100+ vrouwen die zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fampke, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fampke

fampke Nieuw lid

8 mrt 2013
    2
    0
    0
    mijn werk is werken in de varkenshouderij en het b
    roggel
    hoi, even voorstellen, ik ben een vrouw met een flink overgewicht(110 kg) en proberen ook zwanger te worden, ik heb twee jaar weight watchers gedaan en ben hiermee 20 kilo afgevallen, ik heb nu mijn menstruatie weer terug :D ,en hoop ook mijn vruchtbaarheid misschien,nu wil ik gewoon lekker doorgaan met gewicht verliezen,maar denk elke maand zal mijn gewicht in de weg liggen dat ik niet zwanger wordt?(vanaf december bezig)

nu is het weer spannend,volgende week zal ik weer ongesteld moeten worden of niet...

normaal had ik rond deze tijd wel zere borsten ,steken in de buik etc. etc. als ik aan de rode klats moet gaan, en je wilt hier niet allemaal mee bezig zijn maar toch iedere keer duikt het weer op in je hoofd: waar blijven mijn ongesteldheids symptomen of zal het nu dan eindelijk? maar goed dat ik de hele week hard werk en savonds mijn paardjes heb die me plezier geven en ik er niet aan denk, alleen... dan lig je in bed... jah moet ik dan nog zeggen wat je dan gaat doen??? DENKEN hahaha, ik hoop dat er soort gelijke zijn met mij en hier ook hun leuke verhaaltje kwijt doen :).

groetjes femmie!

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi femmie,

Goed dat je cyclus weer op gang is. Misschien kan je beter een topic openen in zwanger worden clubs. Of je aansluiten bij een bestaande club. Dit gedeelte is meer voor vragen e.d.

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Femmie,
    Wat knap dat je 20 kilo kwijt bent! En helemaal super dat je cyclus weer op gang is.

Ik ben ook ruim 100+ ...moeder van 3 kids.We zijn er nog niet uit of we voor een vierde gaan,maar ondertussen probeer ik wel af te vallen.Gewoon rustig aan.

Heel veel succes,je mag me ook gerust pb`en als je wil :D

4. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Dat je weer een normale menstruatiecyclus hebt is een goed teken. Bij ons eerste kindje woog ik 103 kilo en was het binnen 3 maanden raak. Ons tweede kindje heeft langer op zich laten wachten. Ik woog in eerste instantie 114 kilo. Uiteindelijk afgevallen tot 103 kilo en toen was het raak (na 10 maanden). Ik had overigens nu ook een normale menstruatiecyclus, dus daar kan het verder niet aan hebben gelegen. En ik wist ook precies wanneer mijn eisprong was. Zwanger worden betekent voor veel stellen; geduld hebben! En soms is dat heel moeilijk.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent meid! Succes!

5. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Ik vind het knap dat je zoveel kilo bent afgevallen. Ik ben ook een meid met een 100+ gewicht. Ik ben 24 jaar en zit nu in de 8e ronde. Staat in mijn onderschrift dat ik overtijd ben maar mijn menstruatie cyclus verschild per maand. Dus we gaan het zien of het een langere cyclus weer is of misschien heel mooi nieuws

Deel Deze Pagina