Nee, wat gek nou , alhoewel een kleine innestelingsbloeding wel welkom is hoor hahahahahaha Ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat?
hihihi ja een innestelingsbloeding mag wel geen probleem toch?? Gaat hier goed hoor nog geen ongi. Wel een test gedaan (AHUM!!) Maar niks op te zien helaas. Dus we wachtten maar weer af....... Leuke banner trouwens. Grtjs Nanny.
Ik ben dan ook eindelijk ongesteld geworden. Mijn cyclus duurde 43 dagen. Hopelijk duurt mijn volgende niet zo lang. Groetjes
@ chantal1234, Ik hoop ook voor je dat je ongie de volgende keer beter is. Succes! @ Hopeandfaith82, Jeetje bij jou schommeld ook wel heel erg. De mijne word ook alleen maar langer!!! Wij houden moed Grtjs Nanny.
Hoe kan het nou negatief zijn, hoeveel dpo zit je???? Hier plaatsgenomen op de wachtbank, uitgaande van een LF van 14 dagen heb ik ergens rond 13 dec mijn NOD !
Hihi Nanny , dan zit je dus op 18 DPO.... wat typisch dat je dan nog geen +++++++ test hebt (of ongi, maar daar gaan we lekker niet vanuit), heb je in het verleden eerder laat positief getest??????? Ik zit nu ergens 5 dpo, wat duurt dat lang zeg... pfffffft. Hahahaha
@ fem, Ik heb bij mijn oudste ( toen was ik ook heel onregelmatig) een test gedaan nega week later nog een test gedaan ivm symptomen en toen posi. Is al weer even geleden dus weet niet precies hoe of wat. hihi ERRUG!!
Mijn cycli was eigenlijk telkens te kort, maar de afgelopen 3 maanden worden ze ineens lang voor mijn doen. 30-34- en nu zit ik al op CD44 En ze waren 19-21-26-11 etc (zeker niet oke, maar dat lange wachten is ook zeker niet geinig. Als het GOED is kan ik dag 52 testen, dus deze cyclus mag nog wel iets langer dan 7 maanden duren (vanaf de eisprong dan he)
ik had een lange cyclus van rond de 39 dagen, nu ben ik 20 kilo afgevallen, en heb ik ineens een cyclus van rond de 29 dagen!!
Ik heb hier eerder al eens wat gepost, maar wou jullie even laten weten dat je met die elendig lange cyclus toch echt wel zwanger kan raken! Maar misschien duurd het wel wat langer. Het is ons in ieder geval gelukt. Ik ben ZWANGER! Zoooo blij! Iedereen heel veel succes!
ohhhhh, geweldig, van harte!!!!!!! Hier weer ongi geworden na 34 dagen, ben wel blij met mijn 'korte' cyclus!!!! Nanny, hoe gaat het met je????
@ fem , hey hallo ben je toch nog ongi geworden jammer maar inderdaad je cyclus is wel korter en dat is ook wel lekker hopen dat ht zo blijft. Hier nog steeds hetzelfde nog geen ongi en ook nog geen posi test. Als het volgende week nog zo is ga ik even langs de huisarts.
yvie gefeliciteerd dat geeft ons hoop! Nanny nog steeds niets??? Jeetje wachten duurt lang he. Ik ben vandaag ongie geworden!!!!! Dag 57. Op naar een nieuwe ronde!!!