Lange cyclus!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nanny, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nanny, heb je al ovutesten overwogen?? Misschien is het bloedverlies van je ei idd? heb ik vorige maand ook gehad nl. (nouja, 2 dagen maar), dus je weet maar nooit. Hoor het vaker dat vrouwen rond hun eisprong last hebben van hoofdpijn, dus hopelijk kun je je ei idd vinden...???

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ fem , ja ik ben juist met ovutesten aan het testen maar tot nu toe nog helemaal niets. Ik ben benieuwd hoelang het aan houd. Ik ben 15 dagen na mijn 1 cyclus dag begonnen met testen begonnen of ik daarvoor een ei heb gehad dat weet ik niet. We wachtten maar af.

grtjs Nanny.

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    hoi Joo, gelukt met je banner? En vier maanden, wow dat is wel lang zeg. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je dan ongi wordt. Op naar een niewe ronde.

@ nanny, vervelend als je lijf zo in de war is he. Gelukkig kunnen we hier ons ei kwijt:D:D:D. Welke ovulatietesten gebruik jij? Ik heb die van sensitest, nog nooit een ei mee gevonden. Heb twee weken geleden ook ongeveer een week lang beetje bloedverlies gehad. Geen idee wat het te betekenen had. :( Was duidelijk geen ongi.

4. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie toevoegen?

Ik zit nu in mijn derde cyclus na de pil. Ben op 1 juni gestopt met de pil. De eerste ronde duurde 40 dagen (nog redelijk vond ik, na 11 jaar pilgebruik), de tweede ronde 71 dagen en nu zit ik alweer op dag 47. Pfff... echt niet leuk. :(:(

Ik ben tijdens de tweede ronde de pillen van Etos zwanger worden gaan slikken. Kan het zijn dat mijn cyclus daar juist langer van wordt, ook al lees/hoor je vaak andersom?

Ik heb trouwens tijdens de tweede ronde de dokter gebeld. Er werd me gezegd dat het heel normaal is om in het begin lange, onregelmatige cyclussen te hebben. Maar ja... nu ben ik al 5 maanden van de pil af... Is dit nu nog normaal? :(

Groetjes,
    Stippel

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Even een andere vraag aan jullie; hoe berekenen jullie nou wanneer je je eisprong hebt? Mijn cyclus is de afgelopen maanden; 38, 40 en 47, het lijkt wel alsopf het steeds langer wordt, wanneer zpou ik nou het beste kunnen klussen?? Vanaf dag 14 tm 47?? Nou... kun je mij opvegen denk ik ;).

Stippel, ik zou het echt niet weten, bij mij lijken ze ook steeds langer te worden :(

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ mikky ik gebruik die van de sensitest ook, ze hebben me al een paar keer mijn lh piek laten zien. Waar dat bloeden van komt ik heb ook geen idee??

@ fem, lastig zeg ik zou zeggen zo rond ag 26 klussen een week lang??? ik weet het ook niet is ovu testen niks voor je??

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik denk er wel over na moet ik eerlijk zeggen, heb tegen manlief al gezegd dat hij zijn borst nat kan maken deze maand ;), hahahahahahaha. Mocht dat niet werken 9dus flink van bil om de dag :D) dan gaan we in het nieuwe jaar vrolijk verder met ovutesten denk ik. ga nu ook tempen... :)

8. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    kijk, komt helemaal goed. Dat tempen heb ik nog nooit gedaan. Ik vergeet dat toch. ben ik al op denk ik O JA!

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Mijn ei is de kluts kwijt. Ik heb deze maand een geklutst ei. hihihi

10. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ Stippel, ontpillen kan nog wel langer duren dan 5 maanden zegt men. pfff.... hebben wij weer

@ fem, jeetje ik heb geen idee wannneer je het beste kunt klussen. ALs je om de dag klust dan zou je toch denken dat je goed moet zitten. Hoe reagfeerde manlief?

@ nanny een geklutst ei :D hopen dat je hem snel tegenkomt.

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    he wat is het hier stil!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mij kennende ben ik wat meer actief als mijn NOD in zicht komt ;), duurt helaas nog heeeeeeeeeeeeeeel lang (9 mnd hoop ik, haha)

13. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ik ben gisterochtend ongesteld geworden. Dus deze ronde duurde 51 dagen. :$ Nou ja, in ieder geval 20 dagen korter dan daarvoor. Nu weer vol goede moed de 4e ronde in. ;)

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Mijn 1e ronde duurder 114 dagen waarna ik wat bruin/rood bloed verloor. Vanaf toen gaan tellen voor een 2e ronde en inmiddels alweer op dag 45 :(

Gelukkig kan ik op 31-12-2009 bij de gyn terecht, dus tot die tijd maar regelmatig blijven klussen en hopen dat het niet nodig blijkt te zijn...

15. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @stippel, gelukkig weer een nieuwe ronde dan weet je waar je aan toe bent ( voor zover dat kan met onze lange cyclussen )

@annie24 fijn om te weten dat je naar de gyn kan, voor je het weet is het zo ver!

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    JEEEEEEEE!!!!!! mijn cyclus is met een week verlengd.:$

17. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Mikky, ik ben inderdaad wel blij dat ik nu weer de volgende ronde in kan gaan. Hopelijk een wat kortere ronde dit keer.

Annie, fijn dat je een afspraak hebt met de gyn. Vervelend he, dat wachten op je menstruatie. :(

Nanny, balen dat je cyclus een week langer duurt ineens.

Nog even een vraagje. Denken jullie dat het mogelijk is om rond dag 38 van de cyclus een eisprong te hebben? Ik hou voor mezelf alles bij wat ik voel en het leek erop alsof ik rond dag 38 een eisprong had (zeurderig gevoel in buik en wat krampen) en direct daarna ruim een week lang gevoelige/pijnlijke borsten. En precies 14 dagen later werd ik ongesteld...

Hier is de menstruatie alweer zo goed als over. Ben blij dat ik daar altijd zo makkelijk doorheen rol. De eerste 2 dagen veel bloedverlies, maar vanaf dag 3 alweer een stuk minder. En verder ook helemaal geen klachten gelukkig.

Fijne dag allemaal!

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ stippel natuurlijk kan dat. Ik had hem op dag 35 is maar net hoelang je cyclus is. Toch wel lastig als hij zo onregelmatig is.

Grtjs Nanny.

19. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Oke, dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde, omdat ik wel eens lees, dat als je een cyclus langer dan 40 dagen hebt, deze meestal zonder eisprong is. :(
    Ja, zeker lastig... die onregelmatige cyclussen. :(

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ onze huisarts zei dat een cyclus van 42 dagen nog onder een normale cyclus valt. Maar ik denk dat als je cyclus langer is je ook nog wel een eisprong kan krijgen. Ik gebruik zelf ovulatietesten vandaar dat ik het bij mij zeker weet.

Deel Deze Pagina