Ik ben ook begonnen met ovulatietesten in de vorige ronde, maar daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt. Vandaar dat ik ook niet zeker weet of ik een eisprong heb gehad, maar ik denk het bijna wel. Deze ronde ga ik weer verder met ovulatietesten.
@nanny: wat een leuk onderwerp en ik praat graag mee. Voordat eind september de Mirena eruit ging, had ik een cyclus ook stipt 42 dagen. Ben vandaag ongi geworden sinds 1 oktober voor het laatst; 52 dagen dus. Ik lees dat jij ovu-testen gebruikt, welke dag(en) is het het beste om te klussen?
He meiden, Ik heb net een zwangerschapstest gedaan, maar helaas :x negatief. Mijn cyclus gaat dus nog langer duren!!! Ik baal echt als een stekker!!
@ nicky, welkom mijn cyclus is nu helaas ook weer verlengd met een week . We gaan nu ff van jou cyclus uit 52 dus dan heb je ongeveer 14 dagen (dag 38 )van te voren een eisprong. Ik begin dan bijvoorbeeld al met dag 30 met ovutesten ( ik wil het namelijk wel zeker weten wanneer mijn ei is want het duurt allemaal al zo lang hihi) Bij posi ovu dagelijks klussen.
@ mikky , heb je een eisprong gevoelt?? Het kan natuurlijk zijn dat je ook trager hcg aanmaakt. Heb je wel symptomen? succes
@nanny, nee heb geen eisprong gevoelt, heb ook ovutestjes gedaan maar geen eisprong gevonden in de 4 maanden dat ik nu gestopt ben. Ben bang dat mijn lijf nog in de war is. Ook geen rekbaar slijm kunnen ontdekken enz. Ik heb nu al 6 dagen slijmerige afscheiding, wit met af en toe een beetje bruin, snap echt helemaal niets van mijn lijf. Voel me echt k**!! Nog langer wachten...
meiden ik wil me ook wel bij jullie voegen! ben laura 29 jaar en heb 2 MA gehad, hierna cycli van 35 dagen en meer. nu weer een cyclus van 38 dagen, er is geen pijl op te trekken. Gyn kan niets doen omdat ik wel zwanger kan worden. binnenkort toch maar eens vragen of er wat aan de lengte van de cylus gedaan kan worden. gr laura
@ mikky, ik zou het toch even in de gaten houden en over een weekje nog een zwtest doen. Het wachtten is inderdaad verschrikkelijk en de moed zakt je soms in de schoenen. Maar het is niet anders. ik hoop voor je dat het inderdaad ontpillen is. En anders ga je even naar de HA. @ laura28, Welkom. Lastig he als de gyn er niks aan doet. mijn huisarts zei dat een cyclus van 42 nog gewoon onder een normale cyclus valt. Het wachtten is gewoon een hel. Ik heb dit jaar ook een MA en een MK gehad. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. En je word er ook niet zekerder van zeg maar!
Willen jullie mij ook helpen...? Ik ben eerst na 71 dgn ongesteld geworden toen 59 dagen. Toen had ik na 122 dagen nog niks en kreeg ik van de huisarts Primolut. Daar kreeg ik uiteindelijk wel een lichte ongesteldheid door. Maar nu inmiddels al weer 50 dagen verder en nog steeds niks. Daar komt ook nog eens bij dat ik vorige week (2 dagen) gevoelige borsten had en ik heb ook heel de week een soort pijn/kramp in mijn onderbuik... Wel getest, maar negatief. Is dit echt nog steeds ontpillen?
@blossum.. pfff wat een verhaal ik heb echt geen idee? Misschien moet je je laten doorverwijzen naar een Gyn? Dames ik ga meetypen als dat mag ben al aardig verslaafd aan dit topic hahaha. Ik zal me even voorstellen, wendy, 23 jaar oud en ben een jaar getrouwd, woon in de buurt van Arnhem. Dit is ons eerste kindje en zelfs de eerste ronde.. zit nu op dag 48 en heb verschillende kwalen gehad al.. wat moet ik daar toch mee he
hoi meiden, welkom !!! @Blossum vervelend zo`n lange cyclus, wat doet dat primolut precies? En weet je of je een eisprong hebt? Ik was zelf begonnen met etos zwanger worden na die positieve verhalen hier op het forum maar die heb ik gelijk in de prullenbak gegooit nu mijn cyclus opeens raar gaat doen. Mijn HA zegt dat ik pas na een jaar terug mag komen .
@mikky1982: Primolut kan een normale cyclus opwekken. Maar dat was dus helaas bij mij niet het geval... Ik heb geen idee of ik een eisprong heb. Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om te temperaturen als dat soms meer dan 50 dagen kan duren tot een volgende ongi. Ik heb PMP van Efamol geslikt, wat een regelmatige cyclus bevordert, maar daar ben ik ook weer mee gestopt... Ga volgende week denk ik maar weer naar de HA en krijg dan waarschijnlijk een doorverwijzing naar een Gyn. Vooral omdat ik nu ook steeds lichte buikpijn heb.
Hallo allemaal. Ik meld me hier ook maar. Zit op dit moment op een cyclus van 38 dagen, maar ben nog steeds niet ongi dus ga ervan uit dat de dagen nog wel aantikken. Even een vraagje aan Nanny: Dat met die ovulatietesten wanneer begin je daarmee, op welke dag? Groetjes
Ik kom me ook maar weer eens aanmelden, ben druk aan het tempen en volgens FF heb ik op dag 16 mijn ei gehad, viel van mijn stoel van verbazing want dan zou ik een cyclus van rond de 30 dagen kunnen hebben!!! Dus... we gaan maar weer afwachten
Haijj iedereen. Na vandaag al veel meer aanmeldingen zag ik kom ik me hier ook maar melden. ik heb ook steeds hele lange cyclussen. varierend van 35 tot 150 dagen. (zie onderschrift) @ blossum : Wat zijn PMP en Efamol voor medicijnen dan? ze zorgen voor een regelmatige cyclus, maar krijg je die op doktersrecept of niet? Hoe lang heb je het geprobeerd? En helpen ze ook?
Welkom meiden! @ chantal1234, Ik zelf zit nu op een cyclus van 48 daar vanuit gegaan. heb je meestal een eisprong 14 dagen eerder. dan kom je op dag 34 ovu test, test je 2 dagen voor je eisprong posi dus dat is 32. Voor de zekerheid begin ik dan nog 6 dagen eerder. dat maakt dag 26 Ik wil mijn eisprong namelijk gewoon echt niet missen. dus dan begin ik voor de zekerheid een aantal dagen eerder. grtjs Nanny.
Ja, echt wel, ik hou hem nu nog wel even aan tot ik wat meer duidelijkheid heb hoor, hoe gaat het met de ovu testen??