hé meiden, Ik wil me ook wel bij de clubje aan sluiten. Ik zit inmiddels op dag 43 van mijn cyclus en vindt dat nu toch ook wel lang. Zoals je kunt zien wisselt het bij mij behoorlijk, maar zolang als nu was het eerder nog niet. We hebben wel al een kleintje (20/02/2009) dus zwanger worden kan. Daarvoor had ik ook een onregelmatige cyclus, maar nooit meer dan 40 dagen. We hebben pas net besloten dat een tweede welkom is, dus heb nog geen zin (en behoefte) om m´n ei al te gaan zoeken. (als je begrijpt wat ik bedoel...) Succes allemaal!
Zo, er is al meer duidelijkheid. Na 44 dagen toch eindelijk ongesteld. Op naar de volgende ronde. Als het zo door gaat is mijn volgende NOD pas in 2010!! Nieuw jaar, nieuwe kansen.
@Fem, hele korte acht weken hihihi Vanmorgen getest geen tweede streepje te zien!!! geen ongi ook!! Wil nu echt pas over een week gaan testen of zo. (als het lukt)Als ik dan nog niet ongi ben dan. Grtjs Nanny
Hou je taai he Nanny, ik ga echt zo hard voor je duimen dat het raak is... (is het no. 2 voor jullie????) Jollie, 44 dagen, pffffft, wat een end he... ik weet helaas hoe het voelt, als ik ongi wordt heb ik mijn NOD ook pas weer in 2010! Ik heb gisteren denk ik mijn ei gehad, dus nu gaan we maar afwachten
Dankje voor je reactie. Hier nog steeds niets te bekennen. Heb nu voor mezelf besloten dat ik halverwege deze week nog eens ga testen en dan de huisarts te bellen. Zo lang als nu is mn cyclus nog niet geweest na het stoppen met de pil, :x. Ben toch wel erg bang dat de Etos Zwanger worden mn lichaam compleet in de war heeft gegooid. Heb ook nog steeds geen klachten, voel mij best goed (maar ondertussen wel steeds meer wanhopig). Ik houd jullie op de hoogte.
Dank je Fem voor het duimen, Ik zou raar staan kijken als er ineens een tweede streepje zou staan. Geloof er niet meer zo in. We gaan voor een derde wonder We hebben 2 meiden. Jij had toch ook al een meid? Grtjs Nanny.
Ohjee, een derde al, sorry hoor... *schaam* dat ik dat niet meer wist. Tuurlijk duim ik voor je!!! Wij hebben idd ook een dochter van (net) 2 jaar . Tijde voor een 2e hahahaha
hahaha geeft niet hoor kan ook niet alles onthouden he We hebben een dochter van 6 en een dochter van 2,5. gaat zo hard.
Het gaat heel hard, zeker nu dat ze zo gaat praten denk ik weleens; jeetje, je bent al twee..... ik vind het echt snel gaan.... Wanneer wil je weer gaan testen, over een week he zei je... ik vind het knap dat je dat kunt hoor!!!
hihihi ik weet nog niet of dat gaat lukken hoor. Maar ik word er allemaal zo onzeker van. dan denk ik bij mijn eigen was mijn ovutest wel posi. of een posi test of ongi zo word ik helemaal gek! hihi Heb wel zoiets van zolang ik niet ongi ben is de kans op een zw er maar verders niet echt veel symptomen. ja nu een hele opgeblazen buik al een aantal dagen in de avond. Leuk he als ze gaan praten. mijn jongste zei van de week ( ze was met lijm bezig en dat mocht ze niet) oja Daar ben ik te klein voor. hahahahaha zo schattig!
Hahahahaha, wat leuk zeg!!! Wel spannend die dingetjes die je dan voelt he... wat dat betreft is dat (bij mij iig) niet veranderd, als ik iets voel denk ik; zou het, zou het??? hahahahahaha. Helaas; afwachten, maar ik wacht braaf met je mee hoor!!!!
Gezellig. zullen we in de tussentijd een potje dammen.hihi. Ik heb dat ook hoor als ik iets voel van zou het! zou het! Maar inderdaad we wachtten af!
Herkenbaar!!! Ik haal me nu al van alles in mijn hoofd whahahahahahaha. Ik ben niet zo goed in dammen, kan redelijk leuk pokeren???
whhhhhhhaaaaaaa ik ben helemaal maf van poker. hihi vind het altijd jammer dat ik geen vriendinnen hier in de buurt kan vinden zijn allemaal mannen die pokeren hihi toevallig!
@maria en @nanny, ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt. Of een positieve test of ongi. Die onzekerheid is niets. Zelf ben gelukkig eindelijk ongi geworden en ik had niet verwacht dat me dat zo veel rust zou geven. Ik vind het niet erg dat ik nog niet zwanger ben, was pas de eerste ronde, maar ben wel blij dat we nu gewoon weer verder kunnen. @fem, je hebt je ei al gehad? Heb je dat gevoeld, of hoe weet je dat? Ben benieuwd of ik het straks ook weet. Hopelijk hebben jullie goed geklust en is er een tweede wondertje in aantocht. Ik duim in elk geval voor jullie.
@ suze1977 Ik weet niet meer ofdat ik het in de beschrijving of ergens op internet heb gelezen dat je 4 uur van te voren niet mag plassen. @ Nanny spannend!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha Nanny, ik ben juist gék op pokeren (woon je in de buurt??? Nee zeker ). Ik heb mij ei (denk ik) gevonden met temperaturen Jollie, omdat mijn temp een dip maakte en nu weer omhoog is (kijk maar ff naar mijn kaartje) in combinatie met krampen denk ik dat de kans groot is... we zullen zien of het dan ook nog eens raak is hahahahahaha
@ Fem,Zonder file's een half uur rijden hihihi. worden weer spannende weken voor je @ hier nog steeds geen ongi!
Ohhh dat is goed te doen hahahahahaha Je maakt het spannend meid!!! Hier uiteraard ook nog geen ongi Flauw, kon het niet laten. Ik duim nog steeds he... En nog steeds niet getest?? Knap hoor, wanneer ga je testen???
Ik heb geen idee! Ben wel benieuwd maar ben zo bang voor weer een teleurstelling. Nee bij jou nog geen ongi?? hihihihi