Niet voor mij.. Maar voor mijn tante. Ze is al jaren bezig met zwanger worden en heeft het al een jaar of 4 geleden opgegeven. Nu heeft ze al jaren regelmatige cyclus en is ze voor het eerst zomaar een week overtijd.. Ze gaat volgende week testen omdat ze al zo vaak is teleurgesteld. Ik ben ook zo zenuwachtig! Ik ben de eerste die het wist... En zelfs mijn moeder zag het.. En die is heel goed in dat soort dingen goed te hebben..... Nou ik ga nog ff een week zenuwen..... Jullie horen het..! P.s. Ik ben ook nog niet zwanger. Volgend jaar ga ik naar de ha.. Liefs.. O
Nou, ik hoop dat het zo is en dat jij ook snel positief zal testen (dat het spontaan gaat, voor je volgend jaar naar de HA gaat)! Vaak komen dingen juist als je er even wat minder mee bezig bent.
Zij is gisteren ong. geworden! Zou wel raar zijn als het na bijna 10 jaar toch een lukt natuurlijk maar het had gekunt. Bij mij wacht het ook al een tijd.... Ach zoals mijn tekst zegt. De mooiste dingen zijn het wachten waard!
Ja ik vond het ook zo sneu maar ze is hier heel hard in en zegt: Het is gewoon niet bestemd voor mij. Ze zou zo'n goede moeder zijn. Ze werkt al jaren bij Prenatal en doet dit met veel plezier... Sommige mensen krijgen zomaar kinderen of zelf 10 maar een ander krijgt er geen één, het is niet eerlijk verdeeld..!