Hallo, allemaal, ben nieuw hier en heb mij voorgesteld in een ander hoekje. Vraagje, zit vandaag op cyclusdag 123 en ben niet zwanger volgens de tests maar maar me wel zorgen. iemand hier ervaring mee? liefs
Hoi Jenn Ik heb er geen ervaring mee, maar er is een club hier op het forum van dames die langer dan 100 dagen niet ongesteld waren geworden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/466767-meer-100-dagen-niet-ongesteld.html Misschien dat als je die doorleest dat je informatie tegenkomt? Zelf zou ik met een situatie als die van jou allang bij de huisarts zijn geweest voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Sterkte en succes!
Ik ben ook wel bekend met lange cyclussen, zeker toen ik zwanger wilde worden bij de eerste, maar deze termijn ken ik niet. Ik ben t eens met hilly1980, ik zou de huisarts eens bellen.
Zelfde aan de hand hier meis! Ik ben wel bij de gynaecoloog geweest voor een onderzoek.. Stelde me toch wel gerust!
Bedankt voor de berichten dames. Ik ben voor ongeveer anderhalve maand terug wel bij de huisarts geweest en zij eeft even gekeken en gevoeld en zei dat alles er goed uit zag en dat ik moest afwachten, mocht pas weer komen als ik een half jaar niet ongesteld ben geweest. (Dit was wel een inval arts) denk dat ik dan toch maandag maar weer ga bellen en zeggen dat ik graag doorverwezen wil worden. Maak me toch best wel zorgen.
Wat hebben ze bij jou gedaan dan? Want ik ga 8 oktober trouwen en wil niet graag dat ok dan net middenin de ellende van ziekenhuis enz. Zit. Maar ben ook bang dat ik miss spontaan ongesteld word en dan net op onze trouwdag
Heey dames, zit vandaag op cyclus dag 130. ik ben zojuist bij de HA geweest. Ze heeft weer gevoeld en mijn baarmoedermond voelde goed zei ze. Wel moet ik maandag bloedprikken om te kijken of er iets mis in met de eierstokken ofzo en ook heb ik provera voorgeschreven gekregen, die ik mag gebruiken als ik een week voor de trouwen nog niet ongesteld ben geworden. Deze gaat dan een menstruatie opwekken en daarna zou ik zwanger moeten kunnen worden. Ik hoop dus zo dat het nu eindelijk snel gaat lukken. Hier nog meer dames die ervaring hebben met provera? Liefs
ik heb inmiddels de bloeduitslag. Mijn prolactine waarde is 244 en mag volgens de ha tussen de 100 en 500 zijn dus als ik na de bruiloft nog niet ongesteld ben geweest wordt ik door gestuurt naar de gynaecoloog. Afwachten weer dus. Liefs
Hmm met zo'n lange cyclus geen ervaring. Ik heb wel een cyclus maar een van 43 dagen. Ik ben gisteren bij de HA geweest en mag naar de gynaecoloog. Gelukkig erg snel. Vind het raar dat ze aan je baarmoedermond kunnen voelen of er iets is. Denk dat ze toch beter een echo kunnen maken. Hoop dat je snel ongesteld word meid. En anders snel naar de gynaecoloog mag.
hey ik las net je berichtje maar ik heb dit ook een tijd geleden gebruikt en ik kreeg heel erg krampen en pijn in me borsten er van en volgens mijn man was ik toen echt niet te genieten dus als ik jou was zou ik dan pas gaan beginnen na je trouwen..