Wanneer wordt HCG op z'n laatst aangemaakt?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door beeb wanted, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beeb wanted

beeb wanted Nieuw lid

5 mei 2008
    1
    0
    0
    Hoi, ik ben sinds november gestopt met de nuvaring. Sinds die tijd heb ik een keer een cyclus gehad van 28 dagen en daarna elke keer precies 29 dagen. Vandaag zit ik op dag 35 (?). Normaal als ik ongesteld word, weeg ik een paar dagen vantevoren een halve kilo minder. Deze keer woog ik zelfs meer. Dat gewicht is er inmiddels weer af, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
    Vorige week had ik echt het gevoel dat ik zwanger was (vollere borsten, meer kliertjes dan normaal, vlagen van misselijkheid als ik niet om de zoveel uur at), maar nu heb ik dat minder. Vanmorgen heb ik nog een test gedaan, maar weer negatief :(
    Kan het zijn dat ik wel zwanger ben, maar dat de HCG heel laat aangemaakt wordt, of is mijn cyclus ineens helemaal overstuur :(: :(:

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

zoals al vaker gezegd, het hebben van symptomen zegt (helaas) niets over het wel of niet zwanger zijn. Als je test negatief is ben je niet zwanger. Als je altijd een cyclus van 28/29 dagen hebt dan had je test nu echt positief moeten zijn. het is nu afwachten op de ongesteldheid. Het kan wel vaker gebeuren dat je een keer een langere cyclus hebt.

Mirjam

Deel Deze Pagina