Afscheiding ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Followyourdreams, 11 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hoi dames !

Ik heb een vraag ,

Wat je leest kwa afscheiding is het normaal na een menstruatie de eerste dagen wat droog te zijn , nu is dat bij mij niet aan de orde en krijg ik ook lastig inzicht in mijn cyclus ..
    ik heb dan wel nu een vroege miskraam gehad maar ook na verwijderen van spiraal behoud ik na mijn menstruatie slijm verlies .
    Nu na mijn miskraam verloopt het het zelfde als anders zeg maar , maar is dat wel goed ?
    Ik heb direct na stoppen van het bloeden slijm verlies , en dan ook echt veel .
    Wit en doorzichtig lijkt precies op vrucht baar slijm , dacht dus tijdens vorige cyclus ook dat ik gel

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.118
    17.127
    113
    Ik denk dat een deel van je bericht mist?

3. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oh dat ging te snel ...

Gelijk een eisprong kreeg maar niks was minder waar ... mijn hele cyclus houd ik gewoon slijm verlies .
    Is dit normaal ? Of ben ik nu een uitzondering ?
    En hoe kan ik nu verschil zien van vruchtbaar slijm of gewoon slijm ?

4. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Klopt haha ik ging iets te snel .. de rest staat eronder

5. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Miss ook handig om te vermelden dat ik direct na bloeden nu ook alweer steekjes heb rechts onderin , lijkt me bizar zo vroege eisprong ..

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Begrijp ik het goed dat je bedoeld: je houdt je cyclus in de gaten dmv je slijmverlies in je cyclus?

7. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jaa dat probeer ik haha , ovulatie testen of tempen laten we nog achterwege , zijn nog maar net begonnen voor een eerste kindje :)

8. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Heb deze week ook Vrezelijk hoofdpijn en ontzettend moe .. voel me alsof er een vracht wagen over me heen is gereden bah !
    Kunnen die klachten komen door een eisprong of ?

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goedemorgen

Slijmverlies zegt niet zoveel ieder lijf is anders, ik heb na m'n eisprong elke keer ander slijmverlies bijvoorbeeld en ook na de menstruatie verschilt het per cyclus

Wat betreft je hoofdpijn en vermoeidheid kan allerlei factoren zijn, eisprong klachten inderdaad maar ook progesteron klachten wat betekent dat je menstruatie er weer aan zit te komen..

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik had dat voorheen ook altijd, de hele maand afscheiding. Nu heb ik alleen mijn rekbaar slijm in mijn vruchtbare dagen en de rest van de maand niets. Ik vond het heel lastig om het onderscheid te maken toen ik de hele maand door afscheiding had. Maar het is vooral de structuur die veranderd waaraan je je vruchtbare dagen kan herkennen.

11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En met structuur bedoel ik dan dat het veranderd van papperig naar kleverig zeg maar.

12. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Bedankt , jaaa blijft lastig hoor
    Het is nu gewoon echt helder en kan er draden van trekken maar ja dat kon ik vorige cyclus geloof ik ook , hoe was structuur precies toen je rond je ei zat ?

13. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oja , en waar kwam het door dat jij gehele maand slijm verlies had ?

14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Geen idee eigenlijk. Ik maakte me daar niet zo druk om.

Tjah vind dat lastig uit te leggen. Ik heb het idee dat het dan wat taaier is ofzo, dat je er lange slierten van kan trekken. Dat als je naar het toilet gaat en hard moet drukken dat er dan een sliert blijft hangen. Maar dat zal vast niet iedereen hebben. :)

Smakelijk eten allemaal! :roflmao::roflmao::roflmao:

15. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hahaha snap wat je bedoelt .. nou ik zal het nog lastiger maken .
    Ook dat heb ik zo beetje mijn hele cyclus ..
    heb geloof ik niks om ervan uit te gaan dat het een eisprong is haha
    Tempen etc wil ik echt nog niet dan word het zo dingetje snel ,

Ik lees ook wel is dat dames met een zwangerschap test positief testen terwijl hun ei sprong er is ?
    Hoe zit dat precies ..
    begin nu wel is te twijfelen , ik vermoed dat ik een miskraam had Maarja kan het ook niet vast stellen .
    Stel je vind je ei met een zwanger schaps test , Hoelang test je dan licht positief ?

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Daar heb ik geen ervaring mee en daar geloof ik ook niet zo in.

17. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Zou ook wel voor aardig wat verwarring zorgen dan inderdaad .. dan moet je wel ovu testen / tempen doen om zeker te zijn van een zwanger schap

18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja het is maar net hoever je wilt gaan. Ik raak vrij makkelijk zwanger dus ik heb tot nu toe het geluk gehad dat ik dat allemaal niet hoef te doen.

19. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oh dat is fijn , hopelijk hier ook snel raak .. zijn nog niet lang bezig hoor maar als je er eenmaal mee bezig bent hoop je toch dat je snel een positieve test hebt .
    Dit was ronde 4 ..
    ik heb een topic geopend bij testen , ben wel benieuwd na ervaringen van anderen met mijn bovenstaande vraag :)

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Denk dat dat niet echt betrouwbaar is. Ik had sommige cycli meer of minder afscheiding.

Deel Deze Pagina