Mijn vorige zwangerschap op een drama is uitgelopen, begin juni. Het hartje klopte bij de tweede echo ook niet en was dus officieel een missed abortion. Ik moest wachten tot het vruchtje afkwam en anders een weer later naar de gyn. Op maandag kwam het vruchtje af. Nadat het eruit was, begonnen er heftige bloedingen. de vlk maar gebeld omdat ik al 3 keer van mezelf was gegaan, die kwam en stuurde ons naar de spoedeisende hulp. Daar bleek dat mijn bloeddruk erg laag was en dat er nog weefsel zat van de miskraam. Dat is die nacht nog weg gehaald door een gyn. De volgende ochtend bleek er nog weefsel in mijn baarmoeder te zitten en moest ik dus naar de OK voor een curratage. Al met al een heftig gebeuren. Nog net van de schok en verlies bekomen ontdekken we een vreemde bukt op een van mijn vriend zijn teelballen. Dus half juni lag hij op de OK, omdat er een kwaadaardige tumor is ontdekt. 1 teelbal is verwijderd. allebei nog compleet in shock maar 1 ding is zeker, we willen zeker een kindje met elkaar. Afgelopen vrijdag was ik 1 dag overtijd en ja hoor,........een licht streepje zichtbaar, maar ja een streepje is een streepje. vandaag was dat streepje al een stuk donkerder btw. 26 augustus een echo, bij 6 weken, om te kijken of we deze keer wel een kloppend hartje hebben...heel spannend, maar we zijn voorzichtig heel erg blij!
Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Ik zal voor je duimen, ik heb ook op 26-8 onze eerste 6-weken echo :-
Jeetje wat heftig! Maar het is jullie gelukkig wel gegund om samen een kindje te krijgen. Geniet van je zwangerschap en jullie geluk samen!
Sjonge wat een heftige tijd achter de rug zeg! Spannend hopelijk heb je over een paar weken een mooie echo...
dank jullie wel allemaal....iedereen ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap. en spannend die eerste tijd hoor...
Jeetje! Heftig zeg Ik hoop voor jullie dat jullie straks een prachtig wondertje ter wereld mogen brengen, gefeliciteerd Alle andere zwangere dames ook gefeliciteerd!
Verschrikkelijk! Hoop dat alles goed komt en jullie straks een wolk van een baby in jullie armen hebben het is jullie gegund!
Allereerst gefeliciteerd wat leuk hoop dat nu alles goed gaat ik heb gister positief getest na 1,5 jaar proberen en weer jaar in de mmm via hormoonspuiten zwanger geworden ik krijg aanstaande maandag echo bij de vk omdat er 2 eitjes zaten en ik niet zwanger mag worden van tweeling omdat ons 1e kindje is geboren met 24,4 dus verhoogde kans op vroeg geboorte echo bij 6 weken heb ik ook 26 aug wat grappig spannend allemaal vind het nog heel onwerkelijk nog weinig klachten hoe voelen jullie je?