Hoi hoi meiden, ik ga jullie even verlaten ik ga even niet meer posten ik maak me zelf helemaal gek. Lees nog wel mee. Zodra ik iets weet laat ik het jullie weten. Grtjs En succes allemaal en hele fijne dagen natuurlijk.
Heey meiden, Dit geloof je niet! Ik ben ZWANGER!!!. Na mn kuurtje Primolut kwam er nog steeds geen ongi. Ik dokter weer gebeld, moest urine inleveren. De ha bereidde me al voor, dat ik als er geen positieve test was, naar de gyn. moest om te kijken hoe het er daar binnen allemaal uitzag. Wordt ik donderdag gebeld met een positieve test! Begrijp er helemaal niets van! Zelf ook maar even testje gedaan, ook positief! Dus na 3 negatieve testen en primolut, toch zwanger. Het is nog allemaal onwerkelijk allemaal! Gisteren bij de ha geweest, best grappig; wat zou nu mn uitgerekende datum zijn?? Dat kan niemand ons vertellen! Ik weet alleen dat wij de laatste 4 weken niet gevreeën hebben, wilde dat mijn lichaam eerst liet zien dat het werkte. Moet nu begin januari voor termijnecho, hoop dan ons kindje te zien bewegen. Heb nl. helemaal geen klachten en tis zó onwerkelijk. Hoop dat mn lichaam dit kindje blijft vasthouden en dan gaat 2010 voor ons een superjaar worden!
Maria, super gefeliciteerd! Wat een geweldige verrassing!!! Ben ook wel heel benieuwd hoe ver je nu bent. En natuurlijk wat je in januari te zien krijgt...spannend! Geniet er lekker van, van dit wondertje!
oHHHHH Maria, wat geweldig!! Gefeliciteerd hoor, hou je ons ook op de hoogte??? Hoe gaat het met de rest van de meiden? Hier weer in afwachting van een ei... *zucht*
Hoi allemaal. Ik ben eind september gestopt met de pil, omdat wij een kinderwens hebben. Nu heb ik een onregelmatige cyclus, 1ste keer was 33 dagen en 2de keer was 49 dagen. Ook is mijn menstruatie nu veel korter(3-4 dagen) dan tijdens het pil gebruik. Heeft dit met het ontpillen te maken, en kan ik nu wel zwanger raken als de menstruatie kort is? Weet op deze manier niet wanneer ik vruchtbaar ben. Heeft er iemand tips (wat ik kan doen of welke vitamines of pillen ik moet slikken om wat regelmatiger te worden) Hebben hier meer mensen dit probleem. Graag hoor ik wat van jullie. groetjes
Liena, je zou ovulatie testen kunnen gebruiken of gaan temperaturen om je ei te vinden (alleen met tempen weet je het pas achteraf). Ik denk dat de lengte van je menstruatie niet veel hoeft te zeggen of je wel of niet zwanger kunt worden hoor (denk ik, maar ik ben geen kenner he). Succes allemaal met het vinden van jullie ei! Op naar een bevrucht ei in 2010....
