Hallo allemaal, Even zou ik graag mijn verhaal kwijt willen en misschien heeft iemand ook zoiets dergelijks meegemaakt. We zitten nu in ronde 6/7 cyclus is nog niet helemaal normaal: 28,29,50,38,33? Hebben deze maand ovulatietesten gebruikt ook heb ik vruchtbaarslijm gezien, we hebben in ieder geval gezorgt dat we om de dag geklust hebben of ik nu een eisprong rond dag 14 of dag 20 zu hebben. Verwacht dat ik mijn eisprong op dag 19 heb gehad (17 vruchtb slijm) ook aan de ovulatietest te zien. Nu hebben we toevallig op die ochtend geklust, later die ochten ging ik naar het toilet en zag dat ik een beetje echt rozig slijm had. Vanaf dag 26 heb ik eigenlijk de hele tijd buikpijn, echt ongesteld gevoel en opvallende aders, dag 27 heel erg klein beetje rose dag 28 klein beetje bruin rose afscheiding. Im dacht verdorie ik wordt toch ongesteld en had misschein dan toch een cyclus van 28 dagen. Nu hebben we op dag 28 ook nog gemeenschap gehad, vervolgens meteen hierna ga ik naar het toilet, en tot mijn verbazing is alles wat er uit loop (sorry voor hiervoor) echt hardstikker roz zo licht en met afvegen ook, verder helemaal niets meer. Misschien een innesteling geweest (8-9 dagen? wel laat) Het ongi gevoel blijft de hele tijd vooral s avonds dag 30 een heel klein beetje bruine afscheiding, oud bruin, dag 31, 32 ook weer hetzelfde alleen in mijn slipje en niets met afvegen. Dag 33 vandaag dus heb ik best wel buikpijn en s morgens een bloeding gehad, nu nog steeds buikpijn maar de bloeding is weer bijna weg, is niet heel hevig geweest misschien net 1 tampon vol. Is dit nu mijn ongesteldheid dan? Uiteraad heb ik al wat testen gedaan omdat ik me zo al 1 1/2 week voel en 2 x die rose afscheidng/slijm. Testen negatief. ik weet ook niet precies dus wanneer mijn NOD dag is, dus vanaf wanneer ik zou kunnen testen, waarschijnlijk is het zowieso nog te vroeg. Heeft iemand misschien ervaring hier mee? Wat denken jullie, zou dit dan mijn ongesteldheid zijn? Hoop dat ik in ieder geval wel snel duidelijkheid heb dan kunnen we weer mooi verder.