Hallo! Ik heb momenteel foliumzuur die zo groot zijn dat ik ze niet weg krijg! Weet iemand of er ook wat anders is wat beter te doen is.. En misschien gewoon een mulitivitamine waar ook foliumzuur in zit of zo?
Ik heb die van kruidvat, zijn ook klein https://www.kruidvat.nl/kruidvat-foliumzuur-met-vitamine-d-tabletten/p/23891
Ik leg zo'n tablet gewoon in mijn mond en drink dan een glas water zoals ik dat normaal ook zou doen, dan merk ik er eigenlijk niks van. En anders het merk Evasin, lijkt op strips van de anticonceptiepil.
Die op de foto zijn multivitamine met foliumzuur erin. Gewoon alleen foliomzuur zijn hele kleine tabletjes. Ik heb ze van damitamon. Dat zijn pilstrips met dagaanduiding, dus dat is super makkelijk! Zijn ook nog is smelttabletjes met pepermunt smaak.
Ik heb deze. Had eerst de andere met ook visolie, maar die waren zo groot dat ik ze alleen kokhalzend wegkreeg.. Deze zijn prima!
Ik kan ook geen grote dingen wegkrijgen. Paracetamol los ik altijd op in water. maar die van kruitvat eigen merk zijn inderdaad lekker klein!
SUper bedankt allemaal! Ik ga denk ik ook voor de Davitamon of de Kruidvat Ik probeer aankomende maand zwanger te raken maar ben beetje laat begonnen met Foliumzuur.... dus nu snel wat halen wat ik weg krijg!
Je hebt niet van die uitgebreide vitaminepillen nodig. Je kunt een potje foliumzuurtabletjes bij het Kruidvat kopen. Kosten een paar euro en zijn heel klein.
Van mama heb je ook foliumzuur smelttabletten. Die gebruik ik. Ze hebben ook nog een lekkere mintsmaak
Jarrow Formulas, Methyl Folate Verkrijgbaar bij iHerb, maar misschien ook wel VitaminStore? Veel betere kwaliteit ook...
Ik heb die van Davitamon met vit d en pepermunt snaak gehad, is een snelt tablet en erg klein. Met dag aanduiding inderdaad. Die smaakte goed en die van de Kruidvat werd ik misselijk van.