Spierbuikpijn bij wakker worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miesje25, Feb 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Hallo dames,

Ik heb sinds een kleine week bij het wakker worden last van soort spierpijn in me buik, weet er geen andere benaming voor. Na een uurtje is het al miner en op de dag daar verder geen last van. 'S avonds begint het weer een beetje te komen.
    Hierbij heb ik nog andere klachten zoals misselijk, krampjes/steekjes en een soort zeurende buikpijn dit is vorige week vrijdag begonnen.

Nou zit ik pas in de eerste ronde, die symptomen kunnen ook bij het ontpillen horen alleen die spierpijn kan ik er nergens terug vinden.

Ik zou officieel woensdag me NOD hebben maar ik vermoedt dat ik me eisprong best vroeg heb gehad waarschijnlijk 9-10 febr. zou ik al een test kunnen doen voor de zekerheid?? Of is dit nog te vroeg??
    Omdat me cyclus natuurlijk ook langer duren kan het natuurlijk ook nog 2 weken duren voor me menstruatie begint.

Wat denken jullie??

xoxo Mies

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Testen kan nooit kwaad toch??
    Zelf in de eerste ronde maar veel last van ontwenningsverschijnselen gehad. Bij de kruidvat twee voor 5€. Spannend laat je weten wat er uit komt??

3. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    het kan namelijk je baarmoeder zijn die aan het oprekken is.

4. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Bedankt voor je reactie xx

Oprekken van me baarmoeder??
    Door het ontpillen of kan dit alleen als je zwanger bent?

Ik heb al testen in huis van vriendin die ze niet meer nodig heeft ;)

Morgen vroeg werken dus dan maar zondag even testen.

Xoxo

5. angelryan

angelryan Actief lid

Jan 11, 2013
    244
    0
    0
    almere
    Wat jij omschrijft heb ik dagelijks met het wakker worden en ben ook nog dagelijks misselijk moe maar toch echt ongesteld geworden dit heb ik elke maand alleen deze maand ook na me ogensteldheid hoop voor jou nartuurlijk dat het welngoee nieuws is

6. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Het zou het oprekken van je baarmoeder kunnen zijn als gevolg van een zwangerschap. Maar het kan ook je eisprong zijn die je voelt. Je lichaam moet nu alles zelf regelen zo zonder pil, dus dat merk je lichamelijk wel door verschillende 'klachten'. Gewoon morgen lekker gaan werken en zondag een restje doen. Dan weet je het zeker. Wordt dit eventueel je eerste??

7. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Even wachten nog dus en zondag een testje doen als me menstruatie nog niet is begonnen.

En ja dit zou mijn eerste worden, vind het allemaal erg spannend.

Xx

8. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoi miesje, al een test gedaan??
    Zie nu je banner staan waarop staat dat je cyclus ook langer kan duren dus bij een negatieve test niet meteen wanhopen. Jou cyclus was ook nog niet stabiel omdat je net was gestopt he??

9. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Hoi Simoontje,
    Vanochtend een test gedaan deze was wit.
    Maar heb ook nog nergens last van wat ik normaal wel heb als me menstruatie eraan komt. Maar dat ka natuurlijk ook anders zijn nu ik gestopt ben met de pil.
    Het enige wat ik irritant vind is dat ik niet precies wat wanneer ik ongesteld wordt, dus op dit moment ren ik een aantal keer per dag naar de wc terwijl het tot nu toe alleen witte afscheiding is.

10. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hoi Miesje,

Hier hetzelfde; nu al 3 dagen krampende spierachtige pijn in mn onderbuik, zou voor ons ook de eerste zijn, zo spannend! En verder heb ik de hele dag honger, maar nergens zin in. En moet meer plassen heb ik het idee. Zou het dan toch...? Ik vind het zooooo spannend!! En het is de 28e pas mijn NOD, normaal heb ik van tevoren nooit last van mijn buik. Spannend..... En ojah, ook enorm gevoelige borsten!!! au.

11. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoi miesje,
    Jammer geen positieve test, maar wel te verwachten. Als je nou vrijdag nog niet info bent. Gewoon weer testen. Ik heb ( als het goed is) deze week mijn eitje. Heb nog niet echt een regelmatige cyclus, dus.. Ben benieuwd of ik m voel. Sommige dames op deze site zeggen namelijk dat ze dat voelen. En witte afscheiding hebben. Ben benieuwd. Nu nog geen info gevoel??

12. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoi woman 90, fijn dat je ook mee kletst. Ook net van de pil af. Of al langer aan het proberen. Hoop dat het raak is voor je. Lastig he die hormonen lijken ook zo veel op een zwangerschap. Ik had hetzelfde als jij afgelopen maand. Helaas niet zwanger. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Over een paar dagen ook mijn ei als het goed is.

13. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Nee helemaal geen ongi gevoel, niet hoe normaal altijd is. Juist allemaal andere dingen juist. Maar dat kan ook door het ontpillen zijn ook.
    Maar wel vervelend sinds vandaag als ik van de bank opsta licht gevoel in me hoofd en dan gelijk een misselijk gevoel. Duurt meestal niet lang maar die misselijkheid soms wel.

14. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Heeeyyy, misselijkheid. Das nieuw toch???? Goed nieuws :-D

15. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Ja 'nieuw' heb het ook een aantal dagen net als die zeurende buikpijn met soms krampjes en steekjes buiten die spierpijn om. Maar dit is totaal niet te vergelijken met me ongi klachten.
    Maar durf eigenlijk niet te hopen en denken dat ik zwanger ben omdat dit pas eerste ronde is en er dan maar een hele kleine kans is. Al zegt me stiefzus dat ze heeft gehoord dat je juist super vruchtbaar kan zijn als je net gestopt bent.
    Maar je wordt zo onzeker door je lichaam :(

En Women welkom :)
    Is dit ook je eerste ronde??
    En veel plassen heb ik ook idee maar dan denk ik ja kan ook door de kou komen :|

16. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hmm klinkt heerlijk miesje al die ' klachten'. Supervtuchtbaar ben je dan echt niet. Dat kan niet. Wel gewoon vruchtbaar. Maar ieder lichaam neemt zijn eigen tijd om dr cyclus weer op gang te krijgen. Het komt schijnbaar vaak voor om een jaar erover te doen om zwanger te raken. Ik WIL niet zo lang wachten. Lijkt me veel te lang duren.

17. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Een jaar wachten zou ik niet trekken.
    Maar nu gelijk zwanger pffff, begin net aan het idee te wennen dat we er eindelijk echt voor gaan hihi.

Maar ja als het zo is is het zo.

18. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hmm ik ben eigenlijk nooit echt aan de pil geweest, maar altijd met condoom. Het is voor mij ook de eerste ronde dat we het serieus aan het proberen zijn.. Ik ben ook gewoon bang dat het niets is, en dat ik het me allemaal maar inbeeld.. want tjah, de eerste ronde zou wel errrrg bonus zijn. Kou heb ik niet veel last van, heb al bijna 2 maand zware hersenschudding en zit voornamelijk in huis. Voel me verder kiplekker, zolang ik niet teveel doe. En van niets doen ga je piekeren.. maar weet dus ook niet of ik nou moe ben ineens of dat het dus daardoor komt. Maar dat mn borsten ineens zon pijn doen vind ik gek (vriendlief mag er niet aankomen) maar door het ongeluk zou mn cyclus ook wel wat in de war zijn. (Heb van het ongeluk behalve de hersenschudding weinig last hoor, voornamelijk sneller moe maar geen reden om niet te proberen ;P ) Dus mn NOD is ook maar een gokje, dus vind het eng om te testen...

19. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Goedemiddag dames,

Hier nog steeds geen ongi nog wel veel afscheiding.
    Net een rare steek in me bekken nog nooit gehad, maar ja wil niet overal wat achter zoeken ben natuurlijk pas 1ste ronde zonder pil.

Hoe is het met jullie vandaag??

20. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ik had vanochtend ook steken in mijn schaamstreek. Echt wel een tien minuten tien in in de auto zat naar het werk! Misschien heb ik deze maand een korte cyclus en komt mun eitje al eerder. Weet dat als ik het zeker wil weten, ovulatie testen moet doen. Maar omdat we net zijn begonnen wil ik daar nog niet aan beginnen. Dat temperaturen en testen is wel een heel gedoe. En denk dat ik dat ook regelmatig zou vergeten in de haast.

Share This Page