Maria, nou, ben benieuwd meid, hopelijk gaat deze cyclus 9 maanden duren , heel vervelend die onregelmatigheid. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!!! Liefs, Fem
Ja, beetje wel eigenlijk... enerzijds denk ik; moet ik hier nou over schrijven want wat nou als het niet raak is? Anderzijds denk ik; het is allemaal wel erg toevallig... beetje misselijk geweest, steken / krampen / zeurderig gevoel in mijn buik, continue witte afscheiding, bultjes op mijn tepels, brandende borsten... geen idee wat ik ervan moet denken. We zien het wel, we wachten nog even lekker een weekje hahahaha
jeetje het klinkt wel errug zwanger. maar goed dat kan ook weer alle kanten op natuurlijk hihihi. Als ik echt zwanger ben weet ik het eigelijk meestal alwel voor ik test. Ik ga voor je duimen hoor. Tuurlijk moet je dat vertellen hihi ik leef met je mee. vind ik altijd leuk als iemand weer tegen de nod aanloopt. Grtjs Nanny.
Ik hou je op de hoogte . Ik vind het deze maand ook wel extra spannend omdat ik nu echt wat voel zeg maar, de vorige rondes had ik echt nergens last van... . Jij op weg naar de eisprong... ook spannend!
Ja inderdaad, Ga deze maand ook echt weer ovutesten gebruiken die hebben het tot nu toe heel goed gedaan. Dit is wel de tweede ronde na mijn MK dus ben benieuwd of hij weer een beetje na de 42 gaat. Die na mijn MK was 49 dus dat was ook best netjes. Ik moet nog eeeeeven wachtten hihi. Ben er niet zo erg mee bezig op het moment dat ik het zeker weet. maar tegen de tijd dat de ovulatietesten weer te voorschijn komen AMAJJ hihi. We zien wel weer. Het is gewoon balen als je dan weer ongesteld word. Moet je weer zo lang wachtten 1 troost ik gooi er dan meestal een stapavondje tegenaan. Want dan mag het nog hihihi.
Hoihoi, Ik meld me hier ook! Ben altijd al onregelmatig geweest. Vorig jaar met onderzoeken bezig,toen stonden we op de wachtlijst voor een HSG en ja hoor.....zwanger! Dus geen HSG meer gehad. Na bevalling 9 maanden bv gegeven. Maar werd niet ongi. Met 11 maanden ben ik aan de Etos zwanger worden gegaan. En 33 dagen erna werd ik ongi,met bruinverlies 31 dagen. (ik weet nooit of ik dit mee moet tellen). Nu zitten we inmiddels op dag 23. Ben heel benieuwd! Heb trouwens nog geen eisprong ontdekt. Wel tal van ovutesten er tegen aan gegooid! groetjes Marielle
Nanny, wat vreselijk van je MK, ik weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen alleen dat ik het heel erg voor je vind . Mbt ovutesten, die heb ik nog nooit gebruikt, misschien dat we dat in de toekomst gaan doen, ik ben deze maand wel gaan tempen maar dat hou ik niet strikt vol (lees: 's morgens ben ik een zombie dus denk ik er niet aan ), ik hoop dat de ovutesten een duidelijk ei weergeven en dat het maar snel raak mag zijn voor je hoor!! Marielle; welkom . Vervelend dat je al zo lang geen ongesteldheid hebt gehad. Gelukkig hebben de pillen van de Etos geholpen (tenminste, dat neem je dan maar aan he ). Na de bevalling van onze dochter werd ik op Oudejaarsavond ongesteld 9ga je ook leuk het nieuwe jaar in hahahahahaha), ik ben op 12 november bevallen van onze dochter... dus dat was redelijk vlot. Hopelijk vind je je eisprong snel!
@ Fem, het is niet anders januarie MA en in augustus MK (waarschijnlijk 2 ling) Zwanger worden is dit jaar geen probleem geweest het zwanger blijven helaas wel. We hebben twee gezonde dochters de verloskundige denkt aan pure pech dus dat hopen we dan maar. De ovutesten heb ik van sensitest niet duur en werken geweldig bij mij misschien een optie voor je. Tempen zou voor mij ook niet werken denk (lees hetzelfde als bij jou hihihi) Grtjs Nanny.
Goedemorgen meiden, @Nanny; leuk, ook een meisjesmama, ik dus ook (alhoewel; ik heb 1 dochter), hoe oud zijn je dochters? Die van ons wordt alweer bijna 2!! Gaat zo snel... Ja, dat tempen lijkt nergens op bij mij, heb het de eerste paar dagen best conequent gedaan en daarna vergat ik het of had ik haast (lees: verslapen ), ovutesten heb ik ook aan zitten denken maar met die cyclus van mij heb ik weer geeeeeeen idee wanneer ik daarmee moet beginnen, wanneer begin jij met de ovutesten?? Fijne zaterdag allemaal!
ik heb ook een lange cyclus ,maar sinds 2 maanden slik ik etos zwanger worden en ik heb nu 2 keer al een korte cyclus gehad ...ik weet niet of het heel toevallig is
@ Fem, mijn oudste dochter is 6 de jongste is 2,5. Ja gaat superhard. Ik begin met de ovutetesten meestal rond dag 20 maar ik denk nu dat ik iets eerder ga beginnen op de 1 of andere manier heb ik het idee dat mijn ei eerder gaat komen. grtjs.
hallo allemaal, Heel herkenbaar hoor. Ik zit vandaag op dag 53 en weer een negatieve test. Maandag maar eens naar de huisarts. Ik ben benieuwd wat die er van zegt. xxKitty
hi, Ik ben doorverwezen. Ik ga dus over 2,5 weken naar Gyn, hopelijk dat we dan wat meer zekerheid krijgen. xxx Kitty
Dat is fijn Kitty, hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid... Hier plaatsgenomen op de wachtbank!
ja hoor alles zijn gangetje. Ben toch maar niet met ovutesten begonnen wacht maar tot volgende week. hihihi ik weet ook best wel wat ik wil.
Hahahahahaha , het is alleen zo lang wachten voordat je ei komt... nouja, alvast beginnen met oefenen dan