Ik ben zo zenuwachtig voor het zwanger worden dat ik elke keer spanning heb in mijn buik.Ik ben bang dat dit mijn vruchtbaarheid kan verstoren of voor een miskraam kan veroorzaken.Ik ben wel nog niet zwanger.Maar het voet zo naar aan. Debby
je hebt het 3 keer geplaatst. rustig blijven meis. we weten allemaal wat je doormaakt. ik heb hetzelfde gehad. ik wens je veel succes meis. liefs sandra.
hoi ik ben ook heel zenuwachtig heb vanmiddag of ja om 11uur, negatief getest en voor die tijd werd ik dus echt knetter van mezelf . Nu dat het nega is ben ik wat rustiger...maar ben nog niet ongi dus ja je weet maar nooit he...maar hoe makkelijk het ook klinkt en hoe moeilijk het ook is: probeer afleiding te zoekken Succes
jij hebt een korte cyclus zeg. als ik jou was zou ik gaan testen na je nod. en beter is ook nog als je 1 week overtijd bent. ik wens jou ook veel succes. en meiden laat je niet gek maken. ook voor jou duim ik. liefs sandra.
he san, ja heb een korte cyclus van 22-25-23-... dus misschien word ie langer en ben ik daarom nog niet ongi, ik weet dat ik beter kan wachten maar hield het niet meer maar ik wacht rustig af op een tweede streepje bedankt voor het duimen
wie weet meis. ik hoop voor je dat het raak is. en laat je niet gek maken hoor. dat deed ik in het begin ook. en probeer even te wachten met testen, want ze het kost je dan best veel geld (heb er ervaring mee) duim duim duim. liefs sandra.