hee dames! ik wil mn eigen hier ook toevoegen als het mag (A) , mijn cyclus is altijd een bende.. (lees; zie onderschrift) ik ben nu nog steeds niet ongi, en zou volgnes 28 dgn vorige week maandag ongi moeten worden.. ik heb 28 dgn aan gehouden omdat ik niet meer weet hoe mn cyclus loopt.. ik hoop dat ik volgrende week maandag ongi word dan zit ik weer aan mn 41 dgn.. en dus voor 2 mnd een regelmatigr cylclus.. (lees;word liever niet ongi mja) ovu testen heb ik opgegeven omdat ik mn eigen een breuk test.. dus wacht nu maar gewoon af. Ook is me altijd verteld dat mensne met een langere cyclus niet zwanger kunnen worden? hoop dat dat onzin is! liefs xx
@ Honey welkom, Dat je met een lange cyclus niet zwanger kan worden dat is onzin. Ik heb twee gezonde kinderen en het afgelopen jaar 3 keer zwanger geweest. Dus ja het kan wat langer duren maar zwanger worden kan je wel met een lange cyclus of er moet iets anders aan de hand zijn maar ja dat kan ik natuurlijk niet voor je zeggen. Succes met wachtten ik hoop voor je dat het zover is. grtjs
Hi Ladies, Hier nog zo een.. Eind sept gestopt met pil, toen paar keer ongi geweest, en nu sinds eind november niets meer gezien... zuchtttt....
welkom honeyy en missT welkom in ons clubje. En ik ken een meisje dat een cyclus had van ongeveer 40 dagen en heeft nu twee gezonde kids! Dus het kan wel hoor gelukkig.
Ik zou jullie even op de hoogte houden, dus bij deze! Wij hadden vanochtend onze eerste echo. Erg spannend, maar er was gelukkig een kloppend hartje! Nu wordt hier vaak gesproken over een lange cyclus en wanneer dat ei dan tevoorschijn komt. Ik snapte mijn lichaam toch al niet, maar............... Mijn laatste ongi was dus 4 oktober, in november negatieve testen en op 17 december wel een positieve test. Volgens mijn laatste ongi zou ik dus al 13 weken zwanger moeten zijn, maar volgens de echo zijn we 8 weken en 1 dag op weg. Veel korter dus! Dus bij mij is het duidelijk; lange cyclus-laat ei. Op de echo was ook nog niet echt een duidelijk kindje te zien, maar goed de echoscopiste zei dat alles er goed uitzag! Succes allemaal!
Maria, fijn hoor dat alles goed is in je buik, lekker genieten nu hoor!!!! Ook hier hard aan de klus voor een 2e kindje enneh, mijn cyclus is 'heerlijk' onregelmatig en lang en... nouja, onoverzichtelijk hahahahaha. Klus me een ongeluk . Nanny, zag je banner, jeetje joh, na al die tijd dan toch ongesteld geworden... balen joh *knuffel*......
@ fem, Nou eigelijk was ik zwanger ik wilde het hier pas zeggen als we wat verder waren en onze meisjes en de opa's en oma's ingelicht waren. Maar helaas heb ik gisteren weer een miskraam gehad met 6 weken. We zijn er kapot van de derde in een jaar tijd. We hebben nu een afspraak bij de gyn. Morgen een echo om te kijken of alles los is gekomen. Hoe is het met jou? Weer aan de klus. hihi
Dank je wel hoor. De echo.., alles was schoon. We hadden stiekem nog een beetje gehoopt op een wondertje maar helaas. (laatste miskraam was een 2ling dus vandaar) Grtjs Nanny.
ach Nanny toch... , ik vind het echt erg voor je *dikke knuffel*, je weet me te vinden he als je een schouder (viritueel, maar toch) nodig hebt he.... Hier aan de klus maar een ei... ho maar.......
Dank je fem , lief hoor. Ben net ff ingestort het is zo onwerkelijk allemaal. Gewoon ff dat beetje geluk al was het maar een hoekje ervan gewoon even deze kant op! Heb je je ei nog niet gevonden, je cyclus schommelt ook wel erg he. Was je al wel eens bij een gyn geweest of niet??
Nanny; Sterkte, wat vervelend zeg!!.. pff. Fem; Vervelend geen ei! mag ik vragen welke ovu testen je gebruikt? Wil deze cyclus ook proberen,maar hoorde slechte dingen over die van de kv! hier; volgens mij komt mn ongi.. vandaag beetje verlies, maar bij afvegen heel weinig tot niks.. maar in mn ondergoed wel wat? (sorry voor t vieze verhaal ) Dus miss oud bloed? hoop dat het niet doorzet.. dan natuurlijk goed nieuws, maar eig. ook weer wel want dan heb ik voor het eerst een regelmatige cyclus.. nou voor 2 mnd dan Liefs xx
Ik kom hier net binnen wandelen, als lange cyclus hebbende.. maar wil jou Nanny veel sterkte wensen! Hier verder ook weer aan de klus. Wel weer wat lijkt op vruchtbaar slijm, maar dat dacht ik een week geleden ook. We temperaturen er maar weer op los.
@ mikky, lief van je dat je er naar vraagt. Het gaat wel weer hoor alleen het ongeloof van drie in een jaar maakt me nu al nerveus voor de volgende zwangerschap! Ben nu even helemaal niet bezig met zwanger zijn maar met mezelf -5 kg op het moment dus daar hou ik me nu even mee bezig. We wachtten op een ongi.
kan me voorstellen dat het je een beetje nerveus maakt hoor, het is ook niet niks natuurlijk. Goed dat je je nu een beetje op jezelf richt, en probeert minder bezig te zijn met zwanger zijn. Ik hoop voor je dat het volgende keer goed mag gaan.