denk dat we hier allemaal iets van obsessiefs hebben hoor maar denk dat dat vrouw eigen is wij moeten ook immers zwanger worden en niet de mannen(wat relaxed voor ze eigenlijk Ik had gister geen zin in een ovutest. we hadden al paar dagen achter elkaar gesext en vond het wel even welletjes haha. soms denk ik ook steeds meer: heb ik uberhaupt wel eisprongen gehad? Het schijnt dat na een dag of 50 je vanzelf een keer ongi wordt, omdat het bmslijmvlies zich afstoot en dan hoeft dus helemaal niet van een ei te komen! ook zeggen dan de ovutesten niets, je kunt wel lh aanmaken, maar dan hoeft ie niet persee te springen.. Toen ik dat ook hoorde van de gyn acht ik van jaaa hallo, waar ben ik dan mee bezig geweest afgelopen maanden voor spek en bonen! Als dat zo is ben ik zooo blij dat ik in de medische molen zit, dan krijgen we met de medicijnen nu tenminste wel een eerlijk kans met gewoon een eisprong..... VPkaatje, ja ga maar door met tempen, wat kan het kwaad? maar denk dat jij ook snel duidelijkheid gaat krijgen bij gyn, dat is toch niks die lange cyclussen, 86 dagen pff werd al gek bij 60!! :x
hey newlywed, wij komen mekaar ook tegen op het andere forum, ik ga deze uit mijn favorieten verwijderen... dus seeyou at "vandaag dag 45"
Beste riniti, Bedankt voor je berichtje, Ik wil toch nog even meer afwachten en ook moet ik nog steeds met tempen beginnen... Vorige cyclus duurde 44 dagen. Ik zit nu op dag 38 even aan kijken dus en mocht hij weer rond de 44 zijn dan zou dat wel eens vast kunnen worden? Ach ja je weet het nooit.. we kijken het nog even aan! Maar heel erg bedankt voor je reactie. Liefs