hoe zit het bij jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeslin, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Hallo luitjes,

Ik denk wel dat er meschien al eens na gevragen is maar ik kon het niet een twee drie vinden dus vraag ik het maar.
    Ik had namelijk toen ik van de eerste zwanger raakte altijd dat ik mijn eisprong voelde en nu dus niet, ik weet niet of het nog komt want ik ben 2 maanden geleden pas gestopt met de pil,wat ik nu wel merk is dus dat cervixslijm nu vraag ik me af hoeveel dagen er gemiddeld bij jullie tussen zitten en hoeveel dagen er ongeveer tussen zitten dat jullie de menstruatie krijgen ik begrijp dat dat niet altijd 14 dagen hoeft te zijn.
    Bij mij is het nu 22,26 en 24 dagen,dus volgens mij ook wel redelijk normaal.
    alvast bedankt voor jullie reactie :)

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Jeslin,

Ik ben gestopt met de pil sinds september vorig jaar. Ik moet zeggen dat ik mijn eisprong goed voelde toen ik net van de pil af was. Maar de afgelopen cyclussen voel ik mijn eisprong nog amper.
    Cervixslijm komt bij mij ongeveer een weekje na mijn laatste menstruatie dag. Mijn cyclus is rond de 25, 26 dagen (zie onder mijn avatar).
    Succes en geluk met zwanger worden.

Groetjes Vanilia

3. Ik heb minder dat ik het slijm zie, heb elke cyclus weer iets anders wat me opvalt rond mn eisprong. Volgens mij zitten er steeds 17 dagen tussen ei en ongi.

Groetjes Jelske

Deel Deze Pagina