een paar dagen overtijd zijn. Ik heb tot nu toe alleen in ronde 1 getest en toen ook echt 3x omdat ik heel erg overtijd was. Daarna is mijn cyclus terug gaan lopen en ik heb een aantal dagen voor mijn NOD al bruinverlies dus ik weet precies wanneer ik ongesteld ga worden. Testen heeft dan toch geen zin. Misschien deze keer, maar eerlijk gezegd voel ik me alsof ik ongi ga worden
@tata: Ja, hartstikke goed (al waren de 1ste drie maanden een absolute hel maar ik bespaar je details). Zie dat jij over 3 dagen kunt testen; ga je dat meteen doen? Of ook een paar dagen overtijd afwachten? Hoe dan ook: succes!
Ik ga wel meteen testen hoor. Donderdag! Hebben veel geklust, maar ja vorige maand ook. Ik hou je op de hoogte!
Hier precies hetzelfde. Zit nu ook in ronde 5, maar nog niet één keer getest. Ik voel het van te voren aankomen en als ik echt een aantal dagen overtijd ben, dan ga ik pas testen.