Hallo, Ik was nu 4 dagen overtijd alle symtomen van zwangerschap, vanmiddag begonnen te bloeden en buikpijn. Nu buikpijn weg alleen af en toe soort van bandenpijn en het bloed is ook bijna over en ook geen stolsels of slijm alleen helder rood/rose en bruin/geel(sorry voor de details) verder wel zelfde symtomen van zwangerschap. Iemand ervaring?????
Mizzvdsluis heb er geen ervaring mee, maar heb je al overwogen om een test te doen? Dan heb je waarschijnlijk meer duidelijkheid. Succes!
Heb al meerdere testen gedaan sommige positief en andere negatief, net bij huisarts geweest heeft me doorgestuurd naar de gyn.
Dat is dan inderdaad erg verwarrend. Hoop voor je dat het allemaal goed komt! Heeft huisarts trouwens ook een bloedtest gedaan? Wanneer mag je naar de gyn? Hopelijk hoef je niet lang te wachten en weet je snel waar je aan toe bent..
Nee geen bloedtest hij vond het een beetje vreemd allemaal, ik mag dinsdag naar de gyn. toe. afwachten dus.!
Ja ben geweest, de gyn, kon me niet zien ivm vele bevallingen dus moest bloedprikken op meerdere factoren en moet maandagmorgen weer terug komen.
Jeetje zo lang wachten..Hoe voel je je nu? Heb je wel zw verschijnselen en heb je misschien weer een test gedaan? Iig sterkte ermee