Gewoon even een vraagje, duurde het zwanger worden van de 2e langer of korter dan bij de eerste? Hier gaan we nu ronde 6 in, bij de eerste duurde het 8 maanden en merk aan mezelf ondanks dat ik er nu veel rustiger onder ben wel de angst heb dat het lang zal gaan duren.. Nu gaat leeftijdsverschil tussen de 1e en de 2e ook meespelen merk ik
Bij zowel de eerste als de tweede was het in de eerste ronde raak. En dat legt nu best wel druk op ons, want ik kan me niet voorstellen dat het een volgende keer weer zo snel raak is en dat ik me dan druk ga zitten maken of alles wel goed zit Lijkt me zo rot om lang te moeten wachten
Bij nr1 en nr2 duurde het allebei 8 weken! Ben al een keer gestopt (een jaar geleden) voor nr3 en was na 12 weken nog niet zwanger. Daarna om persoonlijke redenen weer aan de pil gegaan. Ik ben nu gestopt voor nr3 (en er ook echt klaar voor ) en zit in ronde 1. Ben benieuwd, maar ook toch bang dat het deze keer langer gaat duren.
Bij de eerste gestopt met de pil in feb. 2008 en feb. 2009 positieve test. Zoontje geboren okt 2009 daarna geen anticonceptie meer gebruikt en nog steeds niet zwanger dus alweer een jaar bezig. Ben er nu nog meer mee bezig dan dan bij de eerste.
Ohw wat lijkt me dat idd lang zeg Ik ben er dus nu ook meer mee bezig lijkt wel al ben ik wel rustiger heel gek eigenlijk. Maar weet nu wat het is en gun mijn dochtertje zo graag een broertje of zusje waar ze straks lekker mee kan spelen. Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn!!
Ben altijd heel snel zwanger geweest, alle keren binnen 3 maanden (2 x miskraam gehad, 1 x vroeggeboorte met 23 weken en 1 gezonde dochter). Nu alweer in ronde 15. Veel langer dus al. Hoop dat het nog wel gaat lukken een keer
Was bij de 1e zwanger in de 2e ronde, behoorlijk snel dus. Zit nu ook weer in de 2e ronde voor een 2e. Heb over 2 a 3 dagen mn NOD dus het is ff spannend nu. Maar ik weet dat het wel weer heel snel zal zijn als het nu gebeurt. Ik hou in mn achterhoofd maar dat het heel normaal is dat het 6 maanden tot een jaar kan duren. Maarja, als het de 1e keer zo snel ging ben je verwend geraakt...(en reken je er stiekem ook op dat het nu ook weer snel zal gaan...)
Bij de eerste direct na het stoppen met de pil, de 2e hebben we een jaar over gedaan, en de 3e nu ook direct na het stoppen van de pil.
Hier nu eerste keer ook verwend, in één keer raak. Nu wordt ons geduld behoorlijk op de proef gesteld. Heb er echt de balen van, ook vanwege het leeftijdsverschil idd. Ik had er echt geen rekening mee gehouden dat het een tweede keer lang zou duren...
Over de 1e hebben we ruim een jaar gedaan, de 2e was binnen 3 maanden raak! Bij een vriendin van mij juist andersom. Bij hun was het bij de 1e gelijk raak, de 2e hebben ze 11 maanden over gedaan...
1e 6mnd werd een mk met 11wk 2e 6mnd gezonde dochter 3e meteen raak na halve wegen cycles stoppe met de pil mijn zus was de 1e meteen raak en 2e liet ruim 1 jaar op zich wachten
Bij de eerste duurde het 7 maanden voordat we zwanger waren Bij de tweede meteen in de eerste ronde Nu gaan we voor nr 3 en zijn we bijna een jaar verder
Wij hebben er meer dan een dik jaar over gedaan voordat ik zwanger was van mn zoontje, helaas daarvoor ook 2x een mk gehad.
Bij de 1e duurde het 16 rondes voor ik zwanger was. M'n 2e zwangerschap was in de 2e ronde raak, maar helaas werd dat een miskraam. Dat was in januari 2007. In nov 2007 is ons zoontje geboren, ik weet niet hoeveelste ronde dat was, m'n menstruatie was nog ontregeld door de mk. En nu was het de 1e ronde raak
Bij nummer 1 was het in de 1ste ronde raak.. Daarna vorig jaar mei gestopt met de pil en weer in de 1ste ronde raak ..helaas is dat misgegaan en nu gaan we denk ik ronde 7 alweer in...dus hier duurt het duidelijk langer..
De eerste keer was ik in 4 maanden zwanger. Daarna meteen, maar dat werd helaas een MK. Na de MK duurde het 5 maanden voor ik weer zwanger was.