Hey, Snap het soms ff niet meer. Had donderdag ov test negatief, vrijdag positief, zaterdag werer negatief. Had ook wat slijm afscheiding. Nu gister heel veel slijm vandaag ook weer heel veel ( en alles is beneden wat opgezwollen zegmaar ) En weer een positieve ovultie test. Door al dat slijm ( wat helder en rekbaar is) heb ik dan nu men ei of is ie al geweest. hoop dat iemand me verder kan helpen. Banner klopt niet eerste ronde na curretage(DUS HEB GEEN FLAUW IDEE) liefs sancho
had ik ook deze maand. 2 x een positieve ovulatietest, op een andere dag. En mijn temperatuur geeft weer een andere dag van de eisprong aan. Ik zou zeggen, klussen en klussen en nog eens klussen. Dan kan je aan het eind van de maand terugtellen.
Ja, je kan alleen maar blijven doorklussen. Raar dat je al een posit ovutest hebt gehad en nu weer......
Ik denk dat je nu ovuleert meid, dus ik zou maar klussen! . Zo;'n ovulatietest geeft antuurlijk normaal gesproken duidelijk weer wanneer je ovuleert, maar als je 2 keer een donkere streep hebt, dan zou ik meer op je lichaamssignalen (afscheiding) afgaan en het dus vanavond maar eens gezellig maken tussen de lakens Veel succes! (en plezier, hihi).
Als je veel slijm hebt ben je op zn vruchbaarst..(mits het wel het draadjeslijm is, dus rekbaar en reukloos, bijna doorzichtig). Als je ovulatie voorbij is stopt het slijm bjna meteen (heb dit allemaal gelezen) Ik heb zelf ook een vraagje over dat slijm: hoeveel dagen hebben jullie van dat slijm? of is het bij jullie meteen heel veel? Ik heb het al een paar dagen maar het begint met heeeeel weinig draadjeslijm en wordt nu steeds een beetje meer (grotere propjes van dat draadjeslijm zeg maar. was dit bij jullie ook zo? heb ook veel steekjes al ene paar dagen. Nog wel nega ovu testen dus dit is wel raar.. Maar aangezien het slijm vandaag weer meer is zal mn ovulatie eer deze dagen toch wel komen...(weet mn cyclus niet helemaal doo een MK) Liefs Sylvia
Hey ik heb dat ook dat ik door mk niet weet hoe het gaat lopen ik heb idd al zon 5 dagen draadjes slijm zoals jij het noemt kan het wel uitrekken tot 10 cm. Nu gister was het dus voor het eerst een soort(snotklont) haha Ook super rekbaar en geurloos. Het klussen is voor vandag al gedaan zojuist liefs sancho
Laat je niet verleiden door ov testen , zojuist weer maar 1 gedaan. NU is de testlijn echt HEEL donker 2 keer zo donker als de controle streep. Test nog 2 dagen door om te zien wanneer ie weer heel licht is. Gister avond geklust ...... Dus ZWEM VOOR JE LEVEN haha Niet grappig zeker liefs sancho