Wat fijn steenbokje, gefeliciteerd!! Tempusfight, vervelend dat je pcos hebt. Maar nu kan je wel verder. Na hoe lang ben jij naar de huisarts gegaan??
Euhm, ik geloof eigenlijk al na 3 maanden omdat ik niet ongesteld werd, op de uitwendige echo waren vergrote eierstokken te zien dus eigenlijk hadden ze het wel al moeten weten. Daarna pas weer na 8 maanden teruggegaan en ovulatietestjes bijgehouden voor drie maanden om aan te tonen dat mijn ovulatietestjes niet echt positief werden (en temperatuurlijsten), misschien een ideetje als je denkt dat het niet goed zit?
Ik heb ook lange cyclussen, ben uiteindelijk zwanger geworden na 10 maanden, in mn 4e ronde. Had toen mn eisprong op dag 51. In aug 2012 bevallen van een gezonde zoon. Nu weer 2 lange cyclussen gehad sinds de bevalling. Vorige keer mn eisprong op dag 39. Ik blijf temperaturen om zicht te houden en zo n beetje te kijken wanneer ik ongesteld ga worden. Ga in ieder geval never nooit meer aan de pil. Mocht ik nu zwanger raken, prima dan. Heb trouwens meestal n eisprong maar niet altijd. Ik werd vorige keer na 9 maanden doorverwezen, 3 dagen voor de onderzoeken bleek ik zwanger.. nu nog geen onderzoeken gehad, we wachten nog even af
Ik heb het de afgelopen tijd bijgehouden, wordt na mn menstruatie 2 maanden niet ongesteld, dan weer wel, dan weer 2 maanden niet....zit wel een patroon in dus. Ik ben al een paar jaar gestopt met de pil, deze heb ik ook maar kort geslikt. Wij hebben deze maand besloten voor een eerste kindje te gaan, ben nu net ongesteld geweest, dus kan maar zo weer 2 maanden duren.... Ik heb de Etos zwanger worden tabletten gekocht, schijnt een goede invloed opmje cyclus te kunnen hebben. Teunisbloemolie lijkt me ook wel wat, maar durf het niet zo goed ivm de kans op een MK. Hoe kan ik ze veilig gebruiken? Want weet natuurlijk niet wanneer ik een eisprong heb (gehad)? En tempen etc begin ik niet aan voorlopig, wil me er niet teveel op focussen. Wie tips, gewoon teunisbloem gaan slikken?
Etos pillen heb ik ook geslikt deed niets bij mij. Teunisbloem ook geslikt deed ook niet veel volgens mij maar toch blijven slikken maar deed dat dus in comb met temperaturen, direct na de eisprong stopte ik en nam ik extra vitamine e om innesteling te stimuleren. 2x zo gedaan toen was ik zwanger, maar uiteindelijk wel in een lange cyclus van 65dagen
Ik heb ook lange cyclussen (zie onderaan) en was de 1e keer zwanger na 6 maanden, was een cyclus van 8 weken. De cyclus erna was 9 weken en was weer zwanger. Ik weet ook nooit wanneer mijn eisprong is, maar regelmatig klussen is gewoon de oplossing. Als mijn miskraam achter de rug is ga ik toch teunisbloem proberen, vind het wel eng, maar zonder die pillen gaat het ook mis dus tja. Ook die pillen van de etos heb ik gekocht, die wil ik ook nog een keer gaan proberen, maar ik denk maar niet tegelijk met de teunisbloem. Heel veel succes!
Hoi Maria87, inderdaad echt nog steeds onwerkelijk soms. We hadden al wel semenonderzoek gehad (sperma) en dat was goed. Ook had ik al een echo gehad om te kijken of er cystes zaten, maar pas in februari zouden we worden doorverwezen naar de gyn....uiteindelijk dus zonder hulp zwanger geworden.
Hoi Felice88, Dankjewel voor je reactie. Lijkt me wel fijn voor jullie dat het toch zonder medische hulp allemaal gelukt is! En kan me goed voorstellen dat het nog wat onwerkelijk is ik weet niet zo goed wanneer ik naar de ha moet gaan... ik denk dat ik deze cyclus nog even afwacht en kijk hoe lang het dit keer duurt voor ik ongi word, dan bel ik daarna maar weer eens op. We zijn nog niet superlang bezig: ruim 4 maanden en ben pas 2x ongesteld geworden. Ik hoop dat ik ook snel een positieve test mag vasthouden Heb je zelf om die echo (ivm mogelijke cystes) en het semenonderzoek gevraagd of kwam de ha met dat idee? Fijn dat dit forum er is om over zulke dingen uit te kunnen wisselen