mag ik me aansluiten hier heb er tot nu toe 64, 47 en 38 dagen op zitten! Hopen dat de dalende lijn verder naar beneden zet naar een normale cyclus!
Ben ik ook weer eens, Heb een tijdje niet op dit topic geweest. Mn vorige reacties waren van begin november. Het is nu de 27e en nog steeds geen ongi:x. Zit dus inmiddels op dag 54. Wel veel rommelende darmen, maar heb nu 2x negatief getest. Heb ook geen zin om elke dag te testen, word niet vrolijk van de uitslag. Had me voorgenomen om zodra deze ongi zich aankondigde zou gaan tempen. Schiet dus niet op, wil eerst deze cyclus afwachten. Ben toch van plan komende week maar eens de huisarts te bellen. Ben inmiddels gestopt met Etos Zwanger worden, bij mij lijkt mn cyclus alleen maar langer te worden. Eerst kwam het nog van het ontpillen, maar vind dat dit nu wel lang genoeg geduurd heeft. We wachten nog maar even af...............
Jeetje Maria, wat moet jij lang wachten , ik ben nu best consequent aan het tempen en dat brengt best wel wat rust bij mij als ik heel eerlijk ben... (Klinkt raar, maar toch is het zo). Nanny, wat supergoed dat je je ei gevonden hebt, je mag al bijna testen.... hoe voel je je????
hoi nieuwe meiden welkom! @Yasmine, we kennen elkaar al he van de aug club. @nanny, spannend de komende dagen! Duim voor je! Welke merk ovu testen heb je gebruikt?
@ fem, ben moe, zere boobs verder weinig. Ik heb wel een week bruin bloed verlies gehad. Ik gister een testje gedaan kruidvat niets te zien!!! aaaaaahhhhhh. hihihi @ mikky, ik gebruik altijd de ovutesten van sensitest. ik vind ze goed hoor. Grtjs Nanny.
@maria80.. misschien een tip. Ik probeer het testen altijd op 1x in de maand te houden.. zo voorkom je dat je elke keer teleurgesteld word en je een vermogen aan testen uitgeeft. Mijn cyclus is ook nog niet helemaal zoals het hoort te zijn.. dus weet ik ook niet precies wanneer het zo kan zijn (dat ik zwanger ben) of wanneer ik weer ongi ga worden.. Ik dacht eerst wel dat het deze maand normaal zou gaan, maar nu heb ik al weer mijn twijfels.. Ik test bijv. altijd het eerste weekend van de maand!! succes.. ik zie dat je al lang bezig ben.. xxxx
Oh Nanny, wat spannend, het klinkt in ieder geval veelbelovend, liever een nega test dan bloed, ja toch? Hoop houden, wellicht heb je te vroeg getest, wanneer wil je weer gaan testen??? Ik had mijn ei gevonden met tempen maar vandaag dook mijn temp weer naar beneden, weg ei... shit, wordt het toch weer een lange cyclus ben ik bang....
@fem, he wat vervelend van dat tempen heb ik niet zoveel verstand! En ovutesten heb je dat ook al weleens geprobeerd? Geen idee wanneer ik weer wil gaan testen, over 8 weken denk ik hahahaha Mocht ik dan zwanger zijn heb ik die zenuwslopende weken ook weer gehad! Grtjs Nanny.
LOL, slim van je . Ik vind de ovutesten in de drogist zo duur.... zeker omdat ik niet weet wanneer ik zou moeten beginnen met de ovutesten denk ik dat het een duur grapje gaat worden. MAAR: als het deze maand (december dan, want ik haal dat niet meer; 2 rondes in dit jaar) dan ga ik er in januari wel mee beginnen hoor, wil nu wel mijn ei vinden (alhoewel het nu wel spannend is mbt het klussen hahahahaha). Ik ga voor je duimen hoor!!
hoi meiden ik zat even mee te lezen ik heb vergeleken met jullie niet een mega lange cyclus maar wel onregelmatig voor mijn doen. fem je kan via matcare: Mat Care Zwanger worden Set Strip • Mat Care, Zeker weten... veel goedkopere ovu-testen bestellen als ik jou was zou ik het gemiddelde van je cyclus nemen en dan iets daarvoor testen bij een cyclus van 28 is de ovulatie tenslotte ook op de 14de dag (ongeveer dan) dus waarom bij een cyclus van 40 niet op de 20ste dag (ongeveer dan) snap je het nog hihihihihih\ succes Roos
Dank je wel voor de tip, ga zodadelijk gelijk kijken!!! Ik denk dat ik dan idd ga starten 14 dagen voor het einde van mijn kortste cyclus, dat wordt waarschijnlijk ergens rond de 20e dag. Als jullie ovu testen gebruiken doe je dat dan 1 keer per dag in de ochtend of 's avonds? Of twee keer per dag??
@fem, ik gebruikte altijd hele goedkope ovulatietesten en als ik dan twijfelde of hij wel/net positief was, gooide ik er een digi tegen aan Ik mail je nog wel ff.
ik ga ze deze maand voor het eerst gebruiken maar vriendinnen van mij deden het soms 2 keer per dag. met ovu-testen werkt het iets anders dan met zwangerschaptesten je moet namelijk bij ov-testen 4 uur je urine ophouden ik denk dat je dat naar je eigen gevoel moet beslissen als jij s`ochtends een test heb gedaan en die was negatief maar je voelt s`middags in ene steken zou ik er s`avonds nog 1 doen maar er zit als het goed is een beschrijving bij hoe alles werkt. succes ik ga ervan door moet zo werken fijne avond allemaal
Hoi Roosviceetje, Jij zegt dat je vier uur je urine moet ophouden bij ovutesten? Dat wist ik niet, staat volgens mij ook niet in de beschrijving. Moet je urine geconcentreerd zijn?
Ik heb ook de ovu testen van sensitest, lekker goedkoop namelijk. Ik weet ook niet beter dan dat je 4 uur niet mag plassen voor je een test doet. Ik test altijd als ik uit mijn werk kom. Want er staat in de besschrijving dat je niet met ochtend urine mag testen.
Hoi mikky, Ik heb ook de ovutesten van sensitest... Waar staat het dat je vier uur moet wachten voor je de test uitvoert? Bedoel je vier uur vanaf het moment dat je op staat? x