Hoi allemaal ben 22 oktober gestopt met de pil.. mijn ontrekkingsbloeding gehad en 6 december kreeg ik bruinverlies met in mijn plas een klein beetje rood bloed. ook heb ik al ongv 3 weken een hele opgezette buik eerst was het alleen savonds nu begint het sochtends al.. en de hele dag is hij bol & het zet zich iets uit naar voren.. ook sinds een week heb ik er wel 12 moedervlekjes bij gekregen op mijn borsten, buik, rug en armen en een onder mijn oksel.. ook sinds 2 dagen heb ik hele dikke afscheiding zou dit kunnen duiden op zwangerschap of is het toch ontpillen?
Ik heb geen ervaring met ontpillen, maar ben inmiddels 8 weekjes zwanger. Ik had zelf ook last van mn darmen en wat verdikte afscheiding. Van extra moedervlekjes heb ik nog nooit gehoord. Ik denk dat je toch even moet wachten tot je kan testen, dan weet je het zeker. Moeilijk he, dat wachten? Ik hoop voor je dat het raak is!
Hallo suuzie Ik ben 5 dec ook ongi geworden en zit ook op mijn menstruatie te wachten Ik kan pas in het nieuwe jaar testen Heb zo nu en dan ook last van mijn buik en wat dikkere afscheiding Wanneer kun jij testen?