Yes! Alsof het zo moet zijn. Gisteren mijn laatste dag van de eerste menstruatie na de operatie. Gisterenavond de laatste fles wijn in huis samen opgedronken. Vanochtend zijn mijn ovulatietesten binnen gekomen. Net laatste controle in het ziekenhuis gehad. Tijdens het verwijderen van de laatste hechting zei de gynaecoloog: nu ben je officieel genezen..Alles lijkt nu samen te komen. Ik ben doodsbang voor de toekomst maar voor nu hebben we zin om er weer voor te gaan!
Een hele optimistische arts had jij.. hihi maar goed dat terzijde. Ik kan je angst voor de toekomst wel begrijpen. Het kan toch altijd nog een keertje gebeuren, maar probeer positief te zijn. Ik ken iemand die dat ook heeft gehad en daarna gewoon 2 gezonde kinderen op de wereld heeft gezet. Ik wil je veel succes toewensen en misschien moet je je angsten voor de toekomst een keertje met iemand bespreken dat kan ook heel veel rust geven.
Hihi was ook meer voor de gein hoor dat hij dat zei.. Hij was in ieder geval wel positief over de toekomst. Probeer het ook los te laten. Kan toch niet in de toekomst kijken dus ik weet dat bang zijn weinig zin heeft..O wat hoop ik snel weer een positieve test in handen te hebben!
Ja dat dacht ik al wel, dat hij een grapje maakt.. Maar het feit dat bang zijn geen zin heeft wil niet zeggen dat je het zomaar los kan laten. Hopelijk kan je er mee op leren gaan. Succes en hopelijk heb je snel een positieve test en verloopt alles goed!