Hoi allemaal, Ik moet even wat kwijt hoor want ik wordt helemaal gek van mijzelf Vandaag is mijn NOD, maar mijn cyclus was de afgelopen keren: 27-28-29 waardoor ik al vanaf donderdag alleen maar bezig ben wat ik voel. Ik heb wel een maandverbandje voor gedaan, maar ik ga ongeveer 25 keer per dag naar de WC om te kijken of er een vlekje op zit of zo. IK DRAAI OP MOMENT DOOR DENK IK AHHH! Maar ik vind het al heel positief dat ik nu op de 29e dag om 12 uur s'middags nog niets te zien is, of nou ja even kijken nog, nee inderdaad nog niets. Wel zag ik wat kleine witte dingetjes in mijn urine, weet iemand daar wat vanaf? Ik doe dus wel 10 kleine plasjes op een dag omdat ik continu bezig ben met wat er gebeurd daaronder. Als er morgenochtend nog geen zijn dan gaan we een test doen. Oh ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vanacht. Sterkte voor iedereen die dit ook heeft of binnenkort moet doorstaan!
Hey Hallo.. Jeetje wat spannend... snap precies wat je bedoelt. Om gek van te worden maar je moet wel uitkijken dat je er niet te veel om loopt te stressen want daar kan je menstruatie ook van uitblijven he.. iig heel veel succes en hou je ons op de hoogte? Kus kaatje
Hoihoi! Superherkenbaar! Voor iedereen die op de dag dat het moet komen nog geen duivels heeft...trouwens...eigenlijk begint dit vanaf de eisprong wel denk ik. Zal het raak zijn...ik voel dit...dat had ik eerst niet! Mijn borsten doen toch wel pijn...denk ik Mijn afscheiding is ook anders..en hey! ik voel me toch soms een beetje moe en misselijk ook! Zou ik??? Ik heb het vorige maand ook heel heel erg gehad en nu is dat nog niet zo...NOG niet want ik weet dat zodra de eisprong is geweest ik weer ga zoeken naar *kwaaltjes*...Hoop niet dat ik mezelf net zo zwanger denk als vorige maand... Ik wil je 1 raad geven meid, mocht je het trekken...wacht nog 2 dagen langer met testen of misshcien wel 3, het komt nl heel erg vaak voor dat de test na dag 1 gewoon negatief aangeeft terwijl het toch echt positief is. Of hou dat in elk geval in gedachte en koop voor de zekerheid een dubbele test, mocht je morgen negatief testen dat je niet gelijk erg teleurgesteld bent...het kan immers nog net iets te vroeg zijn! Succes!! Ik ga een paar daagjes weg vanaf strakjes dus kan jammer genoeg niet mee lezen..maar ik duim voor je! Liefs Ninetje
Spannend he, ik kan me voorstellen dat de spanning je wat teveel word. Misschien kan je vandaag wat afleiding gaan zoeken zodat je er iets minder mee bezig bent. Witte afscheiding kan duiden op een zwangerschap, maar is per persoon toch wel verschillend, er zijn er die dat ook hadden vlak voor of op NOD en die werden toch ongesteld en andere waren wel zwanger. Probeer nu dus even niet naar alle symptomen te kijken, want symptomen van een prille zwangerschap en een naderende menstruatie lijken veel op elkaar. Witte vlokjes in je urine kunnen ook duiden op een blaasontsteking, dus het kan van alles betekenen. Hoe moeilijk het ook is, ga iets heel leuks doen vandaag en probeer je gedachten wat te verzetten, anders maak je jezelf helemaal gek. Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat je morgen een positieve test hebt!!!!
Dank je voor de lieve woorden. Misschien hadden jullie het wel gelezen, maar ik had nog een 6 jaar oude test liggen die natuurlijk niet meer te vertrouwen was, maar kon hem niet zonder te gebruiken weggooien dus heb mijzelf donderdag getest met dat ding, maar negatief natuurlijk. Veel te vroeg en een test van over de datum. Was toch een beetje teleurgesteld, maar zie het nu weer positief in. Ik heb inderdaad wel een dubbele test gekocht voor als het morgen eventueel nog negatief is. Het is al weer half één en nog geen te bekennen. Ik ga maar wat verzinnen om te gaan doen vandaag, bedankt voor de tip! (wordt vervolgd)
Als je toch 2 testen hebt zou ik nu een test doen, hoef je niet de hele dag te stressen en kan je vannacht normaal slapen.
meis, geduld is een schone zaak! Ik sluit me aan bij Ninetje, om nog even te wachten. Ik heb ook drie dagen na mijn NOD getest, omdat ik niet stond te wachten op een negatieve uitslag. Ook teveel bezig zijn met zwanger worden, heeft een negatief effect op je cyclus en het uitblijven van menstuaties. Probeer er wat luchtiger tegenover te staan. Zwanger word je uiteindelijk sneller als de mamma in spé wat relaxter er tegenover staat. Ik heb het vaak genoeg gelezen hier op het forum, dat als de meiden wat nuchterder werden en wat meer ontspannen (bijvoorbeeld op vakantie gaan) waren, zwanger raakten. Groetjes,
Ik snap dat je er zenuwachtig van bent... Heeeel spannend natuurlijk!! Hou je ons op de hoogte? Liefs
Wat fijn dat jullie zo meeleven, en natuurlijk hou ik jullie helemaal op de hoogte. Ik heb nog niks kunnen verzinnen om te gaan doen dus vandaar dat ik maar weer achter de computer ben gekropen. Tussenstand 29e dag cyclus om kwart over vier: gelukkig nog geen te bekennen!
update half negen: nog geen maar wel het laatste uur buikkrampen. Niet zo'n goed teken denk ik, maar we wachten in spanning af.
Spannend meid!!! Ik herken het helemaal! Ik had precies hetzelfde en toen ook negatieve test.. week later heb ik het weer gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd.. en toen was die positief!!! Ik hoop dat je gauw ook positief resultaat mag hebben!
Hey!! Spannend he!! Ik heb ook wel krampjes, maar nog geen duivels te bekennen. Eerlijk gezegd verwacht ik ze vandaag!! Ben benieuwd!! Succes!!! Liefs
hoi hoi En heb je al getest?Ik hoop voor jou dat de zijn weggebleven en je nu zit te shalen boven een posi test........ Buikkrampes verspellen helaas misschien niet veel goeds, maar kan tuurlijk ook van de stress zijn...........pppppffff afwachten maar meid Twinny
Sorry dat ik de hele dag niets van mij hen laten horen, maar dat zegt al genoeg natuurlijk. Vanmorgen nog geen dus ik voelde mij gewoon al zwanger, maar de test was negatief helaas. En een uur nadat ik de test gedaan had begonnen de ongesteldheidsverschijnselen. En ja hoor vanmiddag was het het van de dam. Ik heb dus de hele dag zitten balen en balen. Ik snap er niets van en denk dan meteen dat we misschien helemaal geen kindjes kunnen krijgen. Maar dat is misschien ook weer wat overdreven. Volgende ronde meer succes dan. Bedankt voor jullie lieve reacties en succes voor degene die nog in spannging zitten.
Nee he, Super irritant dit zeg... Niet meteen van het ergste uitgaan joh. Er zitten meiden bij die al maanden bezig zijn.. Mijn schoonzus 2,5 jaar. Volgende ronde is gewoon jouw ronde.. Britt