Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een cyclus van 47 dagen nu ben heb ik 28 febr mijn vruchtbare dagen gehad (volgens de sensitest)en 8 febr de eerste dage van mijn menstruatie, nu heb ik al ongeveer een week buikpijn en gisteren zat er allemaal wit slijm in mijn opvangbakje en gaf de test geen vruchtbaar aan. Kan ik nu zwanger zijn ik moet pas over 2 weken ongesteld worden. kan iemand mij helpen met deze vraag? groet Angelique
als je 28 feb je eisprong hebt gehad kan het nooit zijn dat je pas over 2 weken ( 23 maart) ongesteld moet worden eerder over een dag of 5 lijkt mij? een luteale fase ( aantal dagen tussen eisprong en ongesteldheid) is gemiddeld 14 dagen maar kan ook iets langer zijn en wijzigt bijna zelden.. de lengte van de dagen vóór je eisprong kunnen wel vaak erg verschillen. je hebt op dag 20 je eisprong gehad, maar je gaat nu uit van een cyclus van 47 dagen, dus je denkt dat de fase na je eisprong 27 dagen is en dat kan niet, dus zul je deze maand een cyclus van rond de 34 dagen hebben. ik zou over 6 dagen eens een testje doen, dan zit je 15 dagen na je eisprong liefs daantje