Heey Fem! Jij nog niets?? Wij zijn nog steeds zwanger, maar nog erg onzeker. Heb nu wel regelmatig last van mijn (.)(.) en steken in mn buik. Theoretisch weet ik dat dat het oprekken van de banden is, maar het voelt net als ongi-klachten. Echt niet goed voor je zelfvertrouwen. En er is gelukkig nog steeds geen bloed te zien. Nog anderhalve week, dan hopen we ons kindje te zien bewegen! Ik hoop dat 2010 jullie jaar gaat worden! Liefs (onzekere) Maria
Ik snap best dat je onzeker bent Maria, had ik bij mijn zwangerschap ook, dus heel herkenbaar!!! Spannend dadelijk je echo!!! Ik had erg last van buikpijn in het begin, zou al van je banden kunnen zijn he! Geniet ervan meis en idd, ik hoop dat 2010 ons jaar gaat worden!!! xxx
met mij gaat het redelijk, nu weer een iets kortere cyclus, 34/35 dagen. nog niet optimaal maar het gaat de goede kant op zeg maar... wij gaan vol frisse moed het nieuwe jaar in, wel eerst komende week een afspraak maken in het ZH omdat het chromosoom onderzoek niet helemaal oke was. dat is ook nog een klein tegenslagje, we zullen zien hoe het loopt! gr laura
Hoi ladies! Ik kan niet zo goed mee praten over mijn cyclussen voor mn MA...omdat ik daar eigenljk nooit goed oplette...wel denk ik dat het geen 28 dgn waren... Maar goed...nu na de curretage...( zie handtekening)...was ik heel bij na dat ik dus 7 wkn had gewacht...eindelijk daarna na 33 dgn ongi te worden....en dacht yes nu kan ik aan de slag...maar nee..zit al op dag 43...pff...nog steeds geen ongi en zeker niet zwanger... Hebben jullie dat ook...dat het zo vermoeiend en best wel als pijnlijk wordt ervaren die wachttijd? Ik vind het echt moeilijk...wil zo graag ongi worden...heb heleboel ovu testen liggen (matcare)..maarja daar kan ik natuurlijk nog niet aan beginnen?...of juist wel...? ( dacht 4 dec mn ei gehad te hebben...) Maar schijnt dat kruidvat ovu testen vaak vals positief aan slaan...dus kan zijn dat het niet mn ei was...maar goed...tis allemaal verwarrend en nieuw voor me.. Hoe gaan jullie er mee om? Zijn jullie echt allemaal zo geduldig? Liefs!
@ Fafje, jeetje meis, wat vreselijk van je MK . Hoe voel je je nu? Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat met je... M.b.t. het geduld hebben; voor mij geldt, ik kan moeilijk anders... Ik vind het weleens jammer, maar als ik sommige cyclussen hier zie denk ik; het kan altijd erger... Was zo blij met mijn 34 dagen vorige maand, maarja, had liever een cyclus van 9 maanden, hahahaha. Waarom ga je niet temperaturen? Als je je temp dan ziet stijgen kun je een ovutest gebruiken? Kost ook iets minder geld... is misschien een idee voor je? @ Laura; succes alvast met je onderzoeken, idd een tegenslag... maar ik hoop dat 2010 een mooi jaar gaat worden voor je!!! Liefs van mij
Hai Dankje...ja het gaat op zich wel beter...zeker nu ik dus zeker ben ( sinds vandaag)...dat die kruidvat ovu testen, mij een vals positief hadden gegeven ( anders had ik de 17e of hooguit iets later ongesteld moeten worden of zwanger!) MAAR ....aangezien ik nu op 44 zit...en al die dagen na mn "nod" zs testen heb gedaan, en alllemaal zo negatief waren...weet ik nu gewoon dat het niet klopt! Die testen hebben zelfs bij iemand knal positief aangegeven terwijl die persoon niet eens een eigroei had! dus onmogelijk eisprong had kunnen hebben!! Nou...ik heb nu ineens weer wat hoop...dat ik eigenlijk dus alsnog zwanger kan zijn...want mn ei moet ondertussen 14 dgn MINSTENS geleden geweest zijn! Oh en ja temperaturen, word me idd vaker aangeraden...maar ik zit met onregelmaig werk...:s btj lastig lijkt me dat...en het breekt me teveel op..als ik wekker moet zetten en door slapen...( ben te moeilijke slaper) liefs!
Oh meis, dat klinkt hoopvol, weet je zeker dat je je ei gehad hebt??? Nou, als je dat zeker weet zou ik er maar eens een zw. test tegenaan gooien . Ben erg benieuwd, ik ga voor je hopen hoor!!!! Ik denk dat ik vandaag mijn ei heb gehad (zie ook mijn temp kaartje) dus nog even flink ertegenaan vanavond
he meiden hoe is het hier? Ik heb een paar dagen geleden een gevonden! Dus als het mee zit heb ik deze keer een cyclus van 35 dagen. Ben benieuwd of het geet kloppen. Dat zou dan mijn kortste cyclus tot nog toe zijn.
Hier nog steeds geen ei gevonden, ik weet niet eens op welke dag ik zit, 28 ofzo, hahahahahahaha. Hard op zoek maar nog niks gevonden....