Is de zwaarte van jullie ongi ook veranderd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi meiden,

even horen wat jullie ervaring is. Na het stoppen met de pil was mijn menstruatie zwaarder dan ik ooit gewend was. Had echt super-tampons en -mvb nodig. Nu ben ik na een cyclus van 51 dagen eindelijk ongesteld en valt het allemaal zat mee. Het is een beetje als vanouds en ik kan weer toe met normaal-tanpons enzo.

Is hier een verklaring voor? Voor jullie herkenbaar?

Je hoort mij niet klagen hoor, daar niet van haha

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi,

Ik had dat ook, mijn eerste cyclussen na de pil waren heel zwaar, moest echt ijzerpillen erbij slikken. nu zijn ze een stuk lichter, gelukkig. Ik heb trouwens ook lichtere menstruaties sinds ik flink over tijd ben geweest. zal wel ontpillen zijn.

groetjes, Marieke

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Nou, dan heb ik zeker veel geluk. Ietsje meer bloedverlies en 2 dagen krampjes wat ik normaal niet had. Binnen 4 dagen weer over. Normaal dag of 5/6. :)

4. Niet meer actief

bij mij was het superraar, je zou denken je stopt met de pil en je word zwaarder ongesteld (NOU niet dus) ik was eerst (met pil) altijd 5-7 dagen ongesteld en echt een paar dagen heavy) toen ik stopt nog maar 3-4 dagen en de laatste keer zelfs maar 2 dagen... echt niet dat ik weer aan de pil ga :p

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik had het ook! Eigenlijk het eerste jaar had ik last van zware menstruaties. Pas sinds dit jaar wordt het beter....gelukkig

6. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb 16 jara lang de pil geslikt, na het stoppen is mijn cyclus gewoon 27 dagen als altijd. Maar de menstuatie zelf is wel wat heftiger idd.
    Meer buikpijn en krampen maar ja ach.....

7. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Grappig om te lezen dat andere dames het herkennen. Maar zou het nou een goed teken zijn dat de menstruatie zich normaliseert? Is het einde van het ontpillen in zicht?

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Tijdens pilgebruik had ik juist weinig last van bloedverlies en kramp.
    En nu zonder pil (7maanden) is mijn menstruatie veel heftiger en vooral dag 1 en 2 erg veel buikpijn.

Liefs Vanilia

9. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik heb juist sinds ik met de pil gestopt ben geen centje pijn. Met de pil, buikpuin, rugpijn en veel hoofdpijn.

Na de pil niks geen last meer en ook mijn ongi is minder. Met de pil zo'n 5 tot 7 dagen en zonder de pil maar 3 of 4 dagen waarvan er maar 1 heftig.

Ga dus echt niet meer aan de pil.

Veel liefs
    Nataly

10. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    bij mij is er niets veranderd na het stoppen met de pil... gelukkig maar want was bang dat ik er net zo ziek van zou worden als voordat ik de pil gebruikte

11. Niet meer actief

eindelijk iemand die hetzelfde heeft haha..

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bij mij is het gewoon in de loop der jaren minder geworden, met pil/ zonder pil, ik merk weinig verschil!

13. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik heb na stoppen van de pil ongeveer een half jaar een zelfde soort menstruatie gehad als bij de pil, zelfs iets minder bloedverlies, wel nam na 4 maanden de pijn op de eerste dag toe. Bij 6 maanden had ik echt enorme krampen. Dus werd uiteindelijk wel wat heftiger, maar niet gelijk na stoppen van de pil.

14. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Na het stoppen met de pil (sinds juni 2006) worden mijn menstruatries alleen maar pijnlijker. Elke maand krijg ik er meer last van...

15. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Bij mij is het na het pilgebruik de eerste maand net als tijdens het pilgebruik geweest dus 4 dagen waarvan de eerste 2 heftig maar de tweede en derde maand ineens de helft minder en maar 2 dagen en de 3e dag nog een beetje, kortom veel minder heftig en korter. Wel heb ik middenin mijn cyclus ontzettend veel last gehad van krampen.. Denk dat het er allemaal bij hoort na het lezen op dit forum...

Deel Deze Pagina