Stomme vraag?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nikske89, May 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Ik had een vraag, misschien beetje raar, maar ik stel hem toch. :rolleyes:

In de maanden voordat je zwanger raakt, kan het dan kwaad als je tampons gebruikt? Beschadigen deze niet iets? Is dit niet slecht voor het baarmoederslijmvlies ofzo?

Nou hoop dat jullie het antwoord weten.

Groetjes

2. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    @Nikske

Geen enkele vraag is stom hoor!!! Helaas weet ik het antwoord op je vraag niet..... Mijn gevoel zegt dat het niet zoveel kwaad kan......

Groetjes Jeal

3. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    volgens mij maakt dat niks uit! die kunnen nooit zo diep dat ze iets beschadigen en je hebt alleen baarmoederslijmvlies op de dag van innesteling,
    het kan dan zijn dat je wat vochtiger bent.

als je niet zwanger bent wordt dat afgebroken en ben je dus ongi
    en dan heb je pas een tampon in, dus maakt het zoiezo niks uit!

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Tampongebruik kan geen kwaad, zolang je erom denkt dat je op tijd veschoont. Anders heb je kans op bacterieën en die kunnen weer onvruchtbaarheid veroorzaken. Voor de rest kun je niks beschadigen, hoor.

5. sofie3

sofie3 Lid

Apr 14, 2009
    22
    0
    0
    Er zijn toch studies verschenen waarin er wel degelijk een verband werd aangetoond tussen verminderde vruchtbaarheid en gebruik van tampons. Er is ook een link tussen tampons en endometriose. Op www.menstruatie.net kan je er wellicht wat over terugvinden.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik sluit me aan bij Jippie!
    Er zijn zoveel testen en studies dat je uiteindelijk echt niks meer zou mogen...Vroeger beweerde m'n oma ook dat ik kanker zou krijgen als ik een chipsje zou eten met wat bruin aan! Ik zou gewoon zeggen: stoppen met roken, niet teveel drinken en gezond leven.
    Mijn raad is: op tijd verschonen en niet mee overdrijven, af en toe ook een maandverband, zeker voor het slapen (dat zegt m'n huisarts toch altijd)...

Share This Page