Kunnen keizersnedes negatieve invloed hebben op het zwanger raken? We zijn nu bijna een ½ jaar bezig om zwanger te raken terwijl ik de 1ste keer door de pil heen zwanger ben geraakt en de 2de keer binnen 2 maanden zwanger was. Voor mijn gevoel duurt het nog dus erg lang en nu vroeg ik me af of die 2 keizersnedes een oorzaak kunnen zijn.
Hoi diddle, Nee een keizersnede heeft in pricipe niets te maken met het wel of niet zwanger worden. Soms duurt het de ene keer wat langer dan de andere keer. wel vervelend als je bij de vorige zo snel zwanger was. Eventueel zou je naar de huisarts kunnen gaan voor advies. Groetjs imke
Dankje voor je antwoord ... stelt me toch wel wat meer gerust moet ik zeggen. Mocht het deze ronde niet lukken dan wil ik een gesprek met de gyn aanvragen. Dan hoop ik ook antwoord te krijgen op vragen die ik nog heb nav de laatste keizersnede.
Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt ... digitale van CB. Helaas nog geen smiley gezien en nog maar 1 test over. Heb echter wel het gevoel dat m'n ei vandaag of morgen springt en de afgelopen 2 maanden kwam m'n gevoel overeen met m'n tempkaartje. Sinds 4 dagen vruchtbare afscheiding en sinds gisteren afscheiding waarmee ik draden kan trekken. Afgelopen weekend zag ik op de teststrip een lichte en een donkere streep, maar sinds vandaag is de eerste lichte streep verdwenen. Weet dat je daar niet naar mag kijken, maar je ziet het toch bij het verwijderen van de teststrip. Maak ik nu gewoon te weinig LH aan voor een positieve test? En zou dit een reden kunnen zijn dat ik nog niet zwanger ben? Wordt er erg onzeker van.