Hey dames. had toch even vandaag getest kon niet meer wachten hihi maar ik twijfelll over die test? Heb een test van kv5v2 Linker kant C is heeel donker die streep maar die rechterr kant T is heeeel licht als je goed bekijkt.. wOu foto maken maar op foto zie je dat niet zo goed.. Ben ik nou zwanger of niet ? Help aub
mijn nod dat weet ik niet haha.. heb onregelmatige cyclus.. hmm is goed k zou even dan foto proberen te maken.. ik stuur jullie zo groetjes x
Ik kan geen streepje ontdekken, maar als jij dat wel kan, dan lijkt mij dat je zwanger bent. Ik zou over 3 dagen nog eens testen, dan moet je toch wel een duidelijkere lijn te zien krijgen.
Ik weet het niet, maar ik lijk wel een heel licht streepje te zien. Zou over een paar dagen nog een x testen. Ik hoop dat die donkerder word. Spannend.
Heb hem uitvergroot en zie een heeel licht streepje (niet zo dik als de C streep! Over 2 dagen nog een keer testen en wie weet een knaller!!
Ja haha ik zeg jullie toch.. Heb goeie ogen haha ik ga over 1 week testen . je weet maar nooit he.. ik laat jullie weten meiden!! <3
Ik zie ook niks.. Misschien de uitvergrote foto eens plaatsen? En sowieso over een paar dagen weer testen.
Moet er zeker goede ogen voor hebben maar waarom pas over een week testen je HCG verdubbelt om de dag
Ik heb zondag getest ook met de kruitvat 2v5 test en ik had het zelfde, moet wel zeggen dat ik hem beter op de foto kreeg, want daar zag je het streepje wel, maar echt heeeeel erg licht ik zit dus in de zelfe onzekerheid. gewoon over een paar dagen nog een x testen dan moet het duidelijker zijn. Ik probeer te wchten tot zaterdag,maar heb het nu al moeilijk