Hallo allemaal, Ik ben al een aantal maanden actief aan het klussen met mijn man en eigenlijk hadden we er deze maand echt een heel goed gevoel over. Ik heb vorige week, zo ongeveer rond de mogelijk innesteling een helse buikpijn gehad. (Ben absoluut geen watje, maar hiervan klapte ik compleet dubbel) Ik heb toen binnen 2 uur even getest om te kijken of ik vorige maand misschien iets over het hoofd gezien had, niks. (Dus ook geen VMK, dus in mijn ogen toch goed nieuws) Onnodig om te zeggen dat ik normaal dus geen last hiervan heb, is compleet nieuw voor me. Daarna nergens meer last van gehad. Vandaag is mijn eerste NOD, maar er is in de verste verte geen ongi te zien. Wel de normale kwaaltjes, zoals een gezwollen buik, maar aangezien die ook bij een beginnende zwangerschap horen kan ik daar ook niks uithalen. Vanmorgen een test van KV gedaan, niks te zien. Ik haal uit het forum dat deze eerder een te positieve uitslag geeft dan een negatieve terwijl er toch iets is, dus ik heb weinig hoop. Wanneer is de ideale testdag in jullie ogen?
Als vandaag je nod is zou je denk ik toch wel positief kunnen testen, probeer het anders met 2 dagen nog eens. Het is heel verschillend ik testte 4 dagen voor mijn nod super positief.
Als er voor die tijd niks is geweest dan zal ik nog eens testen... Ik heb nu met ochtenurine getest, dus zou sowieso het hoogste level HCG moeten zijn. Dus ik denk niet dat er wat is.
Dank je Femke, dat geeft me moed! In elk geval nog steeds geen teken van ongesteldheid beneden, gewoon netjes helderwitte afscheiding... Ik wacht weer verder af